Dit gaat twee kanten op: jij zal het je manager ook niet in dank afnemen. Dus houd je bij de feiten: feit is dat je contract getekend is, en feit is dat ze zich daar aan te houden hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:03 schreef Purdey het volgende:
En hoe houd ik de werksituatie houdbaar? Want de manager zal het me vast niet in dank afnemen dat ik weiger akkoord te gaan met de vernietiging van mijn 2-jarig contract.
Niet. Succes de komende 2 jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:03 schreef Purdey het volgende:
En hoe houd ik de werksituatie houdbaar? Want de manager zal het me vast niet in dank afnemen dat ik weiger akkoord te gaan met de vernietiging van mijn 2-jarig contract.
Wat Ticootje zegt, en omdat je het kunt zien aankomen: zorg ervoor dat je zelf vanaf nu ook alles bijhoudt. Bewaar emails, maak aantekeningen van voorvallen, etc. En zorg dat alles wat besproken / toegezegd wordt, ergens op schrift staat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Vervelend is dat hij wel de mogelijkheid heeft om een soort dossier te gaan opbouwen om je te ontslaan. Opeen zul je niet meer voldoen in je werkzaamheden enzo. Ga je een verbetertraject in enz enz...
Je zou een gesprek kunnen aangaan met je leidinggevende... Dat je je zorgen maakt om de ontstane situatie bla bla bla.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:24 schreef Purdey het volgende:
Mijn leidinggevende is bevoegd om contracten te verlengen. Sterker nog, zij hoeft dit niet eens te overleggen met mijn manager. In het contract van augustus staat 'Het dienstverband eindigt, zonder dat opzegging is vereist, van rechtswege op 9 september 2014.'
Veel contact heb ik niet met mijn manager. Ik zie hem zelfs amper.
Dan moet de manager zijn ondersgeschikte blijkbaar beter gaan managen... Maar dat is eigenlijk niet jouw probleem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:24 schreef Purdey het volgende:
Mijn leidinggevende is bevoegd om contracten te verlengen. Sterker nog, zij hoeft dit niet eens te overleggen met mijn manager.
Nu dus wel, de manager kan het haar dus flink zuur maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan moet de manager zijn ondersgeschikte blijkbaar beter gaan managen... Maar dat is eigenlijk niet jouw probleem.
Ook niet jouw probleem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu dus wel, de manager kan het haar dus flink zuur maken.
Dan sta je gewoon volledig in je recht. Maar lekker is het niet. Misschien toch maar kijken of je het eens kunt worden met meneer, want anders ben je inderdaad waarschijnlijk zijn mikpunt voor de komende twee jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:24 schreef Purdey het volgende:
Mijn leidinggevende is bevoegd om contracten te verlengen. Sterker nog, zij hoeft dit niet eens te overleggen met mijn manager. In het contract van augustus staat 'Het dienstverband eindigt, zonder dat opzegging is vereist, van rechtswege op 9 september 2014.'
Veel contact heb ik niet met mijn manager. Ik zie hem zelfs amper.
Dan zit TS 2 jaar betaald ziek thuis, schiet de manager niets mee op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou wel erg kinderachtig en onprofessioneel zijn, zeker als het een grotere organisatie betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Ik weet dit van mijn leidinggevende, maar officieel had ik dit eens mogen weten. Het is gewoon een rotsituatie die is ontstaan. Maar het is een goed gevoel dat ik in m'n recht sta, en dat ze me niks kunnen makenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef ShaoliN het volgende:
Heb je iets op schrift over dat je manager het contract wil ontbinden? Altijd handig voor de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |