Ik heb m nog niet vaak genoeg horen zingen om me eraan te irriteren heerlijk geen streams horen geen irritatie
.
Eerst een grote kurk in zijn mond (mag ook een prop papier zijn) en dan het touw over zijn mond om zijn hoofd wikkelen en flink aanhalen.
Alsjeblieft bewoners, stem die gast het huis uit, dan kan ik mijn geluid weer aanzetten
quote:En dan dat repertoire!!!! Van alle 5e rangs artiesten is Koos Alberts de enige die ik nog niet uit zijn bek heb horen komen
Op 16 september 2000 11:48 schreef affenschwanz het volgende:Ik wordt KNETTERGEK van dat gejengel van Ali
Had ik in dat huis gezeten, had ik rond deze tijd die gast een pakslaag gegeven zodat hij wel twee keer na zou denken voordattie zijn zijn smoelwerk weer open zou trekken.
Alsjeblieft bewoners, stem die gast het huis uit, dan kan ik mijn geluid weer aanzetten
quote:oooo, waarom zit jij nou niet in dat huis? Dat was zo leuk geweest!
Op 16 september 2000 11:48 schreef affenschwanz het volgende:Ik wordt KNETTERGEK van dat gejengel van Ali
Had ik in dat huis gezeten, had ik rond deze tijd die gast een pakslaag gegeven zodat hij wel twee keer na zou denken voordattie zijn zijn smoelwerk weer open zou trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |