SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
?quote:
Jep dat bedoelde ik. Daarom kom ik er zelf niet helemaal uit..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef Bananenvlaflip het volgende:
[..]
?
TS zal niet aangifteplichtig zijn, dus geldt dat tot maximaal 5 jaar terug een teruggave kan worden aangevraagd.
TS, het advies is over het algemeen dat je loonheffingskorting vraagt bij de werkgever waar je het meest verdiend. Je totale inkomsten komen overigens niet boven het voor belasting vrijgestelde bedrag, maar ik durf even niet zeker te zeggen of je in dat geval bij beide baantjes loonheffingskorting mag aankruisen. Wellicht kan een echte expert ons even bijstaan op dat gebied?
En kan dat ook nog achteraf in april?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:34 schreef DeWaasheid het volgende:
2x laten toepassen mag wel en gezien de bedragen zal je sowieso niks hoeven af te dragen.
Je kan kiezen tussen:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef Probability het volgende:
[..]
En kan dat ook nog achteraf in april?
Ik krijg geen stufi meer, kan ik dan mijn printer aftrekken van de belasting? En ik ben van plan een nieuwe computer aan te schaffen, kan ik dat dan beter in 2012 of 2013 doen? Ik heb t/m augustus wel stufi gehad. Ik weet dat een computer enz niet gratis wordt dan maar volgens mij kun je studiekosten aftrekken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Wat heeft iedereen toch met april. De deadline van 1 april geldt alleen als je verplicht bent aangifte te doen. Je krijgt dan voor die tijd een brief van de belastingdienst waarin wordt aangegeven dat je verplicht bent aangifte te doen. Daar is hier toch geen sprake van.
Als je niet aangifteplichtig bent kun je tot 5 jaar terug een teruggave aanvragen.
Daarbij worden bepaalde aftrekposten van je inkomen afgetrokken, waardoor je per saldo soms te veel belasting hebt afgedragen wat je door middel van de teruggave weer terugkrijgt.
De investering moet je wel verminderen van de ontvangen studiefinanciering plus een drempel van 1600 euro geloof ik. Dit ga je dus nooit halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik krijg geen stufi meer, kan ik dan mijn printer aftrekken van de belasting? En ik ben van plan een nieuwe computer aan te schaffen, kan ik dat dan beter in 2012 of 2013 doen? Ik heb t/m augustus wel stufi gehad. Ik weet dat een computer enz niet gratis wordt dan maar volgens mij kun je studiekosten aftrekken?
Dan is het (8 * 260) - 1600 = ?
Dat bedrag moet kleiner zijn dan de hoogte van mijn boeken, printer, computer toch? Of heb ik het verkeerd
Ah beter wachten tot januari dus.. Hmmquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Brembo het volgende:
[..]
De investering moet je wel verminderen van de ontvangen studiefinanciering plus een drempel van 1600 euro geloof ik. Dit ga je dus nooit halen.
Kan je nog lenen, heb je nog recht op ov? Zo ja, dan zit je alsnog aan het nominale bedrag. Kan je niet meer lenen, dan gaat het om de werkelijk gemaakte kosten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik krijg geen stufi meer, kan ik dan mijn printer aftrekken van de belasting? En ik ben van plan een nieuwe computer aan te schaffen, kan ik dat dan beter in 2012 of 2013 doen? Ik heb t/m augustus wel stufi gehad. Ik weet dat een computer enz niet gratis wordt dan maar volgens mij kun je studiekosten aftrekken?
Dan is het (8 * 260) - 1600 = ?
Dat bedrag moet kleiner zijn dan de hoogte van mijn boeken, printer, computer toch? Of heb ik het verkeerd
Het gaat er alleen maar om hoeveel er uiteindelijk verdient is en hoeveel er afgedragen is, laat je 2x korting toepassen bij een inkomen van <6000, dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef DreO het volgende:
Even wat vragen punten voor TS:
1. Laat je ergens de loonheffingskorting toepassen? (daarvoor heb je voor aanvang van de werkzaamheden een 'model opgaaf voor de loonheffingen' moeten ondertekenen, waarop aangegeven staat per welke datum de werkgever de loonheffingskorting wel/niet moet toepassen)
Houdt er rekening mee dat je de loonheffingskorting maar bij 1 werkgever tegelijk kunt laten toepassen. In jouw situatie kun je verschillende keren switchen tussen bijbaan en stage (alleen voor de maand september niet. Maar dat is een berg rompslomp met papieren.
Lees de OP! Er is geen belasting verschuldigd....quote:2. Verdien je in totaal minder dan ¤ 6.485? [knip]
Nogmaals, LEES de post en ga niet onnodig paniek scheppen, want met het inkomen wat er nu staat is er geen belasting verschuldigd en ook met een speling van zeg even 2500 extra euro niet.quote:3. Het tegelijk laten toepassen van de loonheffingskorting bij meerdere verschillende werkgevers is niet verstandig (wettelijk gezien is er geen verbod op, maar wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten). Je verwacht dat je inkomsten in totaal niet groter gaan zijn dan 6.485.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Probability het volgende:
Ik denk dat ik dan gewoon in april mijn belasting invul zodat ik nu het bedrag 'spaar' wat ik anders per maand zou krijgen. Als ik het sowieso krijg maakt het mij niet uit wanneer.
Het is wachten op de josti die nu aangeeft dat je gewoon uitstel aan kan vragen tot september (en dan een afwijzing krijgt voor geen aangifteplicht)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef Bananenvlaflip het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Probability het volgende:
Of voor 1 april, in ieder geval nu nog niet
Mag doen of moet doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:31 schreef Probability het volgende:
Ik krijg ieder jaar een brief dat ik belastingaangifte mag doen dus ik snap de ophef niet zo goed?
Lees jij anders de OP ff! Er wordt ook een situatie over 2013 geschetst. De bijbaan en stage gaan voor 2013 niet opnieuw vragen of TS de loonheffingskorting wil laten toepassen. Als het totale inkomen in 2013 boven de 6.485 euro komt dan zit TS in de zomer van 2014 met de gebakken peren (=lees een te betalen aanslag omdat er te weinig loonheffing is ingehouden). Ga jij dat voor hem betalen omdat jij hem hebt aangeraden bij 2 werkgevers tegelijk de loonheffingskorting te laten toepassen? Nee... Natuurlijk nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef DeWaasheid het volgende:
Het gaat er alleen maar om hoeveel er uiteindelijk verdient is en hoeveel er afgedragen is, laat je 2x korting toepassen bij een inkomen van <6000, dan is er niks aan de hand.
De vraag die je stelt is overigens al beantwoord in de OP, lees anders even de OP?
Je mag hem doen. Doe je dat niet dan wordt deze (incl. verzuimboete) o.b.v. een schatting door de Belastingdienst gedaan. Betaal je die niet dan krijg je vanzelf post in naam der Koningin, hoef je allemaal niets voor te doen.quote:
Jij zag in je glazen bol dat TS aangifteplichtig is? Dat probeer ik namelijk uit te vinden, maar jij gaat al uit van verzuimboetes?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef DreO het volgende:
Je mag hem doen. Doe je dat niet dan wordt deze (incl. verzuimboete) o.b.v. een schatting door de Belastingdienst gedaan. Betaal je die niet dan krijg je vanzelf post in naam der Koningin, hoef je allemaal niets voor te doen.
Zijn werkgevers doen aangifte loonheffing, reken maar dat een uitnodiging met dagtekening 28-02-2013 op de mat gaat vallen als er d.m.v. deze aangiftes gesignaleerd wordt dat er te weinig loonheffing is ingehouden. Als je de standaad criteria om iemand uit te nodigen kent zie je het redelijk eenvoudig aankomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:21 schreef Bananenvlaflip het volgende:
[..]
Jij zag in je glazen bol dat TS aangifteplichtig is? Dat probeer ik namelijk uit te vinden, maar jij gaat al uit van verzuimboetes?
TS geeft aan een bruto-inkomen van ongeveer 4000 te verwachten. Dan heb je nog een marge van 2500 euro voordat bovenstaande van toepassing wordt. Oh, en dan komt daar ook nog de aftrek van studiekosten bij. Je bouwt naar mijn mening te veel marge in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef DreO het volgende:
[..]
Zijn werkgevers doen aangifte loonheffing, reken maar dat een uitnodiging met dagtekening 28-02-2013 op de mat gaat vallen als er d.m.v. deze aangiftes gesignaleerd wordt dat er te weinig loonheffing is ingehouden. Als je de standaad criteria om iemand uit te nodigen kent zie je het redelijk eenvoudig aankomen
Ik ben een zij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef DreO het volgende:
[..]
Zijn werkgevers doen aangifte loonheffing, reken maar dat een uitnodiging met dagtekening 28-02-2013 op de mat gaat vallen als er d.m.v. deze aangiftes gesignaleerd wordt dat er te weinig loonheffing is ingehouden. Als je de standaad criteria om iemand uit te nodigen kent zie je het redelijk eenvoudig aankomen
Je kan sowieso een teruggaaf aanvragen over 2012, of aangifte doen wanneer je hiertoe verplicht bent, eventueel teveel afgedragen belasting krijg je dan alsnog terug.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben een zij!
Juli heb ik al uitbetaald gekregen.. Kan ik dat dan nog in 2013 terug krijgen als ik vanaf nu wel loonheffingskorting aanvraag? Gaat om bruto ong 150 euro dus zal niet heel veel zijn.
Wat ik dus kan doen is twee keer loonheffingskorting aanvragen en het bedrag dat ik aan korting krijg op zij zetten voor de zekerheid? Of wachten en de korting in 2013 in 1 keer krijgen?
Moet ik dan bij studiekosten alles bijhouden wat ik tot nu toe uitgeef? En kan ik tweedehands boeken ook opgeven?
Lezen is nog steeds niet je sterkte punt ofwel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef DreO het volgende:
[..]
Lees jij anders de OP ff! Er wordt ook een situatie over 2013 geschetst. De bijbaan en stage gaan voor 2013 niet opnieuw vragen of TS de loonheffingskorting wil laten toepassen. Als het totale inkomen in 2013 boven de 6.485 euro komt dan zit TS in de zomer van 2014 met de gebakken peren (=lees een te betalen aanslag omdat er te weinig loonheffing is ingehouden). Ga jij dat voor hem betalen omdat jij hem hebt aangeraden bij 2 werkgevers tegelijk de loonheffingskorting te laten toepassen? Nee... Natuurlijk niet
[..]
Je mag hem doen. Doe je dat niet dan wordt deze (incl. verzuimboete) o.b.v. een schatting door de Belastingdienst gedaan. Betaal je die niet dan krijg je vanzelf post in naam der Koningin, hoef je allemaal niets voor te doen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef DreO het volgende:
[..]
2010 vooraf ingevuld is tot (uit mn hoofd) juli 2011, dus nu moet je inderdaad je jaaropgaaf gebruiken... ben je nabeschreven (=uitnodiging) of heb je een herinnering danwel aanmaning ontvangen, want die zijn wel afgelopen maand verzonden voor 2010?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef Probability het volgende:
Ik kreeg ook een brief dat ik nog aangifte mag doen over 2010.. Maar zag dat m'n gegevens nu niet vooraf ingevuld staan.. Dat kan ik doen met m'n jaarafschrift?
Volgens mij een uitnodiging een maand oid geledenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
2010 vooraf ingevuld is tot (uit mn hoofd) juli 2011, dus nu moet je inderdaad je jaaropgaaf gebruiken... ben je nabeschreven (=uitnodiging) of heb je een herinnering danwel aanmaning ontvangen, want die zijn wel afgelopen maand verzonden voor 2010?
2010 moet je dan inderdaad indienen, met je jaaropgaaf (evt aanvragen bij werkgever als je die niet hebt), voor 2012 blijft het antwoord loonheffingkorting toepassen en voor het geval je dat niet hebt gedaan of niet wil doen; aangfite doen (als je geen uitnodiging krijgt, maar daar gaan we even vanuit, mag dat tot 5 jaar na 2012, mocht je wel een uitnodiging krijgen, dan voor april 2013 tenzij je uitstel aanvraagt)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij een uitnodiging een maand oid geleden
Is jouw niet geleerd dat je geen (tekstinhoudelijke) aannames mag doen? Je doet een aanname dat ik de OP niet gelezen heb. Daarnaast 'who cares'. Omdat je bij de Belastingdienst werkt ingeleend bent zouden we aan jouw woorden opeens meer waarde moeten gaan hechten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef DeWaasheid het volgende:
Je werkt niet bij de belastingdienst he ?
IK WEL
Zoals je hierboven ook aan de reacties leest, creeer je verwarring. Nuttige informatie van anderen worden door jouw overdaad aan onzininformatie in twijfel gebracht. Deze persoon wil niet weten hoe alles zou kunnen zijn, vraagt ook niks over 2013 (aangezien het nog maanden 2012 is en ze dat ZELF feitelijk ook schrijft).quote:Op zaterdag 1 september 2012 06:58 schreef DreO het volgende:
[..]
Is jouw niet geleerd dat je geen (tekstinhoudelijke) aannames mag doen? Je doet een aanname dat ik de OP niet gelezen heb. Daarnaast 'who cares'. Omdat je bij de Belastingdienst werkt ingeleend bent zouden we aan jouw woorden opeens meer waarde moeten gaan hechten?
LEES je überhaupt wel wat IK post? Ik heb het al over 2013, ondanks dat TS daar nog naar moet gaan kijken. Ik geef al aan welke schade jouw advies de loonheffingskorting toe te laten passen in 2012 MOGELIJK voor 2013 kan aanrichten. Dat je op basis van een totale inkomste in 2012 van 4000 euries bij beiden de loonheffingskorting KUNT laten toepassen zonder gevolgen klopt. Of het VERSTANDIG is, is een tweede.
Of het kan of niet: het mag niet volgens de wet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 06:58 schreef DreO het volgende:
LEES je überhaupt wel wat IK post? Ik heb het al over 2013, ondanks dat TS daar nog naar moet gaan kijken. Ik geef al aan welke schade jouw advies de loonheffingskorting toe te laten passen in 2012 MOGELIJK voor 2013 kan aanrichten. Dat je op basis van een totale inkomste in 2012 van 4000 euries bij beiden de loonheffingskorting KUNT laten toepassen zonder gevolgen klopt. Of het VERSTANDIG is, is een tweede.
De belastingdienst interesseert het werkelijk niks of je het wel of niet laat toepassen, er wordt enkel en alleen aan het eind van de rit gekeken hoeveel inkomen er is geweest, hoeveel recht op heffingskorting er is en of dat in overeenstemming is met wat de afdracht inhoudt. Zoniet moet er worden bijbetaald. (ik laat even aftrekposten en andere zaken achterwege)quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Of het kan of niet: het mag niet volgens de wet.
Dus dat probleem is dan ook gelijk opgelost.
(Ik heb even gemist of DeWaasheid dit al heeft opgemerkt,....)
Je vergelijkt verschillende situaties. Het verbod op dubbele korting is ervoor om (bewust danwel onbewust) te weinig afdracht te voorkomen. In veel gevallen gaat dit fout en is het een juiste regel. Ik zeg ook niet dat het altijd genegeerd kan worden, ik praat nu specifiek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:39 schreef ManAtWork het volgende:
Ik snap ook wel dat er aan het eind van de rit gekeken wordt hoeveel er betaald moet worden en hoveel er aan voorheffing is ingehouden. Feit blijft dat het volgens de wet niet mag. Anders zou de werkgever er ook voor kunnen kiezen om geen loonheffing in te houden, het wordt uiteindelijk bij dee aangifte wel rechtgetrokken.
Om het dan maar af te doen als 'het interesseert de belastingdienst niet' vind ik dan ook wel erg kort door de bocht. Zeker als je ook nog eens aangeeft bij de belastingdienst te werken,...
Ik vergelijk helemaal geen verschillende situaties. Want uiteindelijk maakt het voor de werkgever niets uit of hij wel of geen loonheffing inhoudt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Je vergelijkt verschillende situaties.
Dus de wet is van toepassing tenzij het in een specifiek geval genegeerd kan worden?quote:Het verbod op dubbele korting is ervoor om (bewust danwel onbewust) te weinig afdracht te voorkomen. In veel gevallen gaat dit fout en is het een juiste regel. Ik zeg ook niet dat het altijd genegeerd kan worden, ik praat nu specifiek.
quote:Vergelijkbaar met een politieagent, die mag in geen geval zeggen dat je een rood licht mag negeren, maar als je maandagnacht om 03:00 voor een oversteek staat en je hoort niks en kan 500 meter in beide kanten zien dat er geen auto aankomt, dan mag je nog steeds niet door rood.
Het gaat niet om de kans dat er een boete wordt opgelegd, het gaat om het advies dat wordt gegeven. Jij blijft erbij dat wanneer niemand er schade van ondervindt/last van heeft/kans loopt om gepakt te worden, de wet en regelgeving genegeerd kan/mag worden.quote:Inderdaad. De verkeersregelinstallatie staat er niet voor niets en we hebben er niet voor niets regels aan verbonden.
In dit geval zeg ik, doe maar wel. Dat wil niet zeggen dat je in de spits dit ook kan doen. Het heeft hier geen gevolgen. Tuurlijk officieel 'moet' TS driekwart jaar op haar geld wachten (zonder rente) en heeft de belastingdienst nog een extra aangifte te verwerken. Wie is daar bij gebaat? Geen enkele partij. En een boete voor dubbele toepassing heffingskorting voor een 'student' zonder dat er enige winst of sprake van ontduiking is.... kans nihil.
Dat jij een persoonlijk advies wilt geven, snap ik. Maar door erbij te halen dat je voor de belastingdienst werkt en dus weet hoe het werkt, geeft een verkeerd signaal af. Daarmee impliceer je m.i. dat hetgeen een werknemer van de belastingdienst zegt, wel moet kloppen. ("DeWaasheid heeft immers gezegd dat het kan en ik geen risico loop.")quote:Maar als jij liever snachts voor stoplichten wil wachten, ga je gang, ik geef mijn persoonlijk advies, ik praat niet namens de dienst. Als jij een ander advies wil geven, daarvoor zitten we op een forum.
Als het geen negatieve gevolgen heeft, alle partijen baat hebben, geldbesparend werkt maar het niet volledig volgens de wet gaat in een compleet overzichtelijke situatie, dan is voor mij zo'n autistisch standpunt niet nodig. Ik zal heel eerlijk zeggen, ik loop wel eens door rood en ben net voor mijn huis een stukje over de stoep gefietst. (want laten we eerlijk wezen, dit is de fiscale variant van een stukje over de stoep fietsen)quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:13 schreef ManAtWork het volgende:
samengevat: Regels moeten ten alle tijde, ongeacht de situaties 100% nageleefd worden
1. Je doet alweer een aanname. Waar ik werk doet niet terzake, ik loop er niet mee te koop. Hoe ik mijn kennis heb opgedaan is ook niet iets wat ik met jouw wil delen. Mijn kennis heb ik zeker niet bij elkaar gegoogled, ik ken de meest basale regelingen (waar dit er een van is) van de AWR, Wet IB2001 en Wet LB1964 op m'n duimpje. Leg maar eens uit hoe jouw verhaal over 2 keer toepassen te rijmen valt met art. 23 lid 2 Wet LB. Tot zover de feitelijke kennis van "DeWaasheidquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:50 schreef DeWaasheid het volgende:
PS ik ben niet ingeleend
En mijn punt was dat jij met je google kennis van alles loopt te verkondigen wat niet klopt, en ik met feitelijke kennis WEL weet waar ik over praat. Dat gaat er bij jou helaas niet in en na deze post ook niet. Helaas...
Hoe hypocriet het ook is, want jij weet ook niks van mij, inclusief mijn dienstverband (want dat was toch inlening?)quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef DreO het volgende:
[..]
1. Je doet alweer een aanname. Waar ik werk doet niet terzake, ik loop er niet mee te koop. Hoe ik mijn kennis heb opgedaan is ook niet iets wat ik met jouw wil delen. Mijn kennis heb ik zeker niet bij elkaar gegoogled, ik ken de meest basale regelingen (waar dit er een van is) van de AWR, Wet IB2001 en Wet LB1964 op m'n duimpje. Leg maar eens uit hoe jouw verhaal over 2 keer toepassen te rijmen valt met art. 23 lid 2 Wet LB. Tot zover de feitelijke kennis van "DeWaasheid![]()
2. Je bent niet bepaald representatief voor de Dienst door het bezigen van infantiel taalgebruik á la: "fucking hell man". Daarnaast, ook met fiscaal "door rood rijden terwijl er niemand anders op de kruising is" geef je als representant van een overheidsinstelling een totaal verkeerd signaal af. Ik weet ook opeens waar de bezuinigingen in het openbaar bestuur vandaan gaan komen. We zwaaien collega's zoals jij uit
of ik doe het nu bij beidequote:Op zaterdag 1 september 2012 08:58 schreef ManAtWork het volgende:
Als TS het na alle wazige posts en (verwarrende/foute) adviezen nogbsnapt, zou ik dat erg knap vinden.
Het zou je sieren gewoon eens je verontschuldigingen aan te bieden voor het advies de wet te overtreden. In plaats daarvan hang je de gebeten hond uit...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:00 schreef DeWaasheid het volgende:
Hoe hypocriet het ook is, want jij weet ook niks van mij, inclusief mijn dienstverband (want dat was toch inlening?)
Ik geef je helemaal gelijk.
De groeten
Je mag de loonheffingskorting maar bij 1 werkgever tegelijk laten toepassen. Het verhaal dat je over een inkomen van ¤ 4.136 geen belasting verschuldigd bent klopt, alleen kun je de heffingskorting bij één van de 2 werkgevers niet geldend maken via het loon. Er zijn nu 2 opties:quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef Probability het volgende:
of ik doe het nu bij beide
of ik doe niets
of ik vraag het bij 1 van de 2 aan.. (kan ik dan dat van die 2e in april terug krijgen? )
Je kunt dit pensioen (onder voorwaarden) afkopen. Een van die voorwaarden is dat de pensioenaanspraak is dan de afkoopgrens. Voor 2012 is de afkoopgrens ¤ 438,44.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef Probability het volgende:
nog iets anders, ik heb een tijdje een pensioen in de horeca opgebouwd, kan ik dit laten uitkeren (was namelijk bijbaantje, ga ik nu niets meer mee doen..)
Volgens de regels mag je het bij beide niet toepassen. Dan krijg je bij je aangifte de kortingen alsnog gestort.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef Probability het volgende:
[..]
of ik doe het nu bij beide
of ik doe niets
of ik vraag het bij 1 van de 2 aan.. (kan ik dan dat van die 2e in april terug krijgen? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |