Wat dacht jij van niet betalen en grijnzen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Wat dacht je van gewoon betalen en niet miepen?
Dit dus. Zielige vent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon retour sturen met de mededeling dat die persoon niet op dit adres woont.
Ik heb me gelukkig nog net in kunnen houden, de brief zit dus nog netjes dicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat.
Moet TS wel de enveloppe dicht houden natuurlijk.
dit inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Dit, wel zwartrijden maar niet willen boeten voor je daden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Ah joh, die ene keer dat je eens het geluk hebt dat ze een fout maken...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit, wel zwartrijden maar niet willen boeten voor je daden.
quote:Is het handiger om te bellen dat ik een boete op het verkeerde adres heb ontvangen of om simpelweg de brief retour te sturen?
Hoe weet je dat het een boete is als je de brief niet hebt opengemaakt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef Raaides het volgende:
[..]
Ik heb me gelukkig nog net in kunnen houden, de brief zit dus nog netjes dicht.
Is het handiger om te bellen dat ik een boete op het verkeerde adres heb ontvangen of om simpelweg de brief retour te sturen?
sorry maar je reist dus vaker zwart en probeert nu ook nog onder de boete uit te komen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:53 schreef Raaides het volgende:
Aangezien het een brief van Arriva is, en ik al eens eerder een dergelijke boete heb mogen ontvangen.
Als nou alleen de voorletter verkeerd was oke, maar een achternaam die er in de verste verte niet op lijkt... Die post mag je niet eens open maken, want het is niet voor jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:53 schreef eleusis het volgende:
Het handigst is gewoon betalen. Dit soort kleine foutjes worden sowieso gecorrigeerd voor de zitting maar uiteraard is het dan te laat voor een transactievoorstel dus zal het je meer gaan kosten.
Dan stuur je het terug, krijgen ze beter, vullen het zorgvuldiger in en dan krijgt TS een boete met zijn naam erop. Geen probleem toch. Betalen zal hij toch wel moeten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als nou alleen de voorletter verkeerd was oke, maar een achternaam die er in de verste verte niet op lijkt... Die post mag je niet eens open maken, want het is niet voor jou
Ook al zo'n briljant goed ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Kandijfijn het volgende:
Als ze nog net zo als vroeger zijn, gewoon negeren hoor je nooit meer wat van
Het werkte toch echt,..quote:
Wij bleven vroeger de politie ook nog voor. Want onze wijkagent reed op een oude fiets en wij hadden crossfietsjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Het werkte toch echt,..
Kreeg ik weer eens een boete van 37,50 omdat die achterlijke kaartjesautomaten niet werkten met mijn pinpas en geen groot geld accepteerden.
Ze sturen nog 1 keer aanmaning daarna hoor je er nimmer meer wat van.
Topquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij bleven vroeger de politie ook nog voor. Want onze wijkagent reed op een oude fiets en wij hadden crossfietsjes
Wut? Daar heb jij toch geen last van zwartrijder?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:32 schreef Raaides het volgende:
Los van het morele dilemma, waar ik zelf overigens niet zo mee zit aangezien je dagelijks genaaid wordt met vertragingen en de prijs van kaartjes, heb ik het puur over de geldigheid van deze brief.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef Raaides het volgende:
[..]
Ik heb me gelukkig nog net in kunnen houden, de brief zit dus nog netjes dicht.
Is het handiger om te bellen dat ik een boete op het verkeerde adres heb ontvangen of om simpelweg de brief retour te sturen?
Volgens mij heb je je moeten legitimeren?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Raaides het volgende:
De brief zo net geretourneerd met 'bewoner onbekend op dit adres' er op geschreven. Bedankt en ik zal jullie laten weten hoe het verder is gegaan.
En niet te vergeten, dankzij TS en zijn zwartrijderskornuiten mag de rest van de bevolking die wel netjes betaalt, extra veel betalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef TallMan het volgende:
Wees een vent en denk maar dat al die andere keren dat je zwart hebt gereden je nog altijd flink goedkoop uitbent aan je vervoer.
Een fout geschreven bon van meneer agent is ook onrechtsgeldig (verkeerde BSN of verkeerde naam). Dus waarom van een NS-medewerker niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:53 schreef eleusis het volgende:
Het handigst is gewoon betalen. Dit soort kleine foutjes worden sowieso gecorrigeerd voor de zitting maar uiteraard is het dan te laat voor een transactievoorstel dus zal het je meer gaan kosten.
T is de NS. Als er 1 bedrijf is dat de consument af en toe een gratis iets verschuldigd is dan is het de NS wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Dat is dus dom, met een beetje pech mag je verhoogde boete betalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Raaides het volgende:
De brief zo net geretourneerd met 'bewoner onbekend op dit adres' er op geschreven. Bedankt en ik zal jullie laten weten hoe het verder is gegaan.
Het is helemaal niet de NSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
T is de NS. Als er 1 bedrijf is dat de consument af en toe een gratis iets verschuldigd is dan is het de NS wel.
Oh, t is Arriva zie ik nu. Dan ligt het er aan wat voor ervaringen hij in het verleden heeft gehad met ze.quote:
Ongeacht of je gedrag nou afkeurenswaardig is of niet heb je dit goed gedaan. Ze hebben door deze fout ook geen grond om je een aanmaning te geven vanwege een late betaling, omdat de post niet aan jou geaddresseerd was. Waarschijnlijk krijg je over een paar weken een brief met de goede naam en kan je wat later betalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Raaides het volgende:
Hoe zit het met jou zwartrij boete? Echt nooit meer wat van gehoord geloof ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je je moeten legitimeren?
Dus je kan het allemaal ontkennen maar ze komen echt wel weer bij je terug. Alleen is dan de betalingstermijn verstreken en betaal je het dubbele. Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |