quote:Ajax moet vrezen voor zware groep in Champions League
Ajax dreigt donderdag bij de loting van de Champions League in een zware groep te belanden. De landskampioen behoort momenteel nog net tot pot 2, maar de kans is groot dat één of twee clubs uit de play-offs Ajax nog passeren.
De ploeg van trainer Frank de Boer wordt dan bij de loting gekoppeld aan tegenstanders uit de potten 1 en 2.
Tot pot 1 behoren de Europese topclubs Chelsea, FC Barcelona, Manchester United, Bayern München, Real Madrid, Arsenal, FC Porto en AC Milan.
Zestiende
Ajax staat met 58,103 punten van de Champions League-deelnemers momenteel zestiende op de coëfficiëntenlijst van de Europese voetbalbond UEFA.
Sporting Braga en Dinamo Kiev, die zich via de play-offs hopen te kwalificeren voor de groepsfase, kunnen de Amsterdammers echter nog uit pot 2 verdringen. Braga speelde vorige week thuis 1-1 tegen Udinese, Dinamo Kiev won met 3-1 bij Borussia Mönchengladbach.
De virtuele pot 2 bestaat verder uit Valencia, Benfica, Sjachtar Donetsk, Zenit Sint-Petersburg, Schalke 04, Manchester City en Olympiakos Piraeus.
Juventus
Overigens zitten in pot 3 ook gerenommeerde clubs, zoals de kampioenen Juventus (Italië), Borussia Dortmund (Duitsland) en Montpellier (Frankrijk). Dortmund kan echter nog terugvallen naar pot 4.
De returns in de play-offs zijn dinsdag en woensdag, donderdagavond vindt in Monte Carlo de loting voor de groepsfase plaats.
quote:Tot pot 1 behoren de Europese topclubs Chelsea, FC Barcelona, Manchester United, Bayern München, Real Madrid, Arsenal, FC Porto en AC Milan.
De virtuele pot 2 bestaat verder uit Valencia, Benfica, Sjachtar Donetsk, Zenit Sint-Petersburg, Schalke 04, Manchester City en Olympiakos Piraeus.
Overigens zitten in pot 3 ook gerenommeerde clubs, zoals de kampioenen Juventus (Italië), Borussia Dortmund (Duitsland) en Montpellier (Frankrijk). Dortmund kan echter nog terugvallen naar pot 4.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef RubenSosa het volgende:
IS DIT LEKKER ?? JA DIT IS LEKKER
Is dit mooi? Jaaa, dit is mooi.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef RubenSosa het volgende:
Sukkelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef RubenSosa het volgende:
kom je klaar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef RubenSosa het volgende:
landen tijd geld eufa real, kies er een.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef TLC het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Ajax alleen maar poule D kon loten ?
De andere 2 in de pot mochten niet in groep D komen gok ik zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef TLC het volgende:
Omdat de andere clubs niet in D mochtenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef TLC het volgende:
Sport 1.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar balen dat Real Madrid - City niet te volgen is
Spartak kon niet naar A-D vanwege Zenit in Cquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom kon Ajax alleen naar D? Flikker op man!
Tegen fc oostblokquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef Pedroso het volgende:
Tegen wie speelt PSV eigenlijk in de CL ?
Barcaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef Pedroso het volgende:
We zijn vrijgesteld dit jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef Pedroso het volgende:
Juve en Spartak moesten in de 2e helftquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef RedFever007 het volgende:
Ik snap geen zak van die poules eienlijkWaarom kon Ajax enkel naar D
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
We zijn vrijgesteld dit jaar.
Sanna misschien wel, Sana toch echt niet hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef Evertjan het volgende:
mooie loting 3 keer uitverkochte Arena!![]()
plus Sanna gaat de verdedigers van City en Real keihard dollen
Dortmund ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Saekerhett het volgende:
Nu een zwakke broeder uit pot 4, derde worden en de EL in eigen huis winnen.
Omdat AC Milan en Zenit in de rode groepen zaten moesten Juve en Spartak naar de Blauwe groepen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Anonymousz het volgende:
waarom alleen poule d een optie?
tis waquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik stel voor dat we nooit meer Nederlanders de ronde van Nederlandse clubs of teams laten doen
Ging ook al mis bij het EK toch ?:Pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik stel voor dat we nooit meer Nederlanders de ronde van Nederlandse clubs of teams laten doen
Celtic zou vet zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Grifte het volgende:
Celtic erbij zou wel mooi zijn, of Dortmund
Interesseert mij Ajax nou, ik kijk naar de leukste wedstrijd. Wat jij doet interesseert me verder niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ik Ajax ga missen?
yess Ajax is a great club lots of respect!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:32 schreef tralalala het volgende:
Die voorspelbare interviews weer met Mourinho over Ajax.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Interesseert mij Ajax nou, ik kijk naar de leukste wedstrijd. Wat jij doet interesseert me verder niets.
70 euro blinde verkoop.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef ejfaar het volgende:
Ik gok dat de pass-partouts nogal wat gaan kosten dit jaar
Dat jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
yess Ajax is a great club lots of respect!
Fixedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan de uefa totala niet meer serieus nemen hé..
Dit pijnfestijn kan ik niet aanschouwen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:32 schreef Mandéra het volgende:
Iedereen die geen pass-partout heeft gekocht voor Ajax gaat echt de volle mep betalen nu.
of Celticquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe die Denen er dan maar bij, kun je tenminste nog om plek 3 strijden
Tuurlijk niet, dat maakt de poule des doods niet compleet.quote:
De rest van de nederlandse clubs vind dit prima hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Voortaan geen Nederlanders meer laten loten voor ons.. Van Basten naait het Nederlands Elftal en Gullit naait Ajax..
Straks niemand meer in de CL. leuk joh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De rest van de nederlandse clubs vind dit prima hoor.
4x vernederd worden is ook lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach die 15+ miljoen is altijd beter dan die kut EL
Ook niet naar zo'n onbekende club in het oosten van Europa.. bah.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Dortmund, Man C en Real zijn igg 3 leuke uitwedstrijden voor de fans.
rot op man, dat real heb ik nou wel gezien hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Dortmund, Man C en Real zijn igg 3 leuke uitwedstrijden voor de fans.
Kan Ajax weer zoals gewoonlijk het 2e deel van de competitie iedereen in NL wegspelen zonder europese verplichtingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De rest van de nederlandse clubs vind dit prima hoor.
skkltjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
4x vernederd worden is ook lekker
7-0quote:
Yesquote:
Kunnen sowieso overal save F.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beter komt Dortmund ook snel, anders kunnen die dalijk alleen nog bij Ajax.
\quote:
denk het ookquote:
Ronaldo is alleen jaloers op zijn haar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Zie je Sana al in de spelerstunnel staan tegen Madrid. Krijgt ie een lolly van Cristiano Ronaldo.
notselandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Ferdii het volgende:
Cannavaro kan nordsjelland niet uitspreken
Hopen dat Ajax dan gaat scoren, over punten hoef je het niet te hebben.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:38 schreef SomePerson het volgende:
De commentator begrijpt het zelf niet meer
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Haha nordsjaelland was ik vorige week wezen kijken. Dat is niveautje NAC Breda
Gaan jullie niet reddenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:32 schreef Pedroso het volgende:
Wordt overwinteren in de EL dus. Alleen met 16 miljoen meer in de pocket dan de overige NL. deelnemers aan de EL
Wij spelen tenminste Champions League. Veel plezier tegen Zeta.quote:
dat dus, de EL zit er niet eens inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:39 schreef larry91 het volgende:
Ajax 0 punten. Kunnen ze beter per post afdoen.
Ik bedoel 6x vernederd worden is ook lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
4x vernederd worden is ook lekker
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik bedoel 6x vernederd worden is ook lekker
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij spelen tenminste Champions League. Veel plezier tegen Zeta.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Tegen Dortmund zijn ze ook kansloos.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij spelen tenminste Champions League. Veel plezier tegen Zeta.
Inderdaad. Dat is wel mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Nober het volgende:
Live bij de NOS
Ajax - Real Madrid
Manchester City - Ajax
Ajax - Borussia Dortmund
Real Madrid - Ajax
Ajax - Manchester City
Borussia Dortmund - Ajax
4 landskampioenen, zo willen we dat zien!
echt cl voetbal inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Nober het volgende:
Live bij de NOS
Ajax - Real Madrid
Manchester City - Ajax
Ajax - Borussia Dortmund
Real Madrid - Ajax
Ajax - Manchester City
Borussia Dortmund - Ajax
Zoals het hoort.. CHAMPIONS league.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Nober het volgende:
Live bij de NOS
Ajax - Real Madrid
Manchester City - Ajax
Ajax - Borussia Dortmund
Real Madrid - Ajax
Ajax - Manchester City
Borussia Dortmund - Ajax
messi halen :yquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Ferdii het volgende:
Ajax mag morgen wel voor 100 miljoen aan aankopen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |