SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er geen extra doekje in gedaan... moest dat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:48 schreef Tinuviel het volgende:
PE het probleem van een ondergespuugde rug heb ik hier ook regelmatig.
Marjo, die foto's van jou
bunny met je mini. Had jij ook een doekje erin gedaan ter ondersteuning van haar hoofdje? Ziet er netjes uit.
Ik heb nu een truc hoe ik mijn uk in een drager krijg. Dat doe ik dan op de bank. Maar moet gauw ook weer eens mijn kennis van rugknopen opfrissen en kijken hoe ik dat handig kan doen met hem.
Ja, we lopen hier allemaal krom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:58 schreef Miertje_ het volgende:
Aaaw wat schattig ik ben 18 weken zwanger en ik wil ook een draagdoek aanschaffen maar ik vraag me af of het geen pijn gaat doen aan je rug?
Ik volgde gewoon de handleidingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef Tinuviel het volgende:
Bunny omslaan kan net zo goed. Zoals jij ook zegt ondersteund dat haar nek ook. Ik kon het alleen niet goed zien, daarom de vraag. Je bent dus al echt een goede knoper
Dat vroeg ik niet kan je niet lezen ofzo joh schelequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:07 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja, we lopen hier allemaal krom.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef Miertje_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet kan je niet lezen ofzo joh schele
Ga mierenneuken andersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef Miertje_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet kan je niet lezen ofzo joh schele
wel makkelijk kruislings knopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef WupWup het volgende:
Strabismus is een serieuze aandoening
Ah mooi om te horen dat het dus gewoon kan! en uiteraard goed knopen natuurlijk! hopelijk is deze fase snel overquote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ze mogen zolang ze zelf willen in de doek.
Iig als je ergonomisch goed knoopt natuurlijk met de juiste dragers.
En in slaap krijgen dat komt vanzelf wel of niet, en daar heeft de doek weinig invloed op.
Bij ons heeft ze wekenlang 's ochtends in de draagdoek geslapen. Daarna is ze alleen rustiger geworden en valt ze sneller in slaap in haar bedje.quote:Op maandag 3 september 2012 12:59 schreef _Bunny_ het volgende:
Is het eigenlijk heel erg als een kindje overdag veel in de draagdoek zit?
Mijn mini is erg huilerig gisteren en vandaag, en merk dat ze in de doek lekker tot rust komt.
Gisteren geen weg mee te bezeilen en vandaag begon het ook alweer dus toen besloot ik haar maar lekker bij me te houden. Vannacht in dr bedje wel lekker en lang geslapen, maar ik ben bang dat als ze veel in de doek slaapt, ze straks zichzelf niet meer in slaap krijgt 's avonds? Of valt dat wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |