Hoe doe ik meerdere foto's sturen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat jouw monster kabeltje eens even zien (A)
Oh myquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe doe ik meerdere foto's sturen?
Niet weteN met welke letter zijN Naam begiNt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met welke letter begint je naam
Overpriced gedoequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je wel Monster Cable tussen HD kastje en televisie zitten?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet weteN met welke letter zijN Naam begiNt.
Ik heb helaas geen groothoeklens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myKan je geen panorama foto maken?
Ja, mijn naam zit al verborgen in mijn usernamequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet weteN met welke letter zijN Naam begiNt.
Doe dan alleen het topje maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen groothoeklens.
Dan zit ik nog steeds met de vraag hoe ik meerdere foto's stuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe dan alleen het topje maar.
leugensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, mijn naam zit al verborgen in mijn username![]()
![]()
Via je UI ben je wel makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, mijn naam zit al verborgen in mijn username![]()
![]()
Mijn geheime identiteitquote:
Opgelost :$quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Via je UI ben je wel makkelijk te vinden.
Bob is mijn achternaam.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap het niet. Heet hij Bob de Blije? Bob de Surfer?
Denken datquote:
Inderdaad. Daarom sta jij tegenwoordig in mijn signature.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zonder mij had je niet zo'n bazen ondertitel
Nee dat ben jij. Surf foto's alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:29 schreef HappyBob het volgende:
Denken datDan heb je toch de verkeerde voor je.
Wat kan je allemaal zien op mijn profiel?
Wat een eerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom sta jij tegenwoordig in mijn signature.
Kan je serieus al m'n foto's zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee dat ben jij. Surf foto's alles.
An adjective in Japanese meaning " pretty; cute; lovely; charming; dear; darling; pet" It's stem is two kanji meaning "can love". It is commonly used by anime and manga fans.quote:
ouiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan je serieus al m'n foto's zien
Leuk hè, al die informatie over je op het wereldwijde web.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan je serieus al m'n foto's zien
Ik heb bij die instellingen staan dat alleen vrienden het kunnen zienquote:
Naam lijkt ook redelijk op de mijnequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef Dimens het volgende:
Als ik de naam van HB in Facebook intyp, krijg ik als tweede hit Herkenbaarheid.
Dat mensen het op Facebook kunnen zien maakt me niet zoveel uit eigenlijk, maar ik snap alleen niet hoe het kanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk hè, al die informatie over je op het wereldwijde web.
exactly my thoughtsquote:
Moet per album volgens mijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb bij die instellingen staan dat alleen vrienden het kunnen zien
[..]
Naam lijkt ook redelijk op de mijne
[..]
Dat mensen het op Facebook kunnen zien maakt me niet zoveel uit eigenlijk, maar ik snap alleen niet hoe het kan
Het is kut.quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
exactly my thoughtsik ben 'm al zo vaak tegen gekomen en ik maar telkens afvragen welke fokker dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |