Die gebruiken wel vaker woorden waarbij verwarring onstaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
eik is een boom. Zal wel de kneuzenjeugd zijn die het als afkoring gebruikt.
Die zijn blijven hangen in de kindertijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook oudere mensen die zo schrijven en typen.
zoals afkoring etc...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die gebruiken wel vaker woorden waarbij verwarring onstaat.
Niet alleen dat, ook andere woorden.quote:
zwz voor sowieso is ook wel een foutequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook andere woorden.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef Re het volgende:
[..]
zwz voor sowieso is ook wel een foute
kan niet door de beugel.....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef viseenoptie het volgende:
iig, idd, ed. zijn prima.. kansenjeugd straattaal gaat niet door de beugel
Hier doe je het weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik typ haast nooit 't afkorting van iig. Vind het ronduit vervelend
Een afkorting van iig? Iig ís toch een afkorting?quote:
jij stemt dan ook D66quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Op app doe ik dat sowieso; veel makkelijker.
Is daar iets mis mee dan, of moet ik dat juist positief interpreten?quote:
Ik heb het ook overgenomen van FOK!kers.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:12 schreef ikjijallebei het volgende:
Dit gebruik ik echt al sinds mijn 15e, sinds ik op FOK! ben zag ik na verloop van tijd meer mensen het overnemen van mij. Met andere woorden: ik heb iig geintroduceerd op FOK!, sectie KLB.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen de afkorting : 'nvm' uitleggen
Ik: nvm
Zij: wat betekent dat?
Ik: Nevermind
Zij: nee zeg dan!
Ken je 'wsl' niet dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat pas achterlijk is? Dat "wss" staat voor "Waarschijnlijk", Er zitten niet eens twee s-en in.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:33 schreef Jahr00n het volgende:
Dus mensen die afkortingen gebruiken zijn lui? Wat een mongool ben jij zeg.
ts?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik gebruik altijd i.i.g. (uiteraard wel met interpunctie anders is het belachelijk). Maar ik snap niet waar ts mee zit want het is gewoon een geaccepteerde afkorting.
Je bent zelf belachelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik gebruik altijd i.i.g. (uiteraard wel met interpunctie anders is het belachelijk). Maar ik snap niet waar ts mee zit want het is gewoon een geaccepteerde afkorting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |