SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Rij jij toevallig in een dikke zwarte Volvo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Troel het volgende:
Er zijn wel betere dingen om in te handelen
Grijze Fiat Panda, valt minder opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rij jij toevallig in een dikke zwarte Volvo?
Geeeen idee, ik eet geen visquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Het moet wel low-carb zijn.Iets met koolvis.
Oh. Ik stond namelijk afgelopen dinsdag voor het stoplicht naast iemand die best wel op je leek. Vandaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Grijze Fiat Panda, valt minder op
Wraps.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geeeen idee, ik eet geen vis
Ik ga voor wrapsvoor zover ik er tijd voor heb
Dan eet ik liever wat meer avondetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
En dan 's avonds laat weer een toeten Millies Pindaknabbels opvreten, hè Tukkertje.
Wat gaat er in huize Cue vanavond op de wraps?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan eet ik liever wat meer avondeten
kip, sla, paprika, fajitamixjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat gaat er in huize Cue vanavond op de wraps?
Ik was het nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh. Ik stond namelijk afgelopen dinsdag voor het stoplicht naast iemand die best wel op je leek. Vandaar.
Nice.quote:
Valt wel mee toch? Is van maïs? Beetje kip en rundergehakt. Olequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wraps.Zat ik vanmorgen ook aan te denken (tortillas), maar... dat zit vol duivelsche CARBS!
Het zal wel weer wokgroenten + gekruide koolvis worden vrees ik.
Klopt, maar die hebben ze niet bij mijn super.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Onee dat zijn tacos. Maar er zijn ook volkoren Wraps.
#Hey conducteur, we gaan je treintje slopen!#quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Goedenavond vanaf station Nijverdal waar er een trein uit is gevallen en we straks nog maar weinig tijd hebben om in het stadion te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |