Heb je er moeite mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef dr.Bellows het volgende:
Je bent 25 en je woont nog thuis...?
Je moet niet denken, je moet dingen gaan uitzoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik weet niet wat de gas water licht kosten gaan doen enz.
Ook denk ik dat ik wel huurtoeslag krijg.
Verder is het een redelijk groot appartement ja, 80m3
Jij leeft op straat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef dr.Bellows het volgende:
Je bent 25 en je woont nog thuis...?
Ik bedoel de afwas zelf moeten doen i.p.v. dat je ouders het voor je doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een potje Dreft kost geen reet hoor
En dat zijn dan kosten ofzo? Ik snap even niet waar je heen wilt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ik bedoel de afwas zelf moeten doen i.p.v. dat je ouders het voor je doen.
Huursubsidie zal je niet krijgen, even uitgaande van dat je ongeveer 1750 bruto verdient en je bruto jaarloon dus bijna 23k is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik weet niet wat de gas water licht kosten gaan doen enz.
Ook denk ik dat ik wel huurtoeslag krijg.
En als die meer dan ¤20.000 aan eigen vermogen heeft ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Huursubsidie zal je niet krijgen, even uitgaande van dat je ongeveer 1750 bruto verdient en je bruto jaarloon dus bijna 23k is.
Waarom ga je nou niet eens een lijstje maken je met uitgaven en inkomsten, dan ben je constructief bezig in plaats dingen te denken en zo nu en dan hier te roepen wat je aan onkosten hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb het geluk dat ik 2 jaar lang plus minus 700 euro per maand gespaard heb.
Ben er wel vergeten bij te zeggen dat ik ook een auto heb
Snap ook niet echt wat ie met dit topic wilt, misschien is dat die onzelfstandigheid die je behoud als je tm je 25e thuis blijft wonenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom ga je nou niet eens een lijstje maken je met uitgaven en inkomsten, dan ben je constructief bezig in plaats dingen te denken en zo nu en dan hier te roepen wat je aan onkosten hebt.
Vraag je ouders, die hebben daar vast wel een redelijk beeld van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:21 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe moet ik weten wat gas water licht doet, hoe moet ik weten wat ik aan boodschappen betaal?
Kan wel een lijstje maken maar dan moet het wel compleet zijn, ik hoopte hier op mensen die me kunnen helpen. Toch bedankt
Er zijn hier letterlijk al honderden topics over en gwl en boodschappen kan je ook een inschatting van maken. Heb je nooit een week alleen thuis doorgebracht? Dan ga je zelf eens alles kopen ipv je ouders.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:21 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe moet ik weten wat gas water licht doet, hoe moet ik weten wat ik aan boodschappen betaal?
Kan wel een lijstje maken maar dan moet het wel compleet zijn, ik hoopte hier op mensen die me kunnen helpen. Toch bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |