jaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Woelrat het volgende:
[..]
kom ik over alsof ik achter die gore groene kwal van een pechtold sta?
Alles in jou straalt die smerige achterbakse D66 uitquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Woelrat het volgende:
[..]
kom ik over alsof ik achter die gore groene kwal van een pechtold sta?
als je geld zat hebquote:Op donderdag 13 september 2012 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Studenten die VVD stemmen
Dan ben je nog een mongol.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Ezell het volgende:
Zijn jullie ook braaf naar de stembus geweest?
Ik moet op 14 oktober naar de stembus.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die niet stemmen verdienen nog een grotere '' dan mensen die PVV stemmen.
Elio di Rupo doet het nog goedquote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Soberso al een wonder opzich dat jullie momenteel een werkend kabinet hebben. Of is die ook alweer gevallen?
SP is eng en gevaarlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
VVD
Piraatjes, SP, D66, GL is allemaal wel oké.
Jij bent eng en gevaarlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SP is eng en gevaarlijk.
Mijn huisgenoot heeft op de PVV gestemd.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die niet stemmen verdienen nog een grotere '' dan mensen die PVV stemmen.
De bus naar jouw school.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef Kaasrol het volgende:
Die gezichten bij groenlinks toen ze de uitslag zagen
Je zou het binnen eens moeten zienquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
De bus naar jouw school.Ik zat daar laatst in de ochtend in en ik was het enige meisje. Ik weet dat daar in de buurt 'jongensopleidingen' zitten, maar zo erg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |