abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116188142
Beste Fok!ertjes.

ik woon sinds 2 maanden in een flat. Maar ik heb 4 keer de politie langs gehad vanwege geluidsoverlast. Het hele rottige is, die veroorzaak ik helemaal niet eens...

Ze zijn 5 keer langs geweest, de agenten, waarvan ik 1 keer niet thuis was, omdat ik op mijn werk zat.

Eergisteren kwamen ze weer. Dus ik doe de deur open, en vraag aan de beste agenten wat er aan de hand was.

De agent zei tegen mij dat er een melding was van geluidsoverlast van muziek en hardpratende stemmen. Dus ik zeg, in deze flat? ik hoorde niks. Alleen af en toe de hond van de buren maar daar heb ik geen last van. Die agent zegt, nou, eigenlijk kwam het van een buurtbewoner en noemde specifiek uw nummer.

Dus ik zeg tegen hem, kom maar even binnen, willen jullie koffie of een glaasje fris ofzo? De agent bedankte me. Ik zeg, ja dit is al de 4e keer dat jullie komen, ik wordt er een beetje simpel van.

De agent zegt, nou je balkon stond open en we hebben een tijdje staan te luisteren maar wij merkte niks. Dus ik vroeg wie die meldingen deed, hij zei, dat kunnen wij niet zeggen. Dus ik zeg, laat me raden, de bovenbuurvrouw van nummer ##.

Die agent verraadde zichzelf door lang na te denken, ik vraag aan hem of dit ook consequenties had, want ja, er wordt dus wel een dossier opgebouwd terwijl ik niet eens de dader ben...

Later ben ik naar de bovenbuurvrouw gegaan, maar die ontkende in alle talen...

Nu komt mijn vraag, moet ik mij druk maken?
  PR/Manusje van alles donderdag 30 augustus 2012 @ 15:11:37 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_116188192
nope, nog een paar keer en ze reageren niet meer op haar.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_116188389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit

Probeer wel op goede voet met de agenten te blijven staan.
pi_116188492
Heb je een huur of een koophuis? (meende dat je ook woning in een flat kopen kan?)

In geval van huren zou ik contact opnemen met de verhuurder en de zaak uitleggen
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_116188600
Zet de muziek hard aan en ga hard praten! Misschien belt ze dan niet...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:28:04 #6
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_116188871
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef SaxoPower het volgende:
Heb je een huur of een koophuis? (meende dat je ook woning in een flat kopen kan? dat kan)

In geval van huren zou ik contact opnemen met de verhuurder en de zaak uitleggen
pi_116188919
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef SaxoPower het volgende:
Heb je een huur of een koophuis? (meende dat je ook woning in een flat kopen kan?)

Huur, maar de instantie wil ik nog niet ´helemaal´ erbij halen. Misschien dat ik wel even een mail ter info naar ze stuur.

Kopen kan trouwens ;)

quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef Hallojo het volgende:
Zet de muziek hard aan en ga hard praten! Misschien belt ze dan niet...
Wil ik serieus een keer doen, gewoon om te laten zien wat echt geluidsoverlast is.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoop ik ook :)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ga dan in een fatsoenlijke buurt wonen. Niet in een vogelaarwijk.
:') die is te makkelijk...

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dit

Probeer wel op goede voet met de agenten te blijven staan.
Precies, de politie wordt dit toch wel op den duur zat. Daarom heb ik ze een bak koffie aangeboden.
  Redactie Frontpage donderdag 30 augustus 2012 @ 15:39:06 #8
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_116189331
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Jaimito het volgende:

[..]

Precies, de politie wordt dit toch wel op den duur zat. Daarom heb ik ze een bak koffie aangeboden.
Klasse aanpak! Altijd amicaal blijven en ze wat te drinken aanbieden, zelfs als je chagrijnig bent of geïrriteerd bent. Dat moet je ze niet laten merken!

Wanneer ze niet meer luisteren naar mevrouw de bovenbuurvrouw gewoon keihard gaan schreeuwen en muziek opzetten ;)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_116189354
Fijn, zulke buren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_116189718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef heiden6 het volgende:
Fijn, zulke buren.
Oude mensen hebben geen reet te doen he ;)
pi_116191812
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:49 schreef Jaimito het volgende:

[..]

Oude mensen hebben geen reet te doen he ;)
Ik heb er hier ook een paar wonen. :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:53:24 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116192301
Misschien was het dan toch niet die ene buurvrouw en heb je het nadenken van de politieagent verkeerd geïnterpreteerd.

Zou een volgende fase niet moeten zijn dat je met elkaar om tafel gaat? Dan kan de melder ook niet meer anoniem blijven.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 30 augustus 2012 @ 19:17:50 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_116198428
Ga in ieder geval geen herrie maken, ook niet om echte herrie te laten merken. Daarmee bevestig je de "verdenkingen".
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_116199164
Ik heb die boven buurvrouw heel rustig aangesproken, ze begon zelf opeens heel raar te ontkennen wat haar verdacht maakt.

Maar als ik de politie was, zou ik aanbellen bij andere mensen en aan hun vragen of ze iets horen ofzo...

Ik vroeg net aan mijn buurjongen wat er met die bovenbuurvrouw was, hij zegt dat ze echt niet spoort, dus ik legde al uit waarom ik het vroeg. Hij vond het al bizar de politie al een aantal keren was geweest.

hij zei dat hij bang was naast een drugsdealer ofzo te wonen :P.
pi_116201124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef Jaimito het volgende:
Ik heb die boven buurvrouw heel rustig aangesproken, ze begon zelf opeens heel raar te ontkennen wat haar verdacht maakt.

Maar als ik de politie was, zou ik aanbellen bij andere mensen en aan hun vragen of ze iets horen ofzo...

Ik vroeg net aan mijn buurjongen wat er met die bovenbuurvrouw was, hij zegt dat ze echt niet spoort, dus ik legde al uit waarom ik het vroeg. Hij vond het al bizar de politie al een aantal keren was geweest.

hij zei dat hij bang was naast een drugsdealer ofzo te wonen :P.
Dat soort mensen wens je toch toe dat de familie Tokkie naast ze komt wonen...
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:22:27 #16
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_116201365
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef Jaimito het volgende:
ik wordt er een beetje simpel van.
You don't say.
pi_116204350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat soort mensen wens je toch toe dat de familie Tokkie naast ze komt wonen...
Naar het verzorgingstehuis ermee ;)
pi_116230480
Vandaag heb ik een telefoontje gehad van de huurinstantie.

Die konden mij vertellen dat ze er rekening mee houden maar dat mevrouw of iemand anders nog niks ondernomen heeft.
pi_116231072
Zoiets hebben wij ook gehad, maar dan niet met politie maar met allerlei brieven. Ze had zelfs contact opgenomen met de rijdende rechter. Volgens haar stonden de klokken bij haar stil van ons lawaai. Ook schreef ze mede namens de andere buren brieven. We konden goed opschieten met de buren en we wisten dat dezen geen last van ons hadden. Bovendien sloegen de tijdstippen die ze noemde ook nergens op. Zo maakten we ook een boel herrie toen we op vakantie waren. In dit geval was het ook een oudere buurvrouw, die waarschijnlijk erg eenzaam was. Als we bij haar aan de deur kwamen begon ze vrolijk hele verhalen te vertellen. Nadat we verhuisd waren kreeg de nieuwe bewoonster ook problemen met haar. Niet lang daarna is ze uit het complex geplaatst en naar een of andere instelling gegaan. Natuurlijk is het vervelend, maar aan de andere kant hadden we ook wel medelijden met haar.
pi_116238106
Een mooie update, mijn buurjongen whatsappte net dat er weer politie stond, en die agent belde aan bij de buurjongen omdat ik op mijn werk zit.

Mijn buurjongen had nachtdienst gehad dus die werd wakker gebeld. Die agenten vertelde dat dit de 3e keer was dat ze kwamen. Mijn buur was echt pissig :P

@ Deadstella.

Precies mijn situatie.
pi_116239214
Je kunt natuurlijk ook proberen om wat minder luidruchtig adem te halen... :{w
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:21:19 #22
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116239817
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef DeadStella het volgende:
Zoiets hebben wij ook gehad, maar dan niet met politie maar met allerlei brieven. Ze had zelfs contact opgenomen met de rijdende rechter. Volgens haar stonden de klokken bij haar stil van ons lawaai. Ook schreef ze mede namens de andere buren brieven. We konden goed opschieten met de buren en we wisten dat dezen geen last van ons hadden. Bovendien sloegen de tijdstippen die ze noemde ook nergens op. Zo maakten we ook een boel herrie toen we op vakantie waren. In dit geval was het ook een oudere buurvrouw, die waarschijnlijk erg eenzaam was. Als we bij haar aan de deur kwamen begon ze vrolijk hele verhalen te vertellen. Nadat we verhuisd waren kreeg de nieuwe bewoonster ook problemen met haar. Niet lang daarna is ze uit het complex geplaatst en naar een of andere instelling gegaan. Natuurlijk is het vervelend, maar aan de andere kant hadden we ook wel medelijden met haar.
Tsja, dat valt me heel erg vaak op bij de Rijdende Rechter (meer de Rijdende Mediator overigens ;) ) - het gaat vooral bij de 'eisers' (klagers) wel héél erg vaak om oude, verzuurde mensen waarvan je vermoedt dat de bovenkamer wellicht niet meer helemaal afdoende functioneert. In ieder geval vaak behoorlijk 'zielige gevallen' (hoe irritant ze ook zijn) en dat is dan ook waarom ik dit programma een beetje onethisch vind. Zorg dat die mensen in een geschikte instelling terechtkomen in plaats van ze toch een beetje voor gek te zetten in een tv-programma...

Maar je zal ze maar als buren hebben, inderdaad. :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:33:55 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_116242430
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:02 schreef k_man het volgende:
Je kunt natuurlijk ook proberen om wat minder luidruchtig adem te halen... :{w
Op je werk :{w
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:42:17 #24
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_116242692
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zorg dat die mensen in een geschikte instelling terechtkomen in plaats van ze toch een beetje voor gek te zetten in een tv-programma...
Met de komende nieuwe bezuinigingen zullen die mensen alleen maar meer thuis blijven wonen, vereenzamen en dit soort gedrag gaan vertonen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:45:49 #25
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116242805
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Met de komende nieuwe bezuinigingen zullen die mensen alleen maar meer thuis blijven wonen, vereenzamen en dit soort gedrag gaan vertonen.
Inderdaad. En dus gaat de overlast weer toenemen en de agressie ook.
Fijne bezuinigingen, goed werk. Maar ja, leg dat maar eens uit aan een vvd'er. :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')