Mensen die geregeerd en gereguleerd willen worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand gaat dat gat opvullen, het wordt dan net een stoelendans en wie er na afloop nog staan, vissen achter het net.
"Niemand"
Want de mensheid is zo goed in het zichzelf reguleren he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die geregeerd en gereguleerd willen worden.
Welke poll ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
WTF? Zijn de polls nu weer UIT de OP???
Maar ok, ik verwarde wat topicsquote:
Je poste en poster van de LP: "De overheid is het probleem, niet de oplossing". Met deze tegenstelling ben ik het niet eens.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ok, ik verwarde wat topics
Leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
Samsom is geen vrijgezel meer (sorry je geilt nogal overdreven op die activist)quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tuurlijk..DWDD zet minimaal n3 overtuigde anti-PVdA-stemmers in.. En breken Samsom niet.. En dan DIT http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
LOL
Dat zijn er meer, ik denk dat iedereen wel eens is dat Rutte geen tweede termijn verdientquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef HeavenSmiles het volgende:
Het lijkt een behoorlijk spannende strijd te worden. Ben benieuwd hoe het woensdagavond gaat verlopen. Ben erbij op de uitslagenavond van mijn partij, maar gun het onze politieke vrienden van de PvdA van harte om de VVD voorbij te streven.
Maar dan moet je dus niet op Samsom stemmen, want dan krijg je alsnog Rutte er weer bij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zijn er meer, ik denk dat iedereen wel eens is dat Rutte geen tweede termijn verdient
Het opkomen voor de allerrijksten is geen zinvol levensdoel
Al die belangenclubjes zijn even verderfelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zijn er meer, ik denk dat iedereen wel eens is dat Rutte geen tweede termijn verdient
Het opkomen voor de allerrijksten is geen zinvol levensdoel
Het filmpje staat ook al op YouTube.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tuurlijk..DWDD zet minimaal n3 overtuigde anti-PVdA-stemmers in.. En breken Samsom niet.. En dan DIT http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
LOL
quote:Op zaterdag 8 september 2012 07:22 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Het filmpje staat ook al op YouTube.![]()
Krijg net een sms van mama dat ik het prima heb gedaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 07:22 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Het filmpje staat ook al op YouTube.![]()
Ja, gaat altijd fantastisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want de mensheid is zo goed in het zichzelf reguleren he?x 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |