quote:
Toch wel van de Aldi?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik zit nou verdorie van alle ellende ook nog een rol biskwie weg te kanen...
Hmmz, politici zijn allemaal boeven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, een politieke discussie.
Euroshopper van de AH, waren in de aanbieding, 1 + 1 gratis + 10% korting door mijn bonusjoker... dus 4 rollen voor 59ctquote:
We hebben alleen een beetje weinig keus, we zitten er helaas mee opgescheept.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, politici zijn allemaal boeven.
Trap er niet in!
Nouja, eigenlijk wel. Ik heb wel heel erg het gevoel dat ze in de politiek heel erg ver van de realiteit af staan en niet echt weten wat er gaande is allemaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, politici zijn allemaal boeven.
Trap er niet in!
Welk kunstje?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Misschien kwam mijn vorige post wat lomp over, maar het ging zo gewoon echt!![]()
Ik zat echt met mijn mond open te luisteren![]()
De eigenaar vertelde ons dat ze het kunstje al eerder geflikt schenen te hebben..
Dan is het goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Euroshopper van de AH, waren in de aanbieding, 1 + 1 gratis + 10% korting door mijn bonusjoker... dus 4 rollen voor 59ct
kost geld, zou ik niet doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik zit nou verdorie van alle ellende ook nog een rol biskwie weg te kanen...
Nee, dat idee heb ik ook wel es. Maargoed, ik stem dan ook sowieso niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wel. Ik heb wel heel erg het gevoel dat ze in de politiek heel erg ver van de realiteit af staan en niet echt weten wat er gaande is allemaal.
Ik kan het me heel goed voorstellen. Het ís ook gewoon heel frustrerend allemaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik klaag niet nee. En waarom hoor je mij niet klagen, omdat de situatie waarin ik zit, heb ik zelf gedaan!
Dus ik mag niet klagen, maar als ik alleen ben, denk je dat ik niet gefrustreerd ben? Kwaad ben, dat ik naar de voedselbank moet om aan eten te komen? En waag het eens te quoten en dan roken erbij te vermelden.
Dat ik met 30 euro per week mijn boodschappen moet doen, waarvan ik dus katten en een hond moet voeden en mezelf? Denk je dat ik werkelijk nooit klaag?
Ik durf hier niet eens meer te klagen, want dan word mijn roken aangekaart..
ik durf hier niet eens meer om hulp te vragen, want je wordt veroordeeld en je krijgt een oordeel.
Ik durf niet eens meer, alles te zeggen hier, want naar mijn idee, grootste gros denkt in hokjes..
Als jij een uitkering hebt, ben je lui, want je werkt niet.
VERDIEP JE POTVOLDROPJES in de mens die achter het account zit..
zonder te vooroordelen!!
Dit is echt mijn laatste 2 cent voor vandaag, want dan is het MAAR internet, maar deze kortzichtigheid maakt mij meer dan woest!!
En als iemand probeert wat van de prijs af te krijgen... dan zijn het ZAKENMENSEN!!! iets wat in nl niet heel normaal is, maar in de meeste landen wel!!!
Waarschijnlijk vindt een echte VVD-er dat je de katten en de hond maar weg moet doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik klaag niet nee. En waarom hoor je mij niet klagen, omdat de situatie waarin ik zit, heb ik zelf gedaan!
Dus ik mag niet klagen, maar als ik alleen ben, denk je dat ik niet gefrustreerd ben? Kwaad ben, dat ik naar de voedselbank moet om aan eten te komen? En waag het eens te quoten en dan roken erbij te vermelden.
Dat ik met 30 euro per week mijn boodschappen moet doen, waarvan ik dus katten en een hond moet voeden en mezelf? Denk je dat ik werkelijk nooit klaag?
ik durf hier niet eens meer om hulp te vragen, want je wordt veroordeeld en je krijgt een oordeel.
Ik durf niet eens meer, alles te zeggen hier, want naar mijn idee, grootste gros denkt in hokjes..
zonder te vooroordelen!!
Dit is echt mijn laatste 2 cent voor vandaag, want dan is het MAAR internet, maar deze kortzichtigheid maakt mij meer dan woest!!
En als iemand probeert wat van de prijs af te krijgen... dan zijn het ZAKENMENSEN!!! iets wat in nl niet heel normaal is, maar in de meeste landen wel!!!
als je hem niet gekocht had... had je 59cent in je spaarpot kunnen doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Euroshopper van de AH, waren in de aanbieding, 1 + 1 gratis + 10% korting door mijn bonusjoker... dus 4 rollen voor 59ct
Ho effe!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat moeten ze ook eens aan pakken, dat de BTW zakelijk altijd afgerukt kan worden.
Heb ik nou gewoon een heuse rel gemist, of wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
zonder te vooroordelen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |