SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Nee, wel van sigaren. Misschien heb je die dus opgegetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Euroteller het volgende:
Is het zo dat je van frikandellen heel nodig moet schijten?
Heb het al 2 jaar dat ik na elke frikandel die ik consumeer een half uur later erg nodig moet schijten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, wel van sigaren. Misschien heb je die dus opgegeten
Vrouwen in een partijquote:
Wat is zijn annoying en diving skill? 99 zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
ey WAZ MET JULLI? Koop hem gewoon
[ afbeelding ]
Je moet hem ook niet in de achter uitgang duwen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Heb het al 2 jaar dat ik na elke frikandel die ik consumeer een half uur later erg nodig moet schijten.
Dat is niet het probleem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet in de achter uitgang duwen.
Ik vind het echt goede koffie. Ik zit daar elke dag bij die van Leidseplein. Echt leuke mensen daarquote:
Het probleem is dat je moet poepen, ik geef enkel een plausibele oorzaak!quote:
Oh, ik vind het wel lekker hoor, maar het is gewoon overrated.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het echt goede koffie. Ik zit daar elke dag bij die van Leidseplein. Echt leuke mensen daar
Resizen naar de juiste p x p in photoshop werkt ook niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
GJE, need help
Probeer pasfoto te scannen en te uploaden voor schoolpasje maar kut ding zegt steeds dat uitsnede te klein is. En als ik zijkanten weghaal is de foto te weinig pixelswat is deze?
Ja, dat is zo, je betaalt voor het merkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
Starbucks is qua prijs kwaliteit vreselijk. Thuis een bakje zetten is qua prijs kwaliteit 100x beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |