Doe je niets aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naam lijkt ook redelijk op de mijne
Waarom morgen pas?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Diegene heeft morgen pas whatsapp
Er liggen genoeg opties open, maar enkele zijn illegaal en de rest is nogal omslachtig.quote:
Ik heb ook een oude Nokia. Doet z'n werk goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu heeft hij een oude nokia maar morgen haalt hij een smartphone. Na 3 jaar
Hommoquote:
Hij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu heeft hij een oude nokia maar morgen haalt hij een smartphone. Na 3 jaar
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij?
Wie is het? Waar woont hij? Is hij langer dan ik? Kan ik hem aan?
Wacht, het is donderdagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er morgen is?
Zoveel rommelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan iemand mijn kledingkast opruimen
[ afbeelding ]
Moet je even nieuwe stofzuigerzakken kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hangt er een plaat aan je muur?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vet hipster man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom hangt er een plaat aan je muur?
ik heb het net opgeruimd haterquote:
watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je even nieuwe stofzuigerzakken kopen.
omdatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom hangt er een plaat aan je muur?
Hee wat doe jij met mijn kledingkast?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hee wat doe jij met mijn kledingkast?
Jezus zelfs mijn kamer is netter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
er stond toch geen muziek opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het hele nut van een plaat weg.
Ja die van je stofzuiger is vol.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb het net opgeruimd hateralleen nu mn kleding nog
[..]
wat
[..]
omdat
O hihi gekke plaat :$quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er stond toch geen muziek op
Zit geen zak in, deze kan je zo leeggooienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja die van je stofzuiger is vol.
Dat absoluut jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wacht, het is donderdagZin in overmorgen dan?
Wat is dat nou weer voor een stofzuiger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zit geen zak in, deze kan je zo leeggooien
supermarkt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:46 schreef Snowbells het volgende:
Waar kan je ledlampjes kopen rond deze tijd
Wel scheren he, anders zie je er veel te oud uitquote:
Dysonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een stofzuiger.
Blokker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee die kerstlampjes gevallen.
zo'n dyson ding volgens mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een stofzuiger.
Ja sowiesoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel scheren he, anders zie je er veel te oud uit
[..]
Dyson
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel scheren he, anders zie je er veel te oud uit
[..]
Dyson
Beetje garpen toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo'n dyson ding volgens mij.
geen zin om te kijken
Feestje bij mij thuis. Neem allemaal jullie zwemkleren mee maar ik ga niet vertellen wat we gaan doen.quote:
Jij vieze garpenmaker (A)quote:
Haha dat wordt dus gewoon zwemmen he, waarom moeten we anders onze zwemkleding meenemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Feestje bij mij thuis. Neem allemaal jullie zwemkleren mee maar ik ga niet vertellen wat we gaan doen.
Die leuke kaartjes die je kreeg als je werd uitgenodigd op een verjaardag op de basisschool.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Feestje bij mij thuis. Neem allemaal jullie zwemkleren mee maar ik ga niet vertellen wat we gaan doen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |