SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 1% gewijzigd door Dudeweiser op 29-08-2012 18:04:07 ]
Heskeyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een goede CM (de middelste) in 433. Silver uit de BPl.
Gibson is er geen op de markt in 433.
Sup my niggquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hallo, heren. Geluidssysteem is terug in de building.
Just chillin'quote:
Frimpong, Allen, Delphquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een goede CM (de middelste) in 433. Silver uit de BPl.
Gibson is er geen op de markt in 433.
Net mn 'eisen' wat bijgesteld en dit gevonden: http://tweakers.net/price(...)ver%29.html#tab:info Wil eigenlijk rond de 600¤ gaan zitten omdat ik thuis wel een PC heb en ik het geld beter kan besparen. Deze Vaio heeft wel de eisen van mn opstellen + mijn enige eis: 1080p.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef pascal08 het volgende:
Gurbuh, hier nog 2 opties:
http://tweakers.net/price(...)-072nl.html#tab:info
http://tweakers.net/price(...)9ea%29.html#tab:info
Wel rond de ¤900, maar met deze specs ga je ze niet veel goedkoper vinden van een A-merk.
Godver zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MP3'tje van 40mb, ben benieuwd hoe 1440p klinkt
een mp3'tje nog welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MP3'tje van 40mb, ben benieuwd hoe 1440p klinkt
Wil natuurlijk wel glasheldere bass hebben hèquote:
We gaan het zienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een mp3'tje nog welkan niet eens 1440 zijn.
En is lekker licht met net geen 2 kiloquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Net mn 'eisen' wat bijgesteld en dit gevonden: http://tweakers.net/price(...)ver%29.html#tab:info Wil eigenlijk rond de 600¤ gaan zitten omdat ik thuis wel een PC heb en ik het geld beter kan besparen. Deze Vaio heeft wel de eisen van mn opstellen + mijn enige eis: 1080p.
een mp3 kan maximaal 320 kb hebben dus je hebt waarschijnlijk een mooi virusje oid gedownload.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We gaan het zien
Anders maar lossless downloaden
Helemaal wel zo, is dat wat Thorb?quote:
Nee hoor, dit is 320kb/squote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een mp3 kan maximaal 320 kb hebben dus je hebt waarschijnlijk een mooi virusje oid gedownload.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |