quote:
quote:
Dat zijn speelsters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de eerste rondes eigenlijk altijd het leukste. Tv aan, 1 of 2 streams, megalading livescores open en knallen maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
Moet eerlijk zijn dat ik de eerste ronden nooit echt zo volg. Het interesseert mij gewoon wat minder. Hebben jullie daar last van?
Stadionbanen zijn meestal saaie potjes (top seeds die izi winnen).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
Moet eerlijk zijn dat ik de eerste ronden nooit echt zo volg. Pas vanaf de 3de/4de ronde begint het interessant te worden. Het interesseert mij gewoon wat minder. Hebben jullie daar last van?
Je hebt wel veel kijkplezier, dat zeker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de eerste ronde eigenlijk altijd het leukste. Tv aan, 1 of 2 streams, megalading livescores open en knallen maar
Inderdaad. Ga zometeen toch een wedstrijd volgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Stadionbanen zijn meestal saaie potjes (top seeds die izi winnen).
Je moet gewoon de pareltjes op de bijbanen weten te vinden.
GGL - Monaco was best vermakelijk, en Haas - Gulbis nu ook.
5-2 zelfs.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Set Robson. Clijsters stond nog 5-3 voor (in games).
18quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Ze ziet er verrekte jong uit. Mag ik een schatting wagen? Hmm, 19 jaar.
18, maar ze was leuker op haar 15equote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Ze ziet er verrekte jong uit. Mag ik een schatting wagen? Hmm, 19 jaar.
Viezerik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef YOLO het volgende:
[..]
18, maar ze was leuker op haar 15e.
Haha, te jong. 18 jaar is precies goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef YOLO het volgende:
[..]
18, maar ze was leuker op haar 15e.
ze stond met 5-2 achterquote:
Robredo een baas noemen, dat is ook wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef YOLO het volgende:
Ja, what the hell Seppi. Ik dacht serieus dat die knul eindelijk eens een normale speler ging worden nadat hij het zo goed deed in mei en juni.
Al is Robredo natuurlijk wel een baas!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de eerste rondes eigenlijk altijd het leukste. Tv aan, 1 of 2 streams, megalading livescores open en knallen maar
Epische potjes op bijbanen![]()
Tegen het geweldige duo Reynolds/Russell.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef luckass het volgende:
Novikov wint ook in de dubbel (met Redlicki?)
Borredoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef YOLO het volgende:
Ja, what the hell Seppi. Ik dacht serieus dat die knul eindelijk eens een normale speler ging worden nadat hij het zo goed deed in mei en juni.
Al is Robredo natuurlijk wel een baas!
Lekker stoempen, kreunen en boogballen spelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Robredo een baas noemen, dat is ook wtf
Nu lukt het 'm wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:41 schreef Szura het volgende:
Robredo tankt ff een game en gaat voor het uitserveren.
Dat heeft ie wel vaker nagelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |