Ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nope, nog een paar keer en ze reageren niet meer op haar.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef SaxoPower het volgende:
Heb je een huur of een koophuis? (meende dat je ook woning in een flat kopen kan? dat kan)
In geval van huren zou ik contact opnemen met de verhuurder en de zaak uitleggen
Huur, maar de instantie wil ik nog niet ´helemaal´ erbij halen. Misschien dat ik wel even een mail ter info naar ze stuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef SaxoPower het volgende:
Heb je een huur of een koophuis? (meende dat je ook woning in een flat kopen kan?)
In geval van huren zou ik contact opnemen met de verhuurder en de zaak uitleggen
Wil ik serieus een keer doen, gewoon om te laten zien wat echt geluidsoverlast is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef Hallojo het volgende:
Zet de muziek hard aan en ga hard praten! Misschien belt ze dan niet...
Hoop ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nope, nog een paar keer en ze reageren niet meer op haar.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ga dan in een fatsoenlijke buurt wonen. Niet in een vogelaarwijk.
Precies, de politie wordt dit toch wel op den duur zat. Daarom heb ik ze een bak koffie aangeboden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit
Probeer wel op goede voet met de agenten te blijven staan.
Klasse aanpak! Altijd amicaal blijven en ze wat te drinken aanbieden, zelfs als je chagrijnig bent of geïrriteerd bent. Dat moet je ze niet laten merken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Jaimito het volgende:
[..]
Precies, de politie wordt dit toch wel op den duur zat. Daarom heb ik ze een bak koffie aangeboden.
Ik heb er hier ook een paar wonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:49 schreef Jaimito het volgende:
[..]
Oude mensen hebben geen reet te doen he
Dat soort mensen wens je toch toe dat de familie Tokkie naast ze komt wonen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef Jaimito het volgende:
Ik heb die boven buurvrouw heel rustig aangesproken, ze begon zelf opeens heel raar te ontkennen wat haar verdacht maakt.
Maar als ik de politie was, zou ik aanbellen bij andere mensen en aan hun vragen of ze iets horen ofzo...
Ik vroeg net aan mijn buurjongen wat er met die bovenbuurvrouw was, hij zegt dat ze echt niet spoort, dus ik legde al uit waarom ik het vroeg. Hij vond het al bizar de politie al een aantal keren was geweest.
hij zei dat hij bang was naast een drugsdealer ofzo te wonen.
You don't say.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef Jaimito het volgende:
ik wordt er een beetje simpel van.
Naar het verzorgingstehuis ermeequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat soort mensen wens je toch toe dat de familie Tokkie naast ze komt wonen...
Tsja, dat valt me heel erg vaak op bij de Rijdende Rechter (meer de Rijdende Mediator overigensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef DeadStella het volgende:
Zoiets hebben wij ook gehad, maar dan niet met politie maar met allerlei brieven. Ze had zelfs contact opgenomen met de rijdende rechter. Volgens haar stonden de klokken bij haar stil van ons lawaai. Ook schreef ze mede namens de andere buren brieven. We konden goed opschieten met de buren en we wisten dat dezen geen last van ons hadden. Bovendien sloegen de tijdstippen die ze noemde ook nergens op. Zo maakten we ook een boel herrie toen we op vakantie waren. In dit geval was het ook een oudere buurvrouw, die waarschijnlijk erg eenzaam was. Als we bij haar aan de deur kwamen begon ze vrolijk hele verhalen te vertellen. Nadat we verhuisd waren kreeg de nieuwe bewoonster ook problemen met haar. Niet lang daarna is ze uit het complex geplaatst en naar een of andere instelling gegaan. Natuurlijk is het vervelend, maar aan de andere kant hadden we ook wel medelijden met haar.
Op je werkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:02 schreef k_man het volgende:
Je kunt natuurlijk ook proberen om wat minder luidruchtig adem te halen...
Met de komende nieuwe bezuinigingen zullen die mensen alleen maar meer thuis blijven wonen, vereenzamen en dit soort gedrag gaan vertonen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zorg dat die mensen in een geschikte instelling terechtkomen in plaats van ze toch een beetje voor gek te zetten in een tv-programma...
Inderdaad. En dus gaat de overlast weer toenemen en de agressie ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met de komende nieuwe bezuinigingen zullen die mensen alleen maar meer thuis blijven wonen, vereenzamen en dit soort gedrag gaan vertonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |