Nee, we hebben een waterspuiter en verder eigenlijk geen last van reigers. In het begin eens een keer een kleintje gemist, maar ook wel eens gedacht dat het een reiger was en bleek de vis in de inmiddels kapotte pomp aan gort gereten te zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets gespannen boven de tuin, of om de vijver heen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Gridlok het volgende:
Oh wauw, dit pareltje had ik net moeten ontdekken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
woozy wednesday
xx
[..]
Klinkt wel als een aan scheldwoord
Nee, dat is niet mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets gespannen boven de tuin, of om de vijver heen?
is dqod er?quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef Adolecens het volgende:
Beetje jammer dat de dames mij niet even komen adoreren en toegeven dat ik gelijk had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat.
nou, zoek het in het vervolg maar weer zelf uit
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]RatemypooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat.. Die shit keken we in de brugklas, samen met Osama Bin Laden danwel 9/11 jokes
.
Ik heb wel een glitterpaal voor je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:07 schreef Juminelle het volgende:
Ik zocht glitterplaatjes. Mijn arme brein.
En Chuck Norris facts.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ratemypoo. Die shit keken we in de brugklas, samen met Osama Bin Laden danwel 9/11 jokes
.
Een disco stick dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:09 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb wel een glitterpaal voor je.
Ah oké, je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat als een reiger ooit iets gevangen heeft, hij ieder jaar terugkomt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, we hebben een waterspuiter en verder eigenlijk geen last van reigers. In het begin eens een keer een kleintje gemist, maar ook wel eens gedacht dat het een reiger was en bleek de vis in de inmiddels kapotte pomp aan gort gereten te zijn.
TwistedHumor.comquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ratemypoo. Die shit keken we in de brugklas, samen met Osama Bin Laden danwel 9/11 jokes
.
Dan is ie dood, want de laatste paar jaar is er niks meer voorgevallenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat als een reiger ooit iets gevangen heeft, hij ieder jaar terugkomt.
Vislijn over de tuin zie je bijna niet, 50cm uit elkaar, of een meter. Een reiger heeft toch een grotere spanwijdte. En om de vijver heen kun je er goed uit laten zien.quote:
Wij zeggen beide er geen last van te hebben en toch wil je ons een vislijn aansmeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vislijn over de tuin zie je bijna niet, 50cm uit elkaar, of een meter. Een reiger heeft toch een grotere spanwijdte. En om de vijver heen kun je er goed uit laten zien.
Die stijl deed me meteen denken aan roof top skating, speelden we altijd op newsgrounds.comquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:10 schreef YOLO het volgende:
[..]
TwistedHumor.com!
Shit was crayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyz
Wj hebben in vier jaar tijd twee vissen gemist. Verder eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat als een reiger ooit iets gevangen heeft, hij ieder jaar terugkomt.
Wauw, dat spelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die stijl deed me meteen denken aan roof top skating, speelden we altijd op newsgrounds.com.
[ afbeelding ]
Was ik fucking 12/13 en toen internette ik al een tijdje. Holy fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |