Zie in Brabant maar eens patat te krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Friet willen als je ook patat kan krijgen.
Dat zie ik als een uitdaging. Als ik daar ben, ga ik patat scoren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zie in Brabant maar eens patat te krijgen
Maar maakt het mannen ook slimmer?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
Sperma maakt vrouwen slimmer en vrolijker
Wie onderzoekt dit soort dingen en hoe kom je er ook op.
Ik vroeg hier laatst om een patatje oorlog. Zegt dat vrouwtje: "wat???" en kijkt me vet vaag aan. Dus ik weer: "patatje oorlog alstublieft."quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zie ik als een uitdaging. Als ik daar ben, ga ik patat scoren.
alleen als je slikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar maakt het mannen ook slimmer?
verklaard waarom ik zo slim ben (a)'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
........................................quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:47 schreef Trollscience het volgende:
ve
[..]
verklaard waarom ik zo slim ben (a)'
Aangezien het chemische stofjes vrij maakt zal het denk ik wel hetzelfde effect hebben op mannen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar maakt het mannen ook slimmer?
alsof jij je eigen kutvocht niet opdrinktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
........................................
Je doet vmbo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:47 schreef Trollscience het volgende:
ve
[..]
Watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jij je eigen kutvocht niet opdrinkt
vmbo toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:47 schreef Trollscience het volgende:
ve
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet grappig met die ziekte ben ik geboren!!!!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet grappig met die ziekte ben ik geboren!!!!
Hiquote:
Ben net klaar met etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dientje en lb tegelijk in het topic, toeval????????
Ik zat te lurkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dientje en lb tegelijk in het topic, toeval????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |