Sjonge jonge, ik wilde het nét typen, ben jij me voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat pas achterlijk is? Dat "wss" staat voor "Waarschijnlijk", Er zitten niet eens twee s-en in.
Opgelost niets te danken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef Dimens het volgende:
Afkortingen zijn wel oké. Maar het gebruiken van woorden die niet bestaan maar een afkorting moeten zijn van bestaande woorden, dat is pas sneu.
tuurlijk
kheb
wss
kweet
kga
aant
zen
d8, w8 en alle varianten hierop.
Mensen Kinderen die zo schrijven.
Die gebruiken wel vaker woorden waarbij verwarring onstaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
eik is een boom. Zal wel de kneuzenjeugd zijn die het als afkoring gebruikt.
Die zijn blijven hangen in de kindertijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook oudere mensen die zo schrijven en typen.
zoals afkoring etc...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die gebruiken wel vaker woorden waarbij verwarring onstaat.
Niet alleen dat, ook andere woorden.quote:
zwz voor sowieso is ook wel een foutequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook andere woorden.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef Re het volgende:
[..]
zwz voor sowieso is ook wel een foute
kan niet door de beugel.....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef viseenoptie het volgende:
iig, idd, ed. zijn prima.. kansenjeugd straattaal gaat niet door de beugel
Hier doe je het weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik typ haast nooit 't afkorting van iig. Vind het ronduit vervelend
Een afkorting van iig? Iig ís toch een afkorting?quote:
jij stemt dan ook D66quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Op app doe ik dat sowieso; veel makkelijker.
Is daar iets mis mee dan, of moet ik dat juist positief interpreten?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |