Tsja, dat ligt tegenwoordig nou niet voor het oprapen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:51 schreef hercules4u het volgende:
Heb Sociaal juridische dienstverlening gedaan.
Ik zou het doen. Is trouwens vaak zo hoor dat HBO´ers alleen aangenomen worden als ze werkervaring hebben. Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef hercules4u het volgende:
Ben aan het denken of ik me niet beter kan omscholen maar dan heb ik nog geen garantie op een baan en kost me weer handenvol geld....
Dan ben ik niet met je eens. Ik word niet eens uitgenodigd voor een gesprek hoe kan ik dan een werkgever overtuigen. In mijn brief doe ik dit natuurlijk wel en ben er dan ook kritisch in maar ik kom er maar niet tussen....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
Als jij geen functie op "HBO-niveau" kunt vinden, lukt het je schijnbaar niet een potentiele werkgever ervan te overtuigen dat jij het gewenste niveau hebt.
Oh dat "hoor je wel eens". Tja, lekker vaag weer. Het ligt er allemaal maar net aan waar je voor opgeleid bent en de branche die je wil betreden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:57 schreef hercules4u het volgende:
Heb alleen HBO diploma maar hoor ook weleens dat WO ers ook moeite hebben met een functie op niveau te vinden vandaar mijn topic titel.
En als je niets meer hoort, wat doe je dan? Je lijkt me vrij passief als je een functie op hbo niveau wilt hebben. Als je echt graag die baan wilt hebben, dan moet je ervoor zorgen dat je opvalt voor die werkgever, desnoods stap je naar binnen bij dat bedrijf.quote:Je doet veel moeite om een brief te schrijven en vaak hoor je dan niks meer
Hoe vaak wordt je dan uitgenodigd? Wellicht moet je eens goed naar je brief kijken of laten kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef hercules4u het volgende:
[..]
Dan ben ik niet met je eens. Ik word niet eens uitgenodigd voor een gesprek hoe kan ik dan een werkgever overtuigen. In mijn brief doe ik dit natuurlijk wel en ben er dan ook kritisch in maar ik kom er maar niet tussen....
Ik heb nog nooit een baan gekregen door een brief te schrijven. Zoek je netwerk op, benader mensen persoonlijk, stroom desnoods een niveautje lager in. Jij bent niet de enige die 4 jaar gestudeerd heeft en een baan zoekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef hercules4u het volgende:
[..]
Dan ben ik niet met je eens. Ik word niet eens uitgenodigd voor een gesprek hoe kan ik dan een werkgever overtuigen. In mijn brief doe ik dit natuurlijk wel en ben er dan ook kritisch in maar ik kom er maar niet tussen....
Dat doe je toch al met je 1200 euro per maand?quote:Ik heb soms het gevoel dat ik de enige ben. Ik ben niet van plan om onder mijn niveau ( HBO ) wat te gaan zoeken aangezien ik dan een stuk minder verdien en niet voor niks 4 jaar gestudeerd.
¤1200,- netto is bruto al ong. ¤1800,-quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat doe je toch al met je 1200 euro per maand?
Rondkomen van weinig 1200 euro...
1200 netto is iets van 1500 bruto, wat iets aan de lage kant is, maar verwacht niet het dubbele als je wel werkt doet op hbo niveau. Met jouw opleiding denk ik dat je blij moet zijn met 1800 bruto per maand, dat is iets van 150-200 euro meer per maand.
nee hoor, behalve als je pensioen eraf haalt, anders niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
¤1200,- netto is bruto al ong. ¤1800,-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |