Ja ok, maar toch heel anders dan bijvoorbeeld een kok of een bakker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
Op kantoor werk je voornamelijk ook met je handen, 't is maar even dat je het weet.
Je had het over fysiek zwaarder en minder zwaar werk moeten hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch heel anders dan bijvoorbeeld een kok of een bakker.
Ik vond je idd altijd al overkomen als een trekker....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef Barbapapamama het volgende:
onkruid trekken is wel leuk handwerk
of pallets stapelen
ik ben persoonlijk onkruidtrekker
Hallo ik quote jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had het over fysiek zwaarder en minder zwaar werk moeten hebben
Wat deed je eerst dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef kievit19 het volgende:
ik heb altijd met mijn handen gewerkt , en zit nu op kantoor.
ohja, in de telecom/glasvezeltechniek
ik zat altijd al in de telecom/glasvezeltechniek als monteurquote:
Ah zo, en wat doe je nu dan op kantoor?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:22 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik zat altijd al in de telecom/glasvezeltechniek als monteur
ik ben nu uitvoerder, dus ik stuur de jongens buiten aan. mooie vind ik wel dat je nog direct contact hebt met de monteurs ,blazer en lassersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah zo, en wat doe je nu dan op kantoor?
Oh ook leuk jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik ben nu uitvoerder, dus ik stuur de jongens buiten aan. mooie vind ik wel dat je nog direct contact hebt met de monteurs ,blazer en lassers
ZO ben ik ook in/door/uit een assessment gerold. Liefst fysiek zwaar werk verrichten, maar met een ac./techn. opleiding en een IQ van >135, ben ik mooi d epineut. Procestechnoloog/Licensing Engineer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef FerryNL het volgende:
Ben jij altijd al zo'n iemand geweest die het liefst met z'n handen werkt, in plaats van heel de dag op kantoor te zitten?
Ik wel namelijk![]()
Zoja, wat doe je dan voor werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |