jaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Woelrat het volgende:
[..]
kom ik over alsof ik achter die gore groene kwal van een pechtold sta?
Alles in jou straalt die smerige achterbakse D66 uitquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Woelrat het volgende:
[..]
kom ik over alsof ik achter die gore groene kwal van een pechtold sta?
als je geld zat hebquote:Op donderdag 13 september 2012 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Studenten die VVD stemmen
Dan ben je nog een mongol.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Ezell het volgende:
Zijn jullie ook braaf naar de stembus geweest?
Ik moet op 14 oktober naar de stembus.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die niet stemmen verdienen nog een grotere '' dan mensen die PVV stemmen.
Elio di Rupo doet het nog goedquote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Soberso al een wonder opzich dat jullie momenteel een werkend kabinet hebben. Of is die ook alweer gevallen?
SP is eng en gevaarlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
VVD
Piraatjes, SP, D66, GL is allemaal wel oké.
Jij bent eng en gevaarlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SP is eng en gevaarlijk.
Mijn huisgenoot heeft op de PVV gestemd.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die niet stemmen verdienen nog een grotere '' dan mensen die PVV stemmen.
De bus naar jouw school.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef Kaasrol het volgende:
Die gezichten bij groenlinks toen ze de uitslag zagen
Je zou het binnen eens moeten zienquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
De bus naar jouw school.Ik zat daar laatst in de ochtend in en ik was het enige meisje. Ik weet dat daar in de buurt 'jongensopleidingen' zitten, maar zo erg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |