Klinkt niet echt iets voor mij geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Intriges, geweld en veel naakt! Hoe kan dat nou niet
Dat dacht ik ook, tot ik het keek. Er zitten een paar bijzonder goede acteurs bij. En de seks is wat te veel naar mijn smaak, maar daar kan ik wel overheen kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt niet echt iets voor mij geloof ik
Maar wordt het ook uitgezonden op tv?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik het keek. Er zitten een paar bijzonder goede acteurs bij. En de seks is wat te veel naar mijn smaak, maar daar kan ik wel overheen kijken.
Zondag op RTLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wordt het ook uitgezonden op tv?
Geloof dat seizoen 1 al is uitgezonden ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Makkelijk in te vallen of moet ik wachten op de re-run van siezoen 1quote:
same herequote:
Geen idee, ik zag dat ze zondag beginnen op RTL dus dat is gewoon de eerste aflevering van seizoen 1.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Makkelijk in te vallen of moet ik wachten op de re-run van siezoen 1?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag dat ze zondag beginnen op RTL dus dat is gewoon de eerste aflevering van seizoen 1.
Te mindblowing.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geloof dat seizoen 1 al is uitgezonden ja.
Ik heb nooit zin om te wachten op de aflevering op tv, en ik kan de reclame niet handelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon downloaden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Makkelijk in te vallen of moet ik wachten op de re-run van siezoen 1?
Dan vergis ik mij. Ik heb hem vorig jaar al gekeken via de Amerikaanse zenders.quote:
Da mag ja heul nie!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon downloaden.
Dat doe ik eigenlijk nooit omdat ik daar te dom voor ben: lees: ik volg alle ontwikkelingen niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon downloaden.
En Lost danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit omdat ik daar te dom voor ben: lees: ik volg alle ontwikkelingen niet meer.
2008 belde.quote:
Je hebt ze wel even gewaarschuwd voor de tsunami he?quote:
Welke ontwikkelingen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit omdat ik daar te dom voor ben: lees: ik volg alle ontwikkelingen niet meer.
Een torrent client installeren is geen rocket surgery.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |