quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef Locusta het volgende:
Oef.... even denken....
Ik heb mijn oude paspoort niet meer, die mocht ik niet houden!! ("Nee mevrouw, dat doen we niet")*grom* Ik was zo trots op al mijn verzamelde stempeltjes
![]()
dat hoef je niet te accepteren. Ze kunnen een gat in je paspoort knippen en dan mag je hem meenemen. Ik zou ddan mn nieuwe paspoort lekker laten liggen als ik het niet direct nodig zou hebben en mn beklag indienen. Bij mij knipten ze er niet eens gaten in en kon ik het ongeschonden meenemen. Als ze echt moeilijk gaan doen kun je altijd nog je pspoort als vermist opogeven. Ga gewoon naar de politie en zeg dat je het kwijt bent. Dan maken ze een rapport op en met dat rapport kun je ook je niewe PP ophalen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef Locusta het volgende:
Oef.... even denken....
Ik heb mijn oude paspoort niet meer, die mocht ik niet houden!! ("Nee mevrouw, dat doen we niet")*grom* Ik was zo trots op al mijn verzamelde stempeltjes
![]()
Uit het blote bolleke:
* Verenigde Arabische Emiraten
* Oman
* Jordanie
* Egypte
* Maleisie
* Thailand
* Singapore
Naja, toen moest ik afgelopen jaar dus een nieuwe halen en zeg maar*dag* tegen alle stempels en visa, wat met mijn nieuwe paspoort ben ik alleen nog maar naar Engeland en Italie (2x) geweest
![]()
Die heb ik dus niet. Al ben ik er wel meerdere keren geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:33 schreef Lucille het volgende:
Mijn nieuwe paspoort heeft nu een stempeltje van Mitad del Mundo, het midden van de wereld. Ofwel de evenaar in Ecuador.
Het stempeltje is te halen bij de via GPS berekende plek, deze dus:quote:Op maandag 2 januari 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Al ben ik er wel meerdere keren geweest.
Als ik het met goed herinner moet je dan ook een aardige boete betalen (je paspoort blijft eigendom van het Koninkrijk der Nederlanden, bladiebla...).quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als ze echt moeilijk gaan doen kun je altijd nog je pspoort als vermist opogeven. Ga gewoon naar de politie en zeg dat je het kwijt bent. Dan maken ze een rapport op en met dat rapport kun je ook je niewe PP ophalen.
Daar is nu bijgekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Blik het volgende:
stempel van canda, en aantal stempels van amerika,
Waarom zou je in hemelsnaam EERST naar het stadhuis gaan om te zeggen dat je paspoort kwijt is?quote:Op donderdag 15 augustus 2002 23:11 schreef Gumtree het volgende:
Na vijf jaar zal hij wel een nieuw paspoort hebben ondertussenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam EERST naar het stadhuis gaan om te zeggen dat je paspoort kwijt is?
Ga dan gelijk naar het politiebureau voor de aangifte. Dat scheelt je al gauw een half uur tot een uur.
Kun je daar stempels voor krijgen in je paspoort?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:15 schreef Thetallguy het volgende:
in mn oude paspoort nog 6 Amerikaanse (3x in 3x uit) en 1 of 2 Canadese, en een stuk of 10 stempels van Amerikaanse Nationale parken
Je kan een National Parks Passport kopen en die in elk park stempelen , of ze natuurlijk gewoon zelf in je iegen paspoort zettenquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Kun je daar stempels voor krijgen in je paspoort?
als ik dat had gedaan was mijn paspoort zo ongeveer wel vol geweest
En sinds vorig aar oktober de volgende stempels (en visa's) erbij:quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef Locusta het volgende:
Oef.... even denken....
![]()
Uit het blote bolleke:
* Verenigde Arabische Emiraten
* Oman
* Jordanie
* Egypte
* Maleisie
* Thailand
* Singapore
Naja, toen moest ik afgelopen jaar dus een nieuwe halen en zeg maar*dag* tegen alle stempels en visa, wat met mijn nieuwe paspoort ben ik alleen nog maar naar Engeland en Italie (2x) geweest
![]()
Ja, die is mooi, die heb ik ook! Ik heb ook nog een beer van toen ik de Yukon binnen ging.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:12 schreef tevebe het volgende:
Ik heb er alleen maar Canada en VS instaan. Die van de VS vind ik zelf wel heel vet..
[ afbeelding ]
Die krijg je als je de grens oversteekt bij Dawson City richting Alaska. Ohja ik heb de rechtse
Die van Vietnam en Cambodja ook:quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:51 schreef knuppelhout het volgende:
het sticker visum van tanzania is erg mooi.
[ afbeelding ]
Dat is een oude (of niet in Nederland gehaald?). Hij is nu ook erg mooi, maar met een pasfoto en een hologram met een giraffe.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:51 schreef knuppelhout het volgende:
het sticker visum van tanzania is erg mooi.
[ afbeelding ]
Regel een niet EU pas en kom daarmee Nederland binnen, dan krijg jij er een, als je binnenkomtquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef guapo het volgende:
Niemand een stempel van Nederland in je Nederlandse paspoort?
Jazekers!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef guapo het volgende:
Niemand een stempel van Nederland in je Nederlandse paspoort?
Dat is ondertussen m'n oude paspoort, daar kwam nog 1x USA bijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:36 schreef Remqo het volgende:
Mij paspoort is tot maart 2009 geldig.
Ik heb:
2 stempels uit USA
1 stempel uiit Canada
Visum + aankomst- en vertrekstempels uit China
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |