Aangezien je daar 130 km/h mag rijden en je brommobiel naar alle waarschijnlijkheid die snelheid niet haalt en mag halen, lijkt mij dat niet de bedoeling.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef Ikhebgeengebruikersnaam het volgende:
Met een brommobiel mag je niet op het fietspad maar ook niet op de snelweg dus hoe kom je over de afsluitdijk? is er niet iets van een uitzondering voor deze weg?
Er is op de afsluitdijk een fietspad wandel pad en een snelweg! dus is er een uitzondering voor het fietspad?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Aangezien je daar 130 km/h mag rijden en je brommobiel naar alle waarschijnlijkheid die snelheid niet haalt en mag halen, lijkt mij dat niet de bedoeling.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Ikhebgeengebruikersnaam het volgende:
[..]
Er is op de afsluitdijk een fietspad wandel pad en een snelweg! dus is er een uitzondering voor het fietspad?
Ja, ik weet dat ze maar 45 gaan maar het gaat hier om brommobielen en geen gehandicapten voertuig als een canta!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef WrongAnswer het volgende:
die dingen moeten ze sowieso verbieden!
dus bij windkracht 8 mag je niet met brommobiel over de dijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
Alleen bij windkracht 8 of meer.
Ik niet, maar jij natuurlijk wel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:39 schreef Ikhebgeengebruikersnaam het volgende:
[..]
dus bij windkracht 8 mag je niet met brommobiel over de dijk?
Ik zoiezo ook niet!(heb nog geen rijbewijsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik niet, maar jij natuurlijk wel!
Wat is het verschil? die kut dingen mogen zelfs op 80 wegen rijden met een stroom van 100 auto's achter zich omdat ze maar 45 gaan. Zelfs als je ze opvoert gaan ze maar 60. Of je moet er een heel ander blok in leggen of je helpt je karretje aan stront.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:38 schreef Ikhebgeengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze maar 45 gaan maar het gaat hier om brommobielen en geen gehandicapten voertuig als een canta!
Het verschil: voor een gehandicapten voertuig heb je geen rijbewijs nodig voor brommobiel een AM het zelfde rijbewijs als voor brommer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef WrongAnswer het volgende:
[..]
Wat is het verschil? die kut dingen mogen zelfs op 80 wegen rijden met een stroom van 100 auto's achter zich omdat ze maar 45 gaan. Zelfs als je ze opvoert gaan ze maar 60. Of je moet er een heel ander blok in leggen of je helpt je karretje aan stront.
met 25 km stikker is het een landbouw voertuig! hiervoor heb je alleen een trekker rijbewijs nodig een brommobiel heb je een AM nodig! die gaan 45 (of iets meer als je m opvoert)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef Hyperdude het volgende:
Zat vanmiddag, niet op de Afsluitdijk, achter (niet lang) een Berlingo met een 25KM sticker, gevaren driehoek en brommerplaatje. Prima op het terrein van Zon en Rust en soortgelijke instellingen; maar toch niet op openbaar asfalt.
Welke mentally challenged ambtenaar heeft dat bedacht?
nou en? ze gaan alle 2 te zacht om aan het verkeer deel te nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef Ikhebgeengebruikersnaam het volgende:
[..]
Het verschil: voor een gehandicapten voertuig heb je geen rijbewijs nodig voor brommobiel een AM het zelfde rijbewijs als voor brommer.
ja okee maar ik zit toch liever droog in een brommobiel dan dat ik doorweekt aankom! en een brommobiel heeft de zelfde regels als een auto behalve dat je niet op de auto weg en de snel weg mag! en als ik geld heb voor auto ga ik wel auto rijden! een brommobiel heeft geen wegen belasting, rijd op diesel en vaak 1 op 40quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef WrongAnswer het volgende:
[..]
nou en? ze gaan alle 2 te zacht om aan het verkeer deel te nemen.
Op het fietspad zijn ze te groot voor (gevaar op de weg)
Op de weg zijn ze te sloom voor.
gewoon kut dingen, een echte vent rijd brommer of scooter.
Ja ik ken wel alle regeltjes maar weet niet of je er een uitzondering is voor de dijk omdat ik dan heelmaal moet omrijden als ik naar mijn opa wil!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:57 schreef Mikkie het volgende:
Zolang je niet op de snelweg komt, mag het. Ik weet niet of er een fietspad langs ligt (ik kom daar nooit)? Minimale constructiesnelheid van voertuigen willen ze toegestaan zijn op de snelweg, is 60 km/h.
http://www.google.nl/imgr(...)=1t:429,r:1,s:0,i:76quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:57 schreef Ikhebgeengebruikersnaam het volgende:
[..]
ja okee maar ik zit toch liever droog in een brommobiel dan dat ik doorweekt aankom! en een brommobiel heeft de zelfde regels als een auto behalve dat je niet op de auto weg en de snel weg mag! en als ik geld heb voor auto ga ik wel auto rijden! een brommobiel heeft geen wegen belasting, rijd op diesel en vaak 1 op 40en die mag je rijden van af je 16!
en een je kan met z'n 2e in de brommobiel, maar ben niet van plan om op 80 wegen te gaan rijden hoor! ik weet `elf hoe iri dat is meer gewoon hier de bebouwde kom hier en van die landweggetjes!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef WrongAnswer het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imgr(...)=1t:429,r:1,s:0,i:76
dan ga je maar de scootervariant van bovenstaande link rijden. De eerste partij die in ze programma opneemt die dingen te verbieden wint de verkiezingen! I'm Sure!
Ik bedoel over het fiets pad! niet de snelweg daar!!! je mag niet met een brommo over de snelweg!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Wat denk je zelf? Het mag niet omdat het gevaarlijk is, maar op de Afsluitdijk is zo'n snelheidsverschil niet gevaarlijk?De tering, gebruik die paar hersencellen die je hebt eens een keertje. Dat wordt dus omrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |