abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_343993
ik zie geen beelden , maar heb alleen het geluid aan. HELP!!!!
pi_344003
geen geluid is goed, nu nog de beelden weg werken!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:18:56 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_344008
Topicchange hoe snoeren we Mohamed-ali de mond?

Ik heb m nog niet vaak genoeg horen zingen om me eraan te irriteren heerlijk geen streams horen geen irritatie.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:21:09 #4
1343 BamBam
make music not war
pi_344012
Ze hadden hem meteen moeten verzuipen in de vijver toen ie de sleutel van het peeshokje zocht!
It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:59:39 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_344040
Met een kurk en een stuk touw.

Eerst een grote kurk in zijn mond (mag ook een prop papier zijn) en dan het touw over zijn mond om zijn hoofd wikkelen en flink aanhalen.

pi_344132
Had zijn vader maar in het open haard gespoten. Dan was het met een sisser afgelopen.
pi_344296
Ik wordt KNETTERGEK van dat gejengel van Ali
Had ik in dat huis gezeten, had ik rond deze tijd die gast een pak slaag gegeven zodat hij wel twee keer na zou denken voordattie zijn zijn smoelwerk weer open zou trekken.

Alsjeblieft bewoners, stem die gast het huis uit, dan kan ik mijn geluid weer aanzetten

zaterdag 16 september 2000 @ 11:56:28 #8
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_344302
Vreemd genoeg was van al dat zingen in de tv-aflevering van gisteravond maar weinig te zien, terwijl Mohammed Ali vrijwel continu in beeld was. Begint VOO nu alweer met manipuleren?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 16 september 2000 @ 16:46:36 #9
5893 Flopper
Life sucks, and then you die..
pi_344665
quote:
Op 16 september 2000 11:48 schreef affenschwanz het volgende:
Had ik in dat huis gezeten, had ik rond deze tijd die gast een pak slaag gegeven zodat hij wel twee keer na zou denken voordattie zijn zijn smoelwerk weer open zou trekken.

Alsjeblieft bewoners, stem die gast het huis uit, dan kan ik mijn geluid weer aanzetten

En dan dat repertoire!!!! Van alle 5e rangs artiesten is Koos Alberts de enige die ik nog niet uit zijn bek heb horen komen , ik zal wel wat gemist hebben.
Serieus: niks leuker dan wanneer de bewoners elkaar flink gaan irriteren (zal ook wel snel gebeuren), maar als je door egoistische self-kickers als Mohammed-Saddam (of zoiets) je geluid moet afzetten, is er ook niet veel meer aan!
Verdomd interessant, maar gaat u verder
  zaterdag 16 september 2000 @ 18:10:26 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_344758
Daarnet op de streams :
"Is het Persisch dat je eerst aan het eten ruikt ?? "
Het komt goed.... En anders maar niet.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 september 2000 @ 18:20:13 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_344770
quote:
Op 16 september 2000 11:48 schreef affenschwanz het volgende:

oooo, waarom zit jij nou niet in dat huis? Dat was zo leuk geweest!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_345104
Nog maar anderhalve aflevering gezien en zolang deze aangeschoten parkiet nog in het huis zit zullen daar niet veel bijkomen...Maar ik heb alle vertrouwen in de rest van de bewoners; die moeten dit 24 uur per dag aanhoren. Lang leve de eerste nominatie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')