quote:
quote:
Dat zijn speelsters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de eerste rondes eigenlijk altijd het leukste. Tv aan, 1 of 2 streams, megalading livescores open en knallen maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
Moet eerlijk zijn dat ik de eerste ronden nooit echt zo volg. Het interesseert mij gewoon wat minder. Hebben jullie daar last van?
Stadionbanen zijn meestal saaie potjes (top seeds die izi winnen).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
Moet eerlijk zijn dat ik de eerste ronden nooit echt zo volg. Pas vanaf de 3de/4de ronde begint het interessant te worden. Het interesseert mij gewoon wat minder. Hebben jullie daar last van?
Je hebt wel veel kijkplezier, dat zeker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de eerste ronde eigenlijk altijd het leukste. Tv aan, 1 of 2 streams, megalading livescores open en knallen maar
Inderdaad. Ga zometeen toch een wedstrijd volgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Stadionbanen zijn meestal saaie potjes (top seeds die izi winnen).
Je moet gewoon de pareltjes op de bijbanen weten te vinden.
GGL - Monaco was best vermakelijk, en Haas - Gulbis nu ook.
5-2 zelfs.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Set Robson. Clijsters stond nog 5-3 voor (in games).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |