quote:Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutleven, links zijn, de hele dag jaloers zijn op mensen die wel gewoon werken en een leuk leven hebben, dat zure moet zo bijten de hele dag
Hoe ze jou moderator hebben kunnen maken is mij een raadsel.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw kansloze jankposts lokken gewoon ongenuanceerde tegenposts uit.
Er wordt met alle macht geprobeerd om hem nu het torentje in te duwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:07 schreef deelnemer het volgende:
Ik vind het opmerkelijk hoe de PvdA in enkele weken veel van de SP kiezers naar zich toe trekt, gesteund door de media.
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik heb gewoon een baan en ik ben gezond, dus ik mag niet mopperen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutleven, links zijn, de hele dag jaloers zijn op mensen die wel gewoon werken en een leuk leven hebben, dat zure moet zo bijten de hele dag
Tot nu toe is dat wel gebleken, ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He ja, ALLEEN Roemer is eerlijk natuurlijk
Hij is eerlijk in zijn perfide opvattingen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He ja, ALLEEN Roemer is eerlijk natuurlijk
Voor het grootste gedeelte het verhaal van de SP. Hij wint zetels omdat hij een goeie acteur is. Met een grijns en arrogante blik, die straks de mensen tegen gaat staan. Net zoals die grijns van Rutte. Maar tomatenboer, ga jij eerst maar rode rozen kweken en lees alles na 13 september nog maar een rustig na. En onthoud het dan eens voor een volgende keer, please.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij wint zetels dankzij een goed verhaal.
Als ik de topictitel lees denk ik "The Horror"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb zo'n gevoel dat PvdA de grootste partij gaat worden!
We klimmen steeds hoger!
Het moet eerlijker!
![]()
[ afbeelding ]
Die zogenaamde verontwaardiging van die andere lui die er bijna precies hetzelfde over denken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
PvdA: Belastingen maken gelukkig
Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG - De overtuiging van de PvdA dat Nederlanders gelukkiger worden van kleinere inkomensverschillen wekt hoon bij andere partijen.
De PvdA blijft maar op zoek naar argumenten om de belastingen te verhogen, aldus VVD-leider Rutte. „De VVD meent dat mensen gelukkiger worden als ze aan het werk komen. Daarom creëren wij zoveel banen.” Ook D66 keek op van de redenering van PvdA-leider Samsom. „Zijn uitspraken verbazen me”, aldus D66-leider Pechtold. „Het PvdA-programma ademt nivellering. De PvdA wil minder banen en meer schulden, dat is niet mijn idee van een sterker Nederland.”
Samsom erkende bij het tv-programma 1voor de Verkiezingen dat de inkomensverschillen in Nederland ’relatief klein zijn’ en dat we een ’gelukkig’ land zijn. „Maar er zijn een paar landen die nog iets gelukkiger zijn dan wij en daar zijn de inkomensverschillen kleiner”, aldus de PvdA-lijsttrekker.
Rusland..?quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
Maar er zijn een paar landen die nog iets gelukkiger zijn dan wij en daar zijn de inkomensverschillen kleiner”, aldus de PvdA-lijsttrekker.
Ach PvdA krijgt mijn stem niet..quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er wordt met alle macht geprobeerd om hem nu het torentje in te duwen.
Zo is het. 13 september liggen ze weer lepeltje lepeltje...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die zogenaamde verontwaardiging van die andere lui die er bijna precies hetzelfde over denken.
Nee, vrijwel nergens ter wereld zijn de inkomensverschillen zo groot als in Rusland helaas. Na de val van de sovjet-unie is Rusland veranderd in een maffia-staat, waar het overgrote deel van de Russen crepeert en leeft onder erbarmelijke bijna Afrikaanse omstandigheden - en Afrika heeft dan tenminste nog lekker weer - en een klein deel is steenrijk en overdreven pervers.quote:
Er wordt bedoelt Sovjet Rusland.... De vrouwen in Stepford zijn ook heel erg gelukkig. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stepford_Wivesquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee, vrijwel nergens ter wereld zijn de inkomensverschillen zo groot als in Rusland helaas. Na de val van de sovjet-unie is Rusland veranderd in een maffia-staat, waar het overgrote deel van de Russen crepeert en leeft onder erbarmelijke bijna Afrikaanse omstandigheden - en Afrika heeft dan tenminste nog lekker weer - en een klein deel is steenrijk en overdreven pervers.
Corruptie is een nationale volkssport daar.
Voor kleine inkomensverschillen moet je niet in het Rusland anno 2012 zijn. Denemarken is meer een land van kleine inkomensverschillen en een vrij gelukkige bevolking.
Okee, en nu even niet zo zwart-wit?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Confetti het volgende:
Nivellering zorgt voor verspreiding van ´geluk´. Echter, de hardwerkenden moeten betalen voor het geluk van de luien in dit land.
Te bizar voor woorden dat de PVDA de uitkeringen wilt verhogen.
Ik heb niets met de Republikeinen in Amerika maar idd : IT'S NOT YOUR MONEY! Ga lekker sociaal doen met je eigen geld.
Een belasting op elektrische fietsen lijkt me ook wel een goed idee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
De linkse aap begint langzaam uit de mouw te komen.
Botenbelasting, trek je buidel maar open.
Ergo: Assurantiebelasting. Dat houdt ook in dat je extra gaat betalen voor ELKE verzekering, van auto, leven, brand, begrafenis tot rechtsbijstand en wat je nog meer kan verzinnen aan verzekering.
Tel uit je "winst" met links, jah, eerlijk zullen we alles stelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |