Ja, wel gewonnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef Cornelis83 het volgende:
Potje uiteindelijk nog gewonnen? Of hebben ze jullie nexus toch nog stuk kunnen krijgen.
Ik hoor echt niet thuis in de 900-1000 elo.. ik krijg gewoon elke game leavers.. soms win ik er door en soms verlies ik.. slaat nergens op, anyway duo-quers kunnen mij een pm sturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Wachten op het nieuwe seizoen of beter worden.
Gewoon beter worden jongequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:45 schreef Shockiee het volgende:
Hey jongens, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nooit meer uit de elo hell kom, wat ik ook doe..
Leuk spel man.,
Hoe moet ik beter worden, als er 1 afk gaat en de rest allemaal domme dingen doet tijdens teamfights? Hoe wil je dat carryen... echt waar onmogelijk.. ik heb 1 op champion nodig die 5v1 aankan ofzo.. iemand suggesties?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gewoon beter worden jongeen jezelf leren carryen. Op dat niveau kan je zelfs 4v5 winnen. Ga gewoon dingen als Tryndamere en Ezreal spelen.
Ga bij jezelf te rade, ben je ooit kritisch over je eigen spel? Maak je weleens fouten, en probeer je die dan ook te verbeteren?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik beter worden, als er 1 afk gaat en de rest allemaal domme dingen doet tijdens teamfights? Hoe wil je dat carryen... echt waar onmogelijk.. ik heb 1 op champion nodig die 5v1 aankan ofzo.. iemand suggesties?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
Al die noobs hier
Gepost door de beste Swain player op dit moment.
Ik carry de game met Swain. De rest is gewoon als lok aas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef Xetran het volgende:
Volgensmij is dat geen ruk aan omdat iedereen hier in skill verschilt, maar goed
Ja man, dat wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef dustbrain het volgende:
Jungle malphite kan ook goed carryen. Na al die teamfight wins voelt je team zich goed waardoor ze het één keer wagen zonder jou in teamfight te gaan. Dan zeg je ff "OMG DON'T 4V5 NOOBS!!!!!!" waardoor ze achter je kont aan huppelen tot dat game gefinisht is.
Nou, ik krijg er wel de kots van als ik gezoned word, geen ganks krijgt en dat de jungler dan ook nog mijn lane gaat clearen ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef Shockiee het volgende:
Je hebt ook van die mensen:
DONT FARM MY LANE.. OMG I GO AFK FUCK YOU!
Ik heb het meer over dat als de teamfights bezig zin (tussen 25set en 30 minuut en je cleart ff de top wave en dat ze daarna trippen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nou, ik krijg er wel de kots van als ik gezoned word, geen ganks krijgt en dat de jungler dan ook nog mijn lane gaat clearen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |