Dat denk ik dan ook jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Deze vroeg met hoeveel jongens ik gedate had tot nu toe. Dus dan gok ik dat hij dit ook wel als daten ziet.
Jij houdt het bij?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook ja
Oeh 2e naamtopiek
Naja 2 is niet zoveel om te onthoudenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij houdt het bij?Ik heb geen idee.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja 2 is niet zoveel om te onthouden
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja 2 is niet zoveel om te onthouden
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bohbohboh, je zou maar met jeop vakantie gaan met z'n tweetjes. Dat is pas daten. Voor gevorderden.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
herrlerrn berrlerrn
[ afbeelding ]
herrlerrn berrlerrn
[ afbeelding ]
herrlerrn berrlerrn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:47 schreef Mss het volgende:
Daten werkt voor mij niet. Te geforceerd. Mijn relaties zijn ontstaan uit scharrelen of iemand dronken tegen het lijf lopen, flink muilen en daar de volgende dag om lolleren.
Zulks een kutlevenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat hebben wij een kutleven
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Zulks een kutleven.
Heb je college?
moet je dat nog met het handje kruien of heb je zulks een machine?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit te wachten op 5 kuub geel zand
wat voor machine?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je dat nog met het handje kruien of heb je zulks een machine?
i have seen enough hentai .....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, die kabel kruipt niet vanzelf ondergronds naar binnen
gaafmachine, shovel, bakwagentje, minidozer, enzulksquote:
respect.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Handje kruien dus, maar ach, krijg je spierballers van
ik zie t al voor mequote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Het zou wel een uitvinding zijn tho
Je arme handen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
Onze achterom gaat voorom, veel andere opties zijn er helaas niet
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spss practicum van iemand die niet weet hoe de computer moet worden opgestartfml
Is redelijk standaard bij SPSS-lesjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE MOET DE MODULES OP DE LETTER VOLGEN EN DE OPDRACHTEN MAKEN EN IK DOE DE OPDRACHTEN IN DE COLLEGES NOG EEN X
Is de boodschap van afgelopen half uur
Ik zeg uitslapen
ik ga het thuis doorwerken. Is lindy ook geluktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is redelijk standaard bij SPSS-lesjes.
Sukkelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:08 schreef Diconnected het volgende:
In de armen vanin slaap vallen
.
Wakker worden met pijnlijke schouder
Het is augustusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Can I haz chocolate peppernuts yesh![]()
![]()
![]()
![]()
De pot is weer gevuld!
[ afbeelding ]
slaap is heilig. knuffelen doen we wel voor en na het slapen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:08 schreef Diconnected het volgende:
In de armen vanin slaap vallen
.
Wakker worden met pijnlijke schouder
Nuchtere mannenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
slaap is heilig. knuffelen doen we wel voor en na het slapen.
+1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oprechte vraag: Ben ik de enige die dit niet normaal vindt?quote:Er is een pizza van de New York Pizza die ik heerlijk vind. Maar: 23 punten (en ik mag er op een dag 26). Laatst heb ik dat een keer genomen, en heb ik de rest van de dag fruit en groente gegeten. Dat kan, met bijvoorbeeld een heel goed gevulde groentesoep, of een rijk gevulde omelet met veel groenten. Uiteindelijk kan alles, als je balans maar goed is en je dat niet elke dag doet.
Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oprechte vraag: Ben ik de enige die dit niet normaal vindt?
Hallonquote:
Nee dit is raarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oprechte vraag: Ben ik de enige die dit niet normaal vindt?
How was the trip?quote:
Ligt eraan of je mensen aankijkt als de trein vol loopt, of dat je heul geconcentreerd in je boek/ipad/tetten gaat zitten kijken zodat je niet benaderbaar bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga altijd expres in de trein aan de buitenkant van t bankje zitten omdat ik eruit moet als de trein meestal vol zit en dan flikker ik anders over mensen hun benen heen, ben ik nu aso
Ja, grgrquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga altijd expres in de trein aan de buitenkant van t bankje zitten omdat ik eruit moet als de trein meestal vol zit en dan flikker ik anders over mensen hun benen heen, ben ik nu aso
quote:
quote:
quote:
Ik zit altijd naar m'n telefoon te staren maar tas staat wel op schootquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ligt eraan of je mensen aankijkt als de trein vol loopt, of dat je heul geconcentreerd in je boek/ipad/tetten gaat zitten kijken zodat je niet benaderbaar bent.
Nicequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja was erg leukWe zijn in Italie, Slovenie en Kroatie geweest
Heeeeeeerlijk weer dus had veel minder last van lichaam en ben zelfs nog redelijk bruin geworden
Priem de opperplannertquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist? Boeiende dingen? Roddels?
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heeeeeeerlijk weer dus had veel minder last van lichaam en ben zelfs nog redelijk bruin geworden
Ohaiquote:
Naaaisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
[..]
okay! En verder? Nog meer gossip?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan ze zelf veel leuker vertellen
En SQ bouwt zandkastelen!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... weet je nog die meet dit weekend? Die kan misschien wel niet wellicht niet doorgaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik besefte me maandag pas dat ik me ingeschreven had voor toernooi van tennissen deze week. Nu heb ik me ingeschreven in 2 onderdelen: Gemengd dubbel en dames enkel.
Je moet echter het finale weekend (1 en 2 september) altijd vrij houden; want als je dus wedstrijden wint; delen ze je op voor het weekend. Ik weet dus nog niet zeker of ik wel of niet ga winnen; maar ik kan moeilijk pas zaterdag in de loop van de dag aan iedereen aangeven of de meet wel of niet door kan gaan
Dus... dit had ik heul niet goed uitgedacht en nu baal ik en voel ik me behoorlijk schuldig omdat ik een planning heb van likmevestje
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik het zo weer lees, moet ik toch weer grinniken, sorryquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... weet je nog die meet dit weekend? Die kan misschien wel niet wellicht niet doorgaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik besefte me maandag pas dat ik me ingeschreven had voor toernooi van tennissen deze week. Nu heb ik me ingeschreven in 2 onderdelen: Gemengd dubbel en dames enkel.
Je moet echter het finale weekend (1 en 2 september) altijd vrij houden; want als je dus wedstrijden wint; delen ze je op voor het weekend. Ik weet dus nog niet zeker of ik wel of niet ga winnen; maar ik kan moeilijk pas zaterdag in de loop van de dag aan iedereen aangeven of de meet wel of niet door kan gaan
Dus... dit had ik heul niet goed uitgedacht en nu baal ik en voel ik me behoorlijk schuldig omdat ik een planning heb van likmevestje
Klinkt als een leuke vakantie! En nu weer eentje geboekt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay! En verder? Nog meer gossip?
Ik heb net tickets londen geboekt, yay
Oh myquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klinkt goedLuchtvochtigheid is ook beters daar
![]()
Veel bezocht/gedaan? Of vooral strand/zwembad hangen?
Ik ben kapoetGisteren 2.5 uur op de baan gestaan... 3-setter waarvan laatste set nog tiebreak ook
Onderrug pijn; schouderblad pijn; arm pijn; blaren overal
Ik ben toch heul niet gemaakt om 3x na elkaar te tennisen.... En vanavond moet ik weer... Denk dat deze erg snel voorbij zal zijn
Moet misschien toch maar eens mijn conditie op peil houden endezulks
En serieus dat ik een opperkneus ben.....Heb ik de sleutel van de scooter laten afbreken achter (om zadel omhoog te doen)![]()
En dan te bedenken dat ik paar weken terug dat ook voor elkaar heb gekregen van ons kettingsslot
Cif was NOT amused...........
Heeft na een uur pielen het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen; en gelukkig hebben we nog reserversleutel; maar goed
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke vakantie! En nu weer eentje geboekt?
Goeden vooruitzichtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jadit weekend ben ik thuis, die erna 3 dagen belgie en de week daarna vier dagen londen
Lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jadit weekend ben ik thuis, die erna 3 dagen belgie en de week daarna vier dagen londen
Peheheh goei geshopt danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja
En bij kiko nagellakjes gescoord, sommige waren 1,50 sommige 2,50, geen geld
En ik heb het rek met die LE holo lakjes leegetrokken, had precies genoeg voor iedereen die ze hier wouarm meisje die achter mij stond
Wat is maatje 36 op die shop?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weg geklikt.![]()
Voor degenen die wel willen falen: Topshop heeft vandaag en morgen gratis verzending
Ow wacht een S == UK 10 toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat is maatje 36 op die shop?![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat is maatje 36 op die shop?![]()
Je kan ze nog even mailen? Zeggen dat je die eerste boeking kwijt bent geraakt maar wel graag gebruik zou willen maken van de kortingscode?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
shit, mijn prullenbak van mail is al geleegd, bij vorige boeking kreeg je kortingscode blijkbaar voor nieuwe boeking van worldticketcenter, had ik mooi nu voor londen kunnen gebruiken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow wacht een S == UK 10 toch?
chickie, moest ik nog die w7's voor je halen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:47 schreef Diconnected het volgende:
Met wie ga je naar Londen Melz? Of ga je alleen?
Oh! Was je DM helemaal vergetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
chickie, moest ik nog die w7's voor je halen?
ok, ga ik vandaag ff kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh! Was je DM helemaal vergetenexcuus! Maar, ja graag
Ik DM je wel ffquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:47 schreef Diconnected het volgende:
Met wie ga je naar Londen Melz? Of ga je alleen?
Yayquote:
Goed dat je het zegt! Moet nog een CC bestellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij RyanAir boeken is vlucht 38 euro, bij andere sites 97 maar dan heb ik geen CC nodig ... kutwaarom moet RA nou net weer geen ideal hebben
I regret nothing.quote:
en bedankt he... zit ik je poetel te bekijken komt er net een klant binnen.quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en bedankt he... zit ik je poetel te bekijken komt er net een klant binnen.
Dat moet ik ook nog steeds eens doen. Ei'k.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
Ik ben mijn kwasten maar weer eens aan het wassen
Ik heb mijn tweezerman nu gewoon in mijn brushroll gestopt. Best een slimme actie vond ik zelfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, tuurlijk. Pincet kwijt, dus net een nieuwe gekocht. Een keer raden wat ik net terugvind?
Normaal staat 'ie in m'n bloempot, naast het kwastje wat ik gebruik om m'n wenkbrauwen te doen. Maar op vakantie geweest en alles misplaatst enzulks. Dus kwijt. Maar toch niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweezerman nu gewoon in mijn brushroll gestopt. Best een slimme actie vond ik zelf
Daar heb ik hem ook altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweezerman nu gewoon in mijn brushroll gestopt. Best een slimme actie vond ik zelf
Best een slimme plek dan inderdaad, behalve als je weggaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal staat 'ie in m'n bloempot, naast het kwastje wat ik gebruik om m'n wenkbrauwen te doen. Maar op vakantie geweest en alles misplaatst enzulks. Dus kwijt. Maar toch niet.
quote:
Jep, dan gaat 'ie mee in m'n brushroll. Maar dan moet ik 'm wel meteen weer terugzetten als ik terugben en niet "ergens" neergooien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Best een slimme plek dan inderdaad, behalve als je weggaat.
Ik neem nu die brushroll overal mee naartoe, gewoon dat hele ding in mijn tas want echt heel veel plek neemt hij toch niet in en alles blijft er netjes in.
[..]
Maar nu heb je er 2 toch? 1 voor in je brushroll en 1 voor op de gewone plekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, dan gaat 'ie mee in m'n brushroll. Maar dan moet ik 'm wel meteen weer terugzetten als ik terugben en niet "ergens" neergooien.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar nu heb je er 2 toch? 1 voor in je brushroll en 1 voor op de gewone plek
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef princess-a het volgende:
Op Facebook zien dat je zusje je zwager gedumpt heeft
Je zwangere zus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef princess-a het volgende:
Op Facebook zien dat je zusje je zwager gedumpt heeft
Perfect dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar nu heb je er 2 toch? 1 voor in je brushroll en 1 voor op de gewone plek
Nee, al zie ik die er ook wel voor aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je zwangere zus?Oei
[..]
Perfect dus
Aah ja ik wist niet zeker of je meerdere zussen had en hoe en watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, al zie ik die er ook wel voor aanHet zusje met 2 kleine kindjes, en een net nieuw (Stefford) hondje. Ben benieuwd of ze doorheeft dat de hele familie straks beaus op haar wordt
Ik heb zelfs 5 zussenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah ja ik wist niet zeker of je meerdere zussen had en hoe en wat. Maar dat is ook minder
Had ze de relatiestatus gewijzigd of hoe kwam je erachter?
Ooh haha dat zijn er nog al watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 5 zussenZe hebben allebei hun relatiestatus gewijzigd inderdaad
Echt, Facebook
Jullie zijn met z'n 6en?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 5 zussenZe hebben allebei hun relatiestatus gewijzigd inderdaad
Echt, Facebook
Wel bekend, maar we namen haar niet serieus. Ze haat hem vaak omdat hij werkt en daardoor niet 24u p/dag tijd voor haar heeft, ook al weigert zij haar handen uit de mouwen te steken en zelf te gaan werken, maar ze wil wel geld hebben voor van alles. Een beetje een prinses op de erwt dus. Ze mag in d'r handjes knijpen met zo'n vent als hij. Vandaar dat de hele familie voor haar hoopte dat ze niet zo dom zou zijn om hem aan de kant te zetten, maar dat is ze dus welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh haha dat zijn er nog al wat![]()
Maar in de familie was er dus niets bekend van problemen of wat dan ook? Naja het is wel duidelijk als ze beide de status veranderd hebben
Dat kan nog wel eens tegenvallen als ze gewend is om alles gedaan te krijgen en dan nu (waarschijnlijk) alles zelf moet gaan doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel bekend, maar we namen haar niet serieus. Ze haat hem vaak omdat hij werkt en daardoor niet 24u p/dag tijd voor haar heeft, ook al weigert zij haar handen uit de mouwen te steken en zelf te gaan werken, maar ze wil wel geld hebben voor van alles. Een beetje een prinses op de erwt dus. Ze mag in d'r handjes knijpen met zo'n vent als hij. Vandaar dat de hele familie voor haar hoopte dat ze niet zo dom zou zijn om hem aan de kant te zetten, maar dat is ze dus wel
11 in totaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zijn met z'n 6en?![]()
En zitten er ook nog "normale" tussen?
Uhhuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens tegenvallen als ze gewend is om alles gedaan te krijgen en dan nu (waarschijnlijk) alles zelf moet gaan doen.
Holy fuckquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
11 in totaal4 van mn vader, 2 van mn moeder en 4 van mn stiefvader, maar met 2 broers en 1 zus heb ik geen contact
zit welgeteld 1 normale tussen. Normaal als in: geen psychische problemen, wel een gezond stel hersenen in z'n hoofd, wel naar school geweest en niet te lui om te werken
Aan de rest mankeert allemaal wel iets
Mhehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
UhhuHij krijgt ook allemaal reacties op zn statusverandering en zij niet, nu is ze beledigd. O dit is zo grappig
Hahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Holy fuck.
Misschien moet je er even een diagram weergave van maken.
Zonde dat Oprah gestopt is, je had er zo bij gekund. Gemiste kans
Ik wil haar stiekem wel bedanken voor het vermaeckquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
MheheDat is best wel grappig ja
Wat morantischquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar is de derde persoon op facebook die deze zomer op vakantie door d'r vriend ten huwelijk is gevraagd.
Ooo dat valt mij ook zo op he, de afgelopen weken echt wel 7 mensen ofzo die hun status naar 'verloofd' hebben aangepastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar is de derde persoon op facebook die deze zomer op vakantie door d'r vriend ten huwelijk is gevraagd.
Ongetwijfeld.. En nu veranderen ze allemaal acuut in bruidzilla's waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat morantischHopelijk toch wel ergens bij het water of op een berg of zonsondergang?
Ik zou gewoon een buiten bruiloft willen en een mooie jurkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. En nu veranderen ze allemaal acuut in bruidzilla's waarschijnlijk
Ik had het van de week met mijn ouders over hoe bruiloften tegenwoordig gaan. Envelopdozen, 100 euro uit moeten geven als gast voor een vrijgezellenfeest, mensen die beledigd zijn als je te weinig geld kado geeft, daggasten, avondgasten, ceremoniegasten, mensen die beledigd zijn als je hun kinderen niet uit nodigt, mensen die beledigd zijn als je hen zelf niet uitnodigt... Ze waren helemaal geschokt.
Diep van binnen zijn het nog een stel hippy's
Voor wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga je naar Eindhoven voor fix+ spray, hebben ze hem nietgodver
Ja, als je het zo allemaal onder elkaar ziet staan, is het ook eigenlijk van de gekken hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. En nu veranderen ze allemaal acuut in bruidzilla's waarschijnlijk
Ik had het van de week met mijn ouders over hoe bruiloften tegenwoordig gaan. Envelopdozen, 100 euro uit moeten geven als gast voor een vrijgezellenfeest, mensen die beledigd zijn als je te weinig geld kado geeft, daggasten, avondgasten, ceremoniegasten, mensen die beledigd zijn als je hun kinderen niet uit nodigt, mensen die beledigd zijn als je hen zelf niet uitnodigt... Ze waren helemaal geschokt.
Diep van binnen zijn het nog een stel hippy's
Plastic zak of mandje of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef megamandy het volgende:
Maar uhm die enveloppedoos lijkt mij toch wel logisch? Waar moet je die dingen anders stoppen
Bedoel ook niet een heel speciaal duur ding, mandje ofzo inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plastic zak of mandje of zo![]()
Wij hebben daar in ieder geval geen extra geld aan uitgegeven om een extra speciale enveloppendoos te hebben of zo
Die is gaaf ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef princess-a het volgende:
Omg, echt een gewéldige make up reclame
Ik zou haar zijn poses wel eens willen zien doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef megamandy het volgende:
Hebben jullie dit pareltje al gezien?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: Photoshoot (Lelijke) stelletjes
quote:Stay A Nice Movie , Thanks !
Dat topicquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef megamandy het volgende:
Hebben jullie dit pareltje al gezien?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: Photoshoot (Lelijke) stelletjes
Hoe is het met je muurtje?quote:
Hierquote:
Krabben met een penquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jeuk overal zodra je net gelakte nagels hebt, zodat je niet kan krabben.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
8 rijen dubbeldik over zes meter. Lijken wassen.
Ik las bambi, ik dacht 'dafuq'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een restje bami opgewarmd.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik las bambi, ik dacht 'dafuq'.
Misschien kan ik wel een pastasalade ofzo maken
Hoe gaat het met het eten Mss?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik las bambi, ik dacht 'dafuq'.
Misschien kan ik wel een pastasalade ofzo maken
Nu wel iets beter, maar dat komt vooral omdat ik nu door werk regelmaat heb. Ik heb een eerste intake gehad bij die kliniek. Daar komt binnen nu en twee weken een tweede intake en dan hoop ik dat ik er wat meer mee aan de slag kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het eten Mss?
(if you don't mind me asking)
Regelmaat helpt wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu wel iets beter, maar dat komt vooral omdat ik nu door werk regelmaat heb. Ik heb een eerste intake gehad bij die kliniek. Daar komt binnen nu en twee weken een tweede intake en dan hoop ik dat ik er wat meer mee aan de slag kan.
Ik wil 'm zo goed mogelijk proberen vast te houden, eens zien in hoeverre dat gaat lukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Regelmaat helpt wel ja. Valt die weer weg als je weer studentje gaat spelen?
Fijn dat die tweede intake ook snel kan gaan! Nou maar hopen dat ze geen heul lange wachtlijsten hebben. Hoe is je eigen gevoel over die intake?
Ik blijft je trouwens een bikkel vinden dat je hier op deze manier mee aan de gang gaat
Ik denk dat je het het beste op je af kan laten komen en vooral niet te veel nadenken of het wel nodig is of echt zo erg is enzo. Bevalt het niet, dan ben je zo weer weg toch? En zij kunnen je wel helpen om te beslissen of je jezelf helpt met een labeltje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil 'm zo goed mogelijk proberen vast te houden, eens zien in hoeverre dat gaat lukken.
Wachtlijsten zijn er gelukkig niet. Er is een jongvolwassenengroep waar ik volgens de mensen die ik gesproken heb prima in zou passen. Zitten ook een aantal studenten in, dus er is veel herkenbaarheid. In die groep is het makkelijk instromen, dus ik verwacht er niet zoveel problemen mee. Ook vind ik het super relaxed dat ze op 1 minuut lopen zitten.
Lief dat je het moedig van me vindt. Ik vind het zelf moeilijk inschatten wat ik er nou eigenlijk zelf van vind. Soms lijk ik me niet helemaal te beseffen wat er nu allemaal gebeurt en speelt, maar als ik daar bewuster mee bezig ben vraag ik mezelf af of ik mezelf niet te zeer in een hokje aan het stoppen ben/een labeltje aan het opplakken ben.
En ergens in mij zit de angst dat ook dit niet gaat helpen maar zo wil ik helemaal niet denken, het is alleen een gedachte die af en toe wel naar boven komt.
Ik heb er 1 op m'n slaap, ook zo'n lekkere plekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu. Onderhuidse puist op m'n kin. Zo'n irritant gevoel!
Zoviel!quote:
Goeden shoplog materiaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zoviel!
Een hoeslaken, drie broeken, Ciaté caviar, drie Essence, shampoo, conditioner, serum, handcreme, handpeeling, Godiva, mask of magnaminty, ring, ketting, schoenen, truitje, twee blousjes en een blazer
Nog ruzie gemaakt met je reisgenoot?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zoviel!
Een hoeslaken, drie broeken, Ciaté caviar, drie Essence, shampoo, conditioner, serum, handcreme, handpeeling, Godiva, mask of magnaminty, ring, ketting, schoenen, truitje, twee blousjes en een blazer
Viel mee haha.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog ruzie gemaakt met je reisgenoot?
Je was in Essen toch?
Doe eens vertellen waar alles vandaan kwam en tips endezo?
Ik ga over 3 weken.
Wat is Karstadt ook alweer?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Viel mee haha.![]()
Primark, Karstadt, DM, Lush, H&M en de Galeria Kaufhof.
Karstadt is een soort Bijenkorf zit in dat overdekte gedeelte.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is Karstadt ook alweer?
Ligt het allemaal duidelijk te vinden dicht bij elkaar endezo, of ga ik daar verdwalen?
Mja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb er 1 op m'n slaap, ook zo'n lekkere plek.
ik ben in de mood voor foto'squote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef Dwyn het volgende:
Willen jullie foto's of een video shoplog?
Allebei.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef Dwyn het volgende:
Willen jullie foto's of een video shoplog?
Speciale parkeerplaatsen voor vrouwen?quote:De garage ligt midden in het centrum van de stad en heeft speciale parkeerplaatsen voor minder validen en vrouwen.
Vaak zijn die dichter bij de uitgang zodat ze niet door een donkere parkeergarage moeten. Ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Speciale parkeerplaatsen voor vrouwen?
Zijn die dan extra breed ofzo?
Ja dat doen ze in Duitslandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Speciale parkeerplaatsen voor vrouwen?
Zijn die dan extra breed ofzo?
En ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vaak zijn die dichter bij de uitgang zodat ze niet door een donkere parkeergarage moeten. Ofzo.
seriously?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat doen ze in Duitsland
Ik mag er staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god ik had het niet kunnen verzinnen
En hoe checken ze dan of je wel een vrouw bent als je de auto daar hebt neergezet?
Mag je er alleen staan als je een wijvenauto hebt? Dus roze, of Ford Ka, of Twingo, of Micra, of Alto?
Ja want jij hebt een wijvenautoquote:
Toch nog iets vrouwelijks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja want jij hebt een wijvenauto
Ja speciale kinderwagen plaatsen ken ik dan weer wel, dat is op zich ook wel logisch/handig qua inzetten in kinderzitjes en zulks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij is dat ook in verband met kinderwagens enzo.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Dwyn het volgende:
Onze welnesszimmerdouche. Gratis upgrade![]()
[ afbeelding ]
ZOMG WELKE KLEUR HEEFT HIJ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan m'n bureau bijna weer zien.
Verschillende, want nagellak.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG WELKE KLEUR HEEFT HIJ?
Ik kan m'n keuken bijna weer zien
Als 'ie ronddraait, is 'ie perfectquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
Oh en ik kwam thuis met een weekendkoffer van 12,5 kilo en vond een pakketje van H&M in mijn postvakje gestouwd.Problemz I haz.
Pehehquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik shop te weinig bulk voor een toffe shoplog.
Dat had ik ook steeds! Tot de Primark.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik shop te weinig bulk voor een toffe shoplog.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En ergens vind ik dit zó tof.
[ afbeelding ]
Ik kon hem gewoon helemaal kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:51 schreef Dwyn het volgende:
Nieuwe webcam besteld en zometeen een nieuwe shoplog
Okay mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kon hem gewoon helemaal kijken.
Goeden aankopen!
OMG DAT WIL IK!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
wel handig... Die kots emmer. En waar zit de koelkast voor het bier?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
das toch heul niet mooi? Kan je de schoenen niet goed zien en je laarzen kan je niet kwijt. Daar moet wat mooiers voor te verzinnen zijnquote:
[voorspelbare reactie]Doe eens verzinnen en maken voor Skjoe dan![/voorspelbare reactie]quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
das toch heul niet mooi? Kan je de schoenen niet goed zien en je laarzen kan je niet kwijt. Daar moet wat mooiers voor te verzinnen zijn
Daar kwam mijn plaatje ook vandaanquote:
DAAR PASSEN TOCH NOOIT AL MIJN BEELDSCHERMEN OPquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |