We zijn opgevoed door internetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die stijl deed me meteen denken aan roof top skating, speelden we altijd op newsgrounds.com.
[ afbeelding ]
Was ik fucking 12/13 en toen internette ik al een tijdje. Holy fuck.
Oh, dat kan ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan is ie dood, want de laatste paar jaar is er niks meer voorgevallen
Jijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw, dat spelHelemaal vergeten. Telkens flippen als je tussen twee gebouwen belandde.
Ja, dat krijg ik er niet uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij zeggen beide er geen last van te hebben en toch wil je ons een vislijn aansmeren.
Chinese zeker?
Whut?!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik er niet uit.
Maar nee, als je nergens last van hebt hoeft het niet uiteraard. Echter zijn die vissen die op de foto stonden wel meer dan 500 per stuk waard.
Als ze zo groot zijn dan zijn ze al snel een paar 100 waard.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whut?!
Onze vissen?
je mag ze allemaal over kopen dan
quote:
Ze moeten ook wel puntgaaf zijn en dat zijn de onze echt niet. Hun tekening is niet zó bijzonder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze zo groot zijn dan zijn ze al snel een paar 100 waard.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze weer gekocht. Mijn jeugd herbeleven
CRASHquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze weer gekocht. Mijn jeugd herbeleven
Ik heb 'm bij een vriend van me online gekocht. Hebben we vorig weekend echt nonstop gespeeld samen met Tekken en Zeldaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Had tijdje terug deze game of demo gratis op Xbox Live gedownload, fucking baas. GENIAAL spel
.
Volgens mij heb ik dat de demo, klinkt al te mooi die hele game gratisquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij een vriend van me online gekocht. Hebben we vorig weekend echt nonstop gespeeld samen met Tekken en Zelda
Ah oké, veel vrienden van mij en mijn pa vinden dat ook helemaal geweldig. Mijn pa is dan pas net begonnen maar toch.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze moeten ook wel puntgaaf zijn en dat zijn de onze echt niet. Hun tekening is niet zó bijzonder.
De duurste die erin zit, hebben wij 200 voor betaald, nog 2 van 100 en de rest was in de "aanbieding" of gekregen van andere koiliefhebbers
Nee, dat vind ik ook niet meer leuk. Het moet leuk en betaalbaar blijven, doe geen oog dicht als ik voor duizenden euro's heb rondzwemmen denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, veel vrienden van mij en mijn pa vinden dat ook helemaal geweldig. Mijn pa is dan pas net begonnen maar toch.Die gasten hebben allemaal vissen die boven de 1000 euro kosten bijvoorbeeld, gaat nergens over.
Je kan ze via die PS store gewoon online kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat de demo, klinkt al te mooi die hele game gratis. Oude tijden herbeleven
.
Hahaha, is dat zo ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet meer leuk. Het moet leuk en betaalbaar blijven, doe geen oog dicht als ik voor duizenden euro's heb rondzwemmen denk ik
Hoewel je ze wel kan meenemen in je hypotheek
Ja, schijnt te kunnen. Althans, toen ik het huis kocht vroeg de makelaar en bank of ik er extra hypotheek op af wilde sluiten, of het nu nog steeds kan weet ik niet, zal wel nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, is dat zo ja?Wat the fuck.
Bazenspel, gvd. Ik dacht daar laatst nog aan. Probeerde te downloaden maar opgegeven.quote:
Dat klinkt echt apart.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, schijnt te kunnen. Althans, toen ik het huis kocht vroeg de makelaar en bank of ik er extra hypotheek op af wilde sluiten, of het nu nog steeds kan weet ik niet, zal wel niet
Ja, heb wel mooi voor 1000 euro aan nieuwe filters en pompen ingeflikkerd toenquote:
http://www.gog.com/gamecard/little_big_adventurequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bazenspel, gvd. Ik dacht daar laatst nog aan. Probeerde te downloaden maar opgegeven.
Kunnen de reigers ook eens dineren in luxe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, veel vrienden van mij en mijn pa vinden dat ook helemaal geweldig. Mijn pa is dan pas net begonnen maar toch.Die gasten hebben allemaal vissen die boven de 1000 euro kosten bijvoorbeeld, gaat nergens over.
Of Spyro the Dragonquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je kan ze via die PS store gewoon online kopenWaarschijnlijk ook via Xbox.
Of Earthworm Jim en Pokemon Yellow op m'n Gameboy
Wat voor?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb stiekem wel zin in druks
quote:
Alles wat van billen kan worden gesnoven.quote:
Ja! En Raymanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of Spyro the Dragon
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |