Wow, heel veel!quote:Op zondag 21 april 2013 19:00 schreef Levolution het volgende:
Hier gaat het goed, veel broed enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb even gekeken in de koelkast, ze liggen gewoon stil maar dat doen ze tijdens de winterslaap ookquote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef Onufriev het volgende:
Goed bezig Levo!
Heb je wel gekeken hoe het ervoor staat Fopje? Of is het gewoon hetzelfde als het was, maar dan zonder beweging
quote:
De koningin ligt nu al een paar dagen op haar rug stil.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:09 schreef Levolution het volgende:
1marcelfilms, lees de OP even zodat je straks niet opgescheept zit met dat domme gel.
Lol Fopje, haal ze er nou een keer uit.
Huh wtf?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:43 schreef Levolution het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van wel.
Maar je weet het nooit.
Dat heb ik inderdaad ook gegeven, alleen heeft ze wel eiwitten nodig om eieren te poepen. Heb een paar minispinnetjes in de buitenwereld gelegd, die hebben ze al opgegeten.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef Onufriev het volgende:
Kan je geen suikerwater of paar drupjes gewoon water geven? Ze mag niet dood
"Ga tot de mier, gij luiaard, zie haar wegen en word wijs."quote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
Wat een bazen zijn jullie
Ik wilde dit vroeger als kind ook altijd
Inmiddels te lui om er aandacht aan te besteden, ben ik bang
Ik heb wel suikerwater gegeven, nu ook wat kleine insectenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:58 schreef Levolution het volgende:
Goed nieuws dat ze nog leeft, Fopje!
Zolang ze suikerwater en vochtigheid hebben gaan ze niet zomaar dood. Zonder insecten (eiwitten) zal de kolonie niet groeien, maar ze zullen het wel een lange tijd redden. Maar je wil natuurlijk wel dat de kolonie groeit, anders sterven de huidige werksters op den duur aan ouderdom en heb je niks meer.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb wel suikerwater gegeven, nu ook wat kleine insectenze ligt nu al een tijdje op dr zij. Geen idee waarom
Ze heeft volgens mij wel eitjes gelegdquote:
Koop fruitvliegen dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb wel suikerwater gegeven, nu ook wat kleine insectenze ligt nu al een tijdje op dr zij. Geen idee waarom
Kutbeesten begonnen vorige keer flink te meuren. En ze ontsnaptequote:
Oja, kan ik mij wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kutbeesten begonnen vorige keer flink te meuren. En ze ontsnapte![]()
Wil eerst weten of die koningin wel normaal functioneert
Niet weer in september, dan moeten ze gelijk weer in winterslaapquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, kan ik mij wel wat bij voorstellen.![]()
Mis mijn mieren wel man.Wellicht begin ik er in september aan als ik op kamers zit.
True, true.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet weer in september, dan moeten ze gelijk weer in winterslaap
Nee, ik heb ze van oktober tot mei in de koelkast gehad, dan liggen ze gewoon zonder beweging niks te doen. (slapen dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true.[ afbeelding ]
Is je kolonie nog gegroeid in de wintermaanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |