abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116485557
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lijkt me echt een kutleven, links zijn, de hele dag jaloers zijn op mensen die wel gewoon werken en een leuk leven hebben, dat zure moet zo bijten de hele dag :)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jouw kansloze jankposts lokken gewoon ongenuanceerde tegenposts uit :).
Hoe ze jou moderator hebben kunnen maken is mij een raadsel.
The view from nowhere.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 september 2012 @ 00:04:35 #152
862 Arcee
Look closer
pi_116485636
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_116485731
Ik vind het opmerkelijk hoe de PvdA in enkele weken veel van de SP kiezers naar zich toe trekt, gesteund door de media.
The view from nowhere.
pi_116485776
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:07 schreef deelnemer het volgende:
Ik vind het opmerkelijk hoe de PvdA in enkele weken veel van de SP kiezers naar zich toe trekt, gesteund door de media.
Er wordt met alle macht geprobeerd om hem nu het torentje in te duwen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator vrijdag 7 september 2012 @ 00:11:51 #155
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116485861
Mensen, even kijken naar De Slag om Nederland op Uitzending Gemist. Dan kom je erachter hoe betrouwbaar de PvdA eigenlijk is. De hele woningbouwcorporatie wereld is in handen van de PvdA en Samsom vindt het wel best dat corporatiedirecteuren 200.000 verdienen. :N
pi_116485954
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lijkt me echt een kutleven, links zijn, de hele dag jaloers zijn op mensen die wel gewoon werken en een leuk leven hebben, dat zure moet zo bijten de hele dag :)
Waar gaat dit eigenlijk over? Ik heb gewoon een baan en ik ben gezond, dus ik mag niet mopperen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 05:11:05 #157
158641 Babbelegoegje
geen babbelegoegjes
pi_116487823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

He ja, ALLEEN Roemer is eerlijk natuurlijk :{
Tot nu toe is dat wel gebleken, ja.
Liefde vind je niet als je het zoekt, liefde overkomt je, tegen wil en dank.
Liefde kan je maken en breken.
  vrijdag 7 september 2012 @ 05:13:19 #158
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_116487825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

He ja, ALLEEN Roemer is eerlijk natuurlijk :{
Hij is eerlijk in zijn perfide opvattingen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 05:27:03 #159
158641 Babbelegoegje
geen babbelegoegjes
pi_116487831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij wint zetels dankzij een goed verhaal.
Voor het grootste gedeelte het verhaal van de SP. Hij wint zetels omdat hij een goeie acteur is. Met een grijns en arrogante blik, die straks de mensen tegen gaat staan. Net zoals die grijns van Rutte. Maar tomatenboer, ga jij eerst maar rode rozen kweken en lees alles na 13 september nog maar een rustig na. En onthoud het dan eens voor een volgende keer, please.
  vrijdag 7 september 2012 @ 05:28:03 #160
158641 Babbelegoegje
geen babbelegoegjes
pi_116487832

[ Bericht 100% gewijzigd door Babbelegoegje op 07-09-2012 05:29:50 ]
  vrijdag 7 september 2012 @ 05:29:06 #161
158641 Babbelegoegje
geen babbelegoegjes
pi_116487833
berichtje gewist...
pi_116488172
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb zo'n gevoel dat PvdA de grootste partij gaat worden! :D
We klimmen steeds hoger!
Het moet eerlijker! :(

^O^

[ afbeelding ]
Als ik de topictitel lees denk ik "The Horror"

De slogan al van eerlijk zullen we alles stelen is deernis tot lachwekkend behalve als je stelen verheft tot een legale handeling.

Ik weet niet wat ik zal zeggen, gefeliciteerd of gecondoleerd NL, als die horrorscenario waarheid wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 07-09-2012 08:24:09 ]
  vrijdag 7 september 2012 @ 08:09:45 #163
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_116488389
PvdA: Belastingen maken gelukkig

Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG - De overtuiging van de PvdA dat Nederlanders gelukkiger worden van kleinere inkomensverschillen wekt hoon bij andere partijen.

De PvdA blijft maar op zoek naar argumenten om de belastingen te verhogen, aldus VVD-leider Rutte. „De VVD meent dat mensen gelukkiger worden als ze aan het werk komen. Daarom creëren wij zoveel banen.” Ook D66 keek op van de redenering van PvdA-leider Samsom. „Zijn uitspraken verbazen me”, aldus D66-leider Pechtold. „Het PvdA-programma ademt nivellering. De PvdA wil minder banen en meer schulden, dat is niet mijn idee van een sterker Nederland.”
Samsom erkende bij het tv-programma 1voor de Verkiezingen dat de inkomensverschillen in Nederland ’relatief klein zijn’ en dat we een ’gelukkig’ land zijn. „Maar er zijn een paar landen die nog iets gelukkiger zijn dan wij en daar zijn de inkomensverschillen kleiner”, aldus de PvdA-lijsttrekker.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_116492311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
PvdA: Belastingen maken gelukkig

Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG - De overtuiging van de PvdA dat Nederlanders gelukkiger worden van kleinere inkomensverschillen wekt hoon bij andere partijen.

De PvdA blijft maar op zoek naar argumenten om de belastingen te verhogen, aldus VVD-leider Rutte. „De VVD meent dat mensen gelukkiger worden als ze aan het werk komen. Daarom creëren wij zoveel banen.” Ook D66 keek op van de redenering van PvdA-leider Samsom. „Zijn uitspraken verbazen me”, aldus D66-leider Pechtold. „Het PvdA-programma ademt nivellering. De PvdA wil minder banen en meer schulden, dat is niet mijn idee van een sterker Nederland.”
Samsom erkende bij het tv-programma 1voor de Verkiezingen dat de inkomensverschillen in Nederland ’relatief klein zijn’ en dat we een ’gelukkig’ land zijn. „Maar er zijn een paar landen die nog iets gelukkiger zijn dan wij en daar zijn de inkomensverschillen kleiner”, aldus de PvdA-lijsttrekker.
Die zogenaamde verontwaardiging van die andere lui die er bijna precies hetzelfde over denken. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_116492783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
Maar er zijn een paar landen die nog iets gelukkiger zijn dan wij en daar zijn de inkomensverschillen kleiner”, aldus de PvdA-lijsttrekker.
Rusland..?
pi_116494106
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er wordt met alle macht geprobeerd om hem nu het torentje in te duwen.
Ach PvdA krijgt mijn stem niet..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:17:48 #167
379943 Paper_Tiger
pi_116496240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die zogenaamde verontwaardiging van die andere lui die er bijna precies hetzelfde over denken. _O-
Zo is het. 13 september liggen ze weer lepeltje lepeltje...
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:24:07 #168
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_116496459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Rusland..?
Nee, vrijwel nergens ter wereld zijn de inkomensverschillen zo groot als in Rusland helaas. Na de val van de sovjet-unie is Rusland veranderd in een maffia-staat, waar het overgrote deel van de Russen crepeert en leeft onder erbarmelijke bijna Afrikaanse omstandigheden - en Afrika heeft dan tenminste nog lekker weer - en een klein deel is steenrijk en overdreven pervers.

Corruptie is een nationale volkssport daar.

Voor kleine inkomensverschillen moet je niet in het Rusland anno 2012 zijn. Denemarken is meer een land van kleine inkomensverschillen en een vrij gelukkige bevolking.
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:33:56 #169
379943 Paper_Tiger
pi_116496808
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nee, vrijwel nergens ter wereld zijn de inkomensverschillen zo groot als in Rusland helaas. Na de val van de sovjet-unie is Rusland veranderd in een maffia-staat, waar het overgrote deel van de Russen crepeert en leeft onder erbarmelijke bijna Afrikaanse omstandigheden - en Afrika heeft dan tenminste nog lekker weer - en een klein deel is steenrijk en overdreven pervers.

Corruptie is een nationale volkssport daar.

Voor kleine inkomensverschillen moet je niet in het Rusland anno 2012 zijn. Denemarken is meer een land van kleine inkomensverschillen en een vrij gelukkige bevolking.
Er wordt bedoelt Sovjet Rusland.... De vrouwen in Stepford zijn ook heel erg gelukkig. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stepford_Wives
pi_116497111
Nivellering zorgt voor verspreiding van ´geluk´. Echter, de hardwerkenden moeten betalen voor het geluk van de luien in dit land.

Te bizar voor woorden dat de PVDA de uitkeringen wilt verhogen.

Ik heb niets met de Republikeinen in Amerika maar idd : IT'S NOT YOUR MONEY! Ga lekker sociaal doen met je eigen geld.
pi_116497219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Confetti het volgende:
Nivellering zorgt voor verspreiding van ´geluk´. Echter, de hardwerkenden moeten betalen voor het geluk van de luien in dit land.

Te bizar voor woorden dat de PVDA de uitkeringen wilt verhogen.

Ik heb niets met de Republikeinen in Amerika maar idd : IT'S NOT YOUR MONEY! Ga lekker sociaal doen met je eigen geld.
Okee, en nu even niet zo zwart-wit?

Overigens is de PvdA niet voor het verhogen van uitkeringen. De SP wel.

Niet iedereen die hulp nodig heeft is lui of werkloos hé.

Verder is het vrij lastig om zonder belastingen een fatsoenlijke samenleving en maatschappij te ordenen (onderwijs, infrastructuur, zorg etc).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_116504050
Ik zit normaal in de hoek gl/d66 maar ga nu miss op pvda stemmen, het is gewoon zo belangrijk dat zij groter worden dan de vvd!!!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_116504927
:D

De linkse aap begint langzaam uit de mouw te komen.

Botenbelasting, trek je buidel maar open.
Ergo: Assurantiebelasting. Dat houdt ook in dat je extra gaat betalen voor ELKE verzekering, van auto, leven, brand, begrafenis tot rechtsbijstand en wat je nog meer kan verzinnen aan verzekering.

Tel uit je "winst" met links, jah, eerlijk zullen we alles stelen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 17:21:10 #174
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_116505170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
:D

De linkse aap begint langzaam uit de mouw te komen.

Botenbelasting, trek je buidel maar open.
Ergo: Assurantiebelasting. Dat houdt ook in dat je extra gaat betalen voor ELKE verzekering, van auto, leven, brand, begrafenis tot rechtsbijstand en wat je nog meer kan verzinnen aan verzekering.

Tel uit je "winst" met links, jah, eerlijk zullen we alles stelen.

Een belasting op elektrische fietsen lijkt me ook wel een goed idee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_116505306
Sappel je maar niks, als je hem verzekert betaal je gewoon ook assurantiebelasting.

Gaan slechte tijden worden voor assurantiebedrijven en uiteraard ook niet best voor de werkgelegenheid hierin.

Jaja, sterker, socialer en eerlijk delen........................ _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')