De neerslagkans voor beide dagen is op dit moment iig 20%quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
als het maar over is, ik ga dit weekend kamperen...
Watte?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Echt, hoe vaak ik vannacht wel niet afgemaakt ben..
Lauwe automatenkoffie!quote:
Nachtmerries..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Watte?
[..]
Lauwe automatenkoffie!
Neem je zwembandjes mee iigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
als het maar over is, ik ga dit weekend kamperen...
Aw...quote:
Uhuh. Heb ze gelukkig wat minder dan een tijd terug, maar ze blijven me pijnigen. Letterlijkquote:
Welkom in Nederland, elke 5 seconden dezelfde "artiest"in beeld,quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
Moet Carice nu ook nog gaan zingen?
Ik kan d'r niet uitstaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, elke 5 seconden dezelfde "artiest"in beeld,
Hey daar heb je Barry Atsma, Hey daar heb je Barry Atsma, Hey daar heb je Barry Atsma, Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma.
Ik ook niet hoor, maar dat is de nederlandse "glamourscene" hele matige talenten (ok, uitzonderingen daargelaten) die zich in Nederland laten kronen tot koningen, en het domme schapen volk doet lekker mee.quote:
Dat doet ze toch al lang?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
Moet Carice nu ook nog gaan zingen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar dat is de nederlandse "glamourscene" hele matige talenten (ok, uitzonderingen daargelaten) die zich in Nederland laten kronen tot koningen, en het domme schapen volk doet lekker mee.
Anouk bijv, really? talentloos gedrocht. Kane... weet ik het...
Nu moet ik er naar luisteren op de radioquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu moet ik er naar luisteren op de radio
Nachtzuster. Doehoe iets aan de pijhijijnquote:
Ze blijven ook leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nachtzuster. Doehoe iets aan de pijhijijn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Nick & Simon
Sorry, maar ik vind het leuke gozers
Dat komt omdat het van goede kwaliteit isquote:
quote:
Och arme..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als De zomer voorbij ofzo op tv is, lig ik steeds weer in een deuk om die Volendammers allemaal
Iedere gek heeft z'n gebrekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als De zomer voorbij ofzo op tv is, lig ik steeds weer in een deuk om die Volendammers allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |