En sinds vorig aar oktober de volgende stempels (en visa's) erbij:quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef Locusta het volgende:
Oef.... even denken....
Ik heb mijn oude paspoort niet meer, die mocht ik niet houden!! ("Nee mevrouw, dat doen we niet")*grom* Ik was zo trots op al mijn verzamelde stempeltjes
![]()
Uit het blote bolleke:
* Verenigde Arabische Emiraten
* Oman
* Jordanie
* Egypte
* Maleisie
* Thailand
* Singapore
Naja, toen moest ik afgelopen jaar dus een nieuwe halen en zeg maar*dag* tegen alle stempels en visa, wat met mijn nieuwe paspoort ben ik alleen nog maar naar Engeland en Italie (2x) geweest
![]()
Ja, die is mooi, die heb ik ook! Ik heb ook nog een beer van toen ik de Yukon binnen ging.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:12 schreef tevebe het volgende:
Ik heb er alleen maar Canada en VS instaan. Die van de VS vind ik zelf wel heel vet..
[ afbeelding ]
Die krijg je als je de grens oversteekt bij Dawson City richting Alaska. Ohja ik heb de rechtse
Die van Vietnam en Cambodja ook:quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:51 schreef knuppelhout het volgende:
het sticker visum van tanzania is erg mooi.
[ afbeelding ]
Dat is een oude (of niet in Nederland gehaald?). Hij is nu ook erg mooi, maar met een pasfoto en een hologram met een giraffe.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:51 schreef knuppelhout het volgende:
het sticker visum van tanzania is erg mooi.
[ afbeelding ]
Regel een niet EU pas en kom daarmee Nederland binnen, dan krijg jij er een, als je binnenkomtquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef guapo het volgende:
Niemand een stempel van Nederland in je Nederlandse paspoort?
Jazekers!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef guapo het volgende:
Niemand een stempel van Nederland in je Nederlandse paspoort?
Dat is ondertussen m'n oude paspoort, daar kwam nog 1x USA bijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:36 schreef Remqo het volgende:
Mij paspoort is tot maart 2009 geldig.
Ik heb:
2 stempels uit USA
1 stempel uiit Canada
Visum + aankomst- en vertrekstempels uit China
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |