FOK!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:36 schreef Stefan het volgende:
Welk abo? Van Relatieplanet? FOK!? De ANWB?
hmm, stiekem hoop ik dat Danny dit topic vind en mij eindelijk het rekeningnummer van FOK! doorgeeft. Dan is dat laatste ook opgelost.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:38 schreef bambino het volgende:
Je kunt er bar weinig mee.
Zelfde als iemand je pasje zou vinden.
Je naam staat er op, je bank rekening en dan houdt het al snel op.
Zou me er niet al te druk om maken of iemand er wat mee kan.
Meer of iemand het daadwerkelijk voor je gaat doen of niet.
quote:
Waarom kan je niet internetbankieren in het buitenland? Je kan overal vandaan internetbankieren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef gogosweden het volgende:
Ik heb internetbankieren, en zou graag mijn abo willen verlengen. Maar ik zit in het buiteland dus ik zou het naar een FOK!ker over moeten maken die vervolgens dat abo voor me koopt.
Maar hoe veilig is dat eigenlijk? Wat voor gegevens kan je allemaal achterhalen via een overboeking via je internetbank?
En vooral, is het het "risico" waard of kan ik beter een andere oplossing zoeken?
Paypal gaat hem niet worden, want ik ben nog geen 18.
ik heb geen ideal, wel internetbankieren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom kan je niet internetbankieren in het buitenland? Je kan overal vandaan internetbankieren.
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef gogosweden het volgende:
Maar met een rekeningnummer kan je weinig?
ik weet wel dat als ik overboek naar bijvoorbeeld mijn ouders dat er dan staat "overboeking van [insert naam]"
is dat naar het buiteland ook zo?
ik heb geen nederlandse rekening iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom kan je niet internetbankieren in het buitenland? Je kan overal vandaan internetbankieren.
Of heb je geen Nederlandse bankrekening? Dan moet je een internationale overboeking doen, gratis voor particulieren binnen de EU.
kan je het niet overmaken naar dat rekeningnummer wat bij de shop staat? 4810305, dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb geen ideal, wel internetbankieren.
dit is dus de enige manier voor mij om te betalen.
Je kan toch gewoon geld overmaken naar de bankrekening van FOK? Gewoon Danny ff vragen naar de swift en iban bic nummers van de bankrekeningquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb geen ideal, wel internetbankieren.
dit is dus de enige manier voor mij om te betalen.
dat is een gironummerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je het niet overmaken naar dat rekeningnummer wat bij de shop staat? 4810305, dus.
Al gedaan, een maand geleden oid, zou hij zo snel mogelijk mee komen. Tot nu toe nog niets ontvangenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon geld overmaken naar de bankrekening van FOK? Gewoon Danny ff vragen naar de swift en iban nummers van de bankrekening
En dan wil je nog een keer betalen??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is een gironummer
[..]
Al gedaan, een maand geleden oid, zou hij zo snel mogelijk mee komen. Tot nu toe nog niets ontvangen
Ik vind een ABO op FOK! wel tofquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan wil je nog een keer betalen??
Je hebt al betaald, ga danny chasen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik vind een ABO op FOK! wel tof
nee, ik heb zomaar bijna 2 maanden P!MP cadeau gekregen van een aantal FOK!kers.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt al betaald, ga danny chasen!
Weergave gegevens voor rekeningnummerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vanaf een buitelandse rekening wel.
Als danny dit kan bevestigen koop ik een halfjaar basic zodra mijn pimp afgelopen isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Weergave gegevens voor rekeningnummer
Rekeningnummer:4810305
IBAN:NL67INGB0004810305
BIC:INGBNL2A
sorry, maar ik volg het niet meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, ik heb zomaar bijna 2 maanden P!MP cadeau gekregen van een aantal FOK!kers.
ja, dat was de vraag ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
sorry, maar ik volg het niet meer.
Je kan gewoon via internationale betaling geld overmaken
wat maakt dat eigenlijk uit trouwens. je naam zal te zien zijn, maar ik neem aan dat dat geen probleem is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, dat was de vraag ook niet.
de vraag was hoeveel gegevens je kan verkrijgen met alleen een rekeningnummer
ik blijf het liefst zo anoniem mogelijk. Maar naam zal an sich niet zo'n probleem zijn als het naar Danny overgepompt wordquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
wat maakt dat eigenlijk uit trouwens. je naam zal te zien zijn, maar ik neem aan dat dat geen probleem is.
Www.ibannl.orgquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als danny dit kan bevestigen koop ik een halfjaar basic zodra mijn pimp afgelopen is
ING 4810309 tnv Kajiraquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm, stiekem hoop ik dat Danny dit topic vind en mij eindelijk het rekeningnummer van FOK! doorgeeft. Dan is dat laatste ook opgelost.
[..]
Dat kan je nu al doen. Zodra je huidige abbo afloopt gaat je nieuwe dan in.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als danny dit kan bevestigen koop ik een halfjaar basic zodra mijn pimp afgelopen is
maar pimp word me te duur dus ik wil over op basicquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan je nu al doen. Zodra je huidige abbo afloopt gaat je nieuwe dan in.
confirmedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Tof thanks!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:40 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, dan moet je de hierboven genoemde iban hebben
Volgens mij kan dat ook gewoon als ik me niet vergis. Althans ik meen dat ik dat danny ooit ergens heb zien meldenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar pimp word me te duur dus ik wil over op basic
quote:Personen onder de 18 jaar mogen PayPal niet gebruiken.
Komt omdat je gelogen hebt bij je geboorte datum. Op moment dat PayPal/eBay om controle van je gegevens vraagt val je door de mand en heb je grote kans dat je account gesloten wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:55 schreef computerprobleem het volgende:
Voor PayPal hoef je geen 18 te zijn.
Ik heb al jaren een PayPal account en ben pas 18 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |