Dat is het punt.. Leyla stort gewoon in om 7.. En die is echt wakker om 6.. Of ze nu om 8 of 9 of 10 naar bed gaat, 6 uur is het begin van de dag. En dat is zo niet leuk als ze eigenlijk te weinig slaapt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef Pvoesss het volgende:
Nou op vakantie is dat toch echt geen doen op de camping vind ik.![]()
De hitte in de tent, het lawaai van alle andere kinderen en zeker als je weg gaat en uitstapjes doet zijn wij niet altijd om 19:00 klaar om naar bed te gaan..
Ze slapen dan ook gewoon weer wat langer dan normaal.
Wij gingen op vakantie elke dag uit eten, dan ben je ook niet altijd direct terug.
Geen gezeik met allochtonenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef mymoodfentje het volgende:
Vooral heel blank? wat is dat voor reden?
Als het kind het ritme niet aan kan passen dan zou ik het inderdaad ook niet doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is het punt.. Leyla stort gewoon in om 7.. En die is echt wakker om 6.. Of ze nu om 8 of 9 of 10 naar bed gaat, 6 uur is het begin van de dag. En dat is zo niet leuk als ze eigenlijk te weinig slaapt.
Ja ze hebben het slecht en zijn zwaar ongelukkig en nou komt er nog een derde ook! !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef Nielsch het volgende:
Aaah en die kinderen mogen ook al geen tv op de kamer...
Zielig he?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef Nielsch het volgende:
Aaah en die kinderen mogen ook al geen tv op de kamer...
ik doe wel een meldingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat als jeugdzorg nu meeleest dat ik wel een bezoekje kan verwachten.... En me mag verantwoorden, waarom mijn kinderen strak om 19 naar bed gaan en geen tv op de kamer mogen... Ik vrees grote vrezen.
Nou naast dat ik vind dat het voor die kinderen gewoon tijd is, hecht ik ook nog wel wat waarde aan avond over houden met Ticootje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef Luigi het volgende:
Wij zijn ook vrij religieus in het op tijd naar bed gaan. Tussen 19 en 19:30 ligt mevrouw plat, wat er ook is. Heeeeeeel af en toe een uitzondering (bijv. as vrijdag als er discozwemmen in 't lokale zwembadje is) maar dat is echt max. 5x per jaar.
Zodat we zelf om 8 op bed kunnen liggen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou naast dat ik vind dat het voor die kinderen gewoon tijd is, hecht ik ook nog wel wat waarde aan avond over houden met Ticootje.
of op de bank of wat dan ook , maar in elk geval ff zonder de kinderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zodat we zelf om 8 op bed kunnen liggen?
Anders komen we nooit aan die 20.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Joene het volgende:
[..]
of op de bank of wat dan ook , maar in elk geval ff zonder de kinderen
Nou echt wel. De wekker gaat hier om 5:45, dan wil ik 's avonds gewoon nog ff kunnen zitten en een filmpje kijken ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou naast dat ik vind dat het voor die kinderen gewoon tijd is, hecht ik ook nog wel wat waarde aan avond over houden met Ticootje.
Oh die wekker... Vanaf volgende week lekker met zn allen om 7 uur opstaan en om 8 uur met zn allen de deur uit.. Hoe luxe is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou echt wel. De wekker gaat hier om 5:45, dan wil ik 's avonds gewoon nog ff kunnen zitten en een filmpje kijken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |