Dat is ook gaaf ja. Van 't weekend is hier in de buurt een trödelmarkt, daar hebben ze ook altijd hele schappen vol met platenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop geen CD's meer. Ik koop platen
Toch zou ik, als je het toch weggooit, het eerst even laten nakijken door een comicnerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is ook weer geen topmateriaal hoor. Yoko Tsuno etc.
En wat star wars dingen, geen mint-condition Spiderman 1.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoax, er wordt geen, ik herhaal GEEN muziek meer verkocht.
het ligt niet in de weg, dus voorlopig ligt het er nog welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch zou ik, als je het toch weggooit, het eerst even laten nakijken door een comicnerd.
Dat zijn de oude platen. Ook leuk. Maar ik koop voornamelijk spliksplinternieuwe platen. Zoals de limited white edition van The Deafquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook gaaf ja. Van 't weekend is hier in de buurt een trödelmarkt, daar hebben ze ook altijd hele schappen vol met platen.
Ik vind oud leuker, maar ik heb ook meer met oudere muziekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de oude platen. Ook leuk. Maar ik koop voornamelijk spliksplinternieuwe platen. Zoals de limited white edition van The Deaf
Die je uiteraard op je telefoon met simpele soundchip aansluit zodat je maar 30% van het bereik van de Beats gebruiktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Vinyl. Op mijn Beats by dr Dre klinkt alles 100 keer beter
.
geluid zoveel mogelijk vervormen onder de noemer van 'verbetering'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Vinyl. Op mijn Beats by dr Dre klinkt alles 100 keer beter
.
Nee man, mijn HTC heeft ook beats by dr drequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die je uiteraard op je telefoon met simpele soundchip aansluit zodat je maar 30% van het bereik van de Beats gebruikt
kut HTCquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, mijn HTC heeft ook beats by dr dre.
Dat vind ik een redelijk bekrompen opmerking, tbh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind oud leuker, maar ik heb ook meer met oudere muziek.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, mijn HTC heeft ook beats by dr dre.
heb ik ook hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True maar ik ben nou ook weer niet zo'n fanatieke lezer tegenwoordig, soms heb ik een paar weken de geest en lees (voorbeeld) de hele Harry Potter serie in 1 keer achter elkaar. En soms vind ik gewoon niets boeiend en lees ik maanden niet.
Op vakantie wel weer aan een boek begonnen, maar sinds ik terug ben niet meer naar om gekeken.
Ach, wat weten 'mensen' nouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo briljant dat mensen echt denken dat je daar evengoed geluid uit krijgt als bijv een Onkyo
nee want ik doe het toch nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij zit je al de hele tijd te vissen naar de opmerking:
He Rhub, ga eens studeren! Luie donder!
Dat ik oude platen leuker vind is bekrompen? Oké.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik een redelijk bekrompen opmerking, tbh.
Je zegt dat je oude muziek leuker vindt. Die opmerking, zonder verdere context, vind ik vrij bekrompen ja. In beetje in de trant van 'vroeger was alles beter'.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik oude platen leuker vind is bekrompen? Oké.
Ik zeg dat ik oude muziek leuker vind omdat dat vaak, niet altijd, ook zo is. Naar mijn mening dus. Het is maar waar je over kan vallen, zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt dat je oude muziek leuker vindt. Die opmerking, zonder verdere context, vind ik vrij bekrompen ja. In beetje in de trant van 'vroeger was alles beter'.
En ik denk dan: dan luister je gewoon weg niet naar nieuwe muziek, of niet voldoende, want er is zoveel, dat kun je onmogelijk allemaal (of vrijwel allemaal) minder leuk vinden. Er komt zoveel muziek uit, vele malen meer dan dat er aan oude muziek te krijgen is, daar zit voor iedereen wat tussen. Tenzij je dus gewoon niet iets nieuws wil proberen. In beide gevallen vind ik dat redelijk bekrompen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik oude muziek leuker vind omdat dat vaak, niet altijd, ook zo is. Naar mijn mening dus. Het is maar waar je over kan vallen, zeg.
Ik ga vanavond met de barcode-scanner aan de gang.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
maakt niet uit, zo post samzz gewoon
zo alle noemenswaardige boeken die ik gelezen heb staan er in
en een paar minder noemenswaardige boeken die me te binnen schoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |