Oquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Maar dat bedoelde ik niet
Wacht maar, ik O jou ook nog wel een keer weer, het is niet over tot ik de laatste O heb gedaanquote:
Then it shall never be over. NEVAHHHHHquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wacht maar, ik O jou ook nog wel een keer weer, het is niet over tot ik de laatste O heb gedaan
Levend op het randje.quote:
quote:
Youtube berichtjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
fuck justin beiber born in the wrong geneartoion im 12 and i love metallica and dragonforce thumbs up if u agree!!!!
Probs gaan naar Dimensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:56 schreef Plastic_zak het volgende:
omg uft nieuwe ui maar wel met je oude erdoor om mijn autistenhart niet van slag te brengenlobi
Nou nou nu ga ik huilen in een hoekje,omdat ik volgens jou geen swag heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn niet yolo en hebben dus AB-SO-LUUT geen swag!!!!
Ik ken iemand met een kledinglijn die zo heet.quote:
eerst altijd bleach hommo en nu dit?quote:
zou ik ook doen, wat een kneus ben jij zeg........quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou nou nu ga ik huilen in een hoekje,omdat ik volgens jou geen swag heb.
je bent ook hommo maar wel een leuke zoals freddie mercury xquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
eerst altijd bleach hommo en nu dit?
ik raak in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |