Dat zou inderdaad best wel sick zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou het niet sick zijn als je in de weerkaatsing van dat water ineens een halfslappe lul zou spotten.
Pfff... Jammer dat er weer aan me getwijfeld wordtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zulke mooie schoenen hebben ze daar nooit.
Dat is lichtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is die witte sliert sperma in het water?
In principe doe je geen andere vissen bij Koi's dus daar kun je best van uit gaan, ja.quote:
Steurtjes zitten er wel vaak bijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
In principe doe je geen andere vissen bij Koi's dus daar kun je best van uit gaan, ja.
Die probeer ik juist te beschermen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hjb zosk, laat mij in mijn brabantse waarde.
Die zitten er inderdaad vaak bij, maar hoort eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Steurtjes zitten er wel vaak bij![]()
Maar t zijn idd allemaal koi
Heb hier wel eens eerder gepost tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:00 schreef Juminelle het volgende:
Ook dWc heeft KLB SC ontdekt. R.I.P. mijn waerde Fernandes.
woozy wednesdayquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:00 schreef YOLO het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet gewend aan woensdagse losbandigheid.
Klinkt wel als een aan scheldwoordquote:
Nee, dat vond een reiger hier in de buurt ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die zitten er inderdaad vaak bij, maar hoort eigenlijk ook niet.
Niets gespannen boven de tuin, of om de vijver heen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat vond een reiger hier in de buurt ook
In Fernandes wordt mijn chain altijd gesnatched, shit's crazy mayne.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb hier wel eens eerder gepost toch. Fernandes is zogenaamd druk druk druk.
Als je het zo druk had zei je het maar 1x.
Ondertussen lurken ze allemaal mee. Stelletje autisten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb hier wel eens eerder gepost toch. Fernandes is zogenaamd druk druk druk.
Als je het zo druk had zei je het maar 1x.
Domp lomp en famoes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die probeer ik juist te beschermen.
Een nobel doel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die probeer ik juist te beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |