was dè vur un lillik schepselquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:58 schreef Ezell het volgende:
Leeell, kan je die dromedaris in de OP vervangen door deze?
[ afbeelding ]
Je modder.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
was dè vur un lillik schepsel
ik heb geen modderquote:
Je Muttie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik heb geen modder
nouja zegquote:
lobi over goldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Grandioos donders geil optimaal genot.
dit is wel true jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef leeell het volgende:
nee, want je doet onaardig tegen rellie
en ricky is het daar niet mee eens
excuses aanvaard schatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:02 schreef Ezell het volgende:
Sorry, ik verveel me. Dan ga ik soms rare dingen zeggen...
gewoon geilquote:
Ik hoor dat lied bijna elke avond op m'n werk... Dan ga ik altijd wel een beetje meezingen met het refrein.quote:
lekker meidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoor dat lied bijna elke avond op m'n werk... Dan ga ik altijd wel een beetje meezingen met het refrein.
Mocht je het echt willen horen, dan spreekt leeell je voicemail in. Kan je het ook meerdere malen terugluisteren.quote:
quote:
google vond niets, homebrew?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:17 schreef Woelrat het volgende:
Met in de fles een scheut cognac, enigszins uitgeschoten, zoals ook ik in mijn jeugd heb moeten ondervinden. Euforisch wijzend naar de maan, die, destijds, toch zo wonderlijk rond was, met mijn ouders en resterende familie verdwaasd en ietwat schuldig achterlatend.
Uiteraard, kopiëren is voor de zwakkelingen, het inspiratieloze, profiterende uitschot van de samenleving, dat de creativiteit nog meer te gronde richt, dan op dit moment al wordt gedaan door de bevelhebbers van het land, die, schaamteloos en ermede wegkomende, al de kleine en grote kunst het hart doorboren.quote:
propsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Uiteraard, kopiëren is voor de zwakkelingen, het inspiratieloze, profiterende uitschot van de samenleving, dat de creativiteit nog meer te gronde richt, dan op dit moment al wordt gedaan door de bevelhebbers van het land, die, schaamteloos en ermede wegkomende, al de kleine en grote kunst het hart doorboren.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
maak het dan eerder of maak het überhaupt nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet op tijd af = geen/veel te weinig slaap.
Foutje van het projectgroepje. We waren een beetje vergeetachtig...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
maak het dan eerder of maak het überhaupt niet
was met jouquote:
waarom was het grappigquote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest gewoon lachen toen jíj dat postte ok no-lobi want lobi zijn kwabben
En daarna stressen om huiswerk.dat nog gedaan moet worden en nachtje doorhalen ?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef Ezell het volgende:
Wakker blijven totdat de verkiezingsuitslag bekend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ezell op 13-09-2012 11:52:02 ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
GroenLinks gestemd. Wel tijdje getwijfeld of ik Piratenpartij zou stemmen, maar had al het vermoeden dat ze niks zouden halen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]groen links ook veel verloren, ben blij dat ik toch voor de piraten ben gegaan
jaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Woelrat het volgende:
[..]
kom ik over alsof ik achter die gore groene kwal van een pechtold sta?
Alles in jou straalt die smerige achterbakse D66 uitquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Woelrat het volgende:
[..]
kom ik over alsof ik achter die gore groene kwal van een pechtold sta?
als je geld zat hebquote:Op donderdag 13 september 2012 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Studenten die VVD stemmen
Dan ben je nog een mongol.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Ezell het volgende:
Zijn jullie ook braaf naar de stembus geweest?
Ik moet op 14 oktober naar de stembus.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die niet stemmen verdienen nog een grotere '' dan mensen die PVV stemmen.
Elio di Rupo doet het nog goedquote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Soberso al een wonder opzich dat jullie momenteel een werkend kabinet hebben. Of is die ook alweer gevallen?
SP is eng en gevaarlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
VVD
Piraatjes, SP, D66, GL is allemaal wel oké.
Jij bent eng en gevaarlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SP is eng en gevaarlijk.
Mijn huisgenoot heeft op de PVV gestemd.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die niet stemmen verdienen nog een grotere '' dan mensen die PVV stemmen.
De bus naar jouw school.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef Kaasrol het volgende:
Die gezichten bij groenlinks toen ze de uitslag zagen
Je zou het binnen eens moeten zienquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
De bus naar jouw school.Ik zat daar laatst in de ochtend in en ik was het enige meisje. Ik weet dat daar in de buurt 'jongensopleidingen' zitten, maar zo erg...
Utrechtttquote:Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Weet niet eens waar jullie studeren.
Nu ik snap ik meteen waarom die mensen altijd voor de school staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je zou het binnen eens moeten zien
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 13 september 2012 12:21 schreef sararaats het volgende:
deze avatar is duidelijker denk ik
quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef Ezell het volgende:
Ach ja, niet iedereen heeft de behoefte om te gaan studeren.
genotquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Ezell het volgende:
Niks hanglamp hier, gewoon een slinger met lichtjes alsof het kerst is.
sowiesoquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mot de kamer toch een beetje gezellig maken.
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:37 schreef JanPiraat het volgende:
Faaluser zit je weer te spijbelen jongen, pas jee op ?@ groetjes opa
Ok, toch geen pretstudie. Niet vandaag in ieder geval. Heerlijke productiedag vandaag met onverwacht nieuws, productiestress, deadlines en teamwork. Duizend keer beter dan het redactiewerk van vorig jaar.quote:
1000 doden, traumahelikopter, leger wordt ingezet allesssssssquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |