abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 september 2012 @ 19:59:35 #276
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_116357577
Dit einde van het "seizoen" doet me denken aan het einde van het seizoen van een andere vette serie genaamd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116357653
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:59 schreef MrBaas het volgende:
Dit einde van het "seizoen" doet me denken aan het einde van het seizoen van een andere vette serie genaamd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen duurde het daar zo lang voordat het uitkwam :O . En als ik de trailer zie van seizoen 7... :{
  maandag 3 september 2012 @ 20:26:13 #279
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_116359097
Wat een vette serie zeg...
Had ergens meer van deze ep verwacht omdat de voorgaande zo bruut waren maar daardoor zijn ze bijna niet te overtreffen.
Er zaten weer visueel prachtige scènes in en het einde....tja, cheap zou ik het niet per se willen noemen maar het is inderdaad een redelijk grove fout voor iemand als Walt.
Alle andere (domme/onnodige) fouten die hij heeft gemaakt loste hij wel perfect op zeg maar.

Ik wil niet zo lang wachten op de rest van het seizoen!!!! :(
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_116360475
Wat een gezeik zeg van jullie op die scène....walt was zich gewoon van geen kwaad bewust met dat boek. Zo totaal niet obvious, maar hank weet ondertussen zodanig veel dat hij de link kan leggen...beweren dat dit een fout is van walt :') en daar de ep mee afkraken :') het is niet zo dat dat boek uit het niets kwam. De vorige keer, toen geen fout van walt, had hank er al zijn gedachten bij. Nu zet ie gewoon de puntjes op de i. Prima einde gewoon! Topaflevering _O_ ik geef toe, het had nóg bete kunnen zijn maar nu zijn jullie gewoon te verwend geweest door deze serie en wordt er gemierenneukt.

En de vergelijking met Dexter vind ik wel grappig _O- maar die was pas toevallig _O- :') wat een kutserie
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116360547
Bert was eerder

I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_116360643
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef ROFLOL het volgende:
Bert was eerder

[ afbeelding ]
Repost....

Gave ep trouwens! Jammer van het wachten nu....
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_116362049
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 18:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

Een boek bewaren dat je direct verbindt met een recente onopgeloste moordzaak en een drugsimperium? Ja, dat is behoorlijk achterlijk.
idd beetje jammer dit. Als goed is weet een overdenkend persoon als Walter precies waar ie dat boek gelaten heeft. Als je dan je zwager beetje kent weet je dat ie type is dat gerust half uur over een grote boodschap doet en daarbij wat leest. Vooral dus zoiets voor het oprapen laten liggen in het huis waar de zwager die het DEA onderzoek runt regelmatig komt.

Vond verder ook saaie aflevering.
pi_116362213
:') ik reageer niet meer. Kan tegen kritiek op BB (had dat zelf ook vorige ep) naar die kritiek van nu...zo onnodig
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116362461
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

idd beetje jammer dit. Als goed is weet een overdenkend persoon als Walter precies waar ie dat boek gelaten heeft. Als je dan je zwager beetje kent weet je dat ie type is dat gerust half uur over een grote boodschap doet en daarbij wat leest. Vooral dus zoiets voor het oprapen laten liggen in het huis waar de zwager die het DEA onderzoek runt regelmatig komt.

Vond verder ook saaie aflevering.
Heb je vorige afleveringen gekeken? Walt word steeds slordiger en voelt zich helemaal de man. Mike zet hem op z'n plek en hij flipt. Toch weer een dure auto voor Jr kopen. En dat 'Say my Name', Walt is gewoon compleet aan het doorslaan en ging hoe dan ook een keer een steekje laten vallen. Zo gek vind ik het allemaal niet.
pi_116363705
Ik vond het weer een super aflevering. Die moorden waren bruut zeg...

prikkeprikkeprik... :D

Maar goed... ik vind het wel tof dat het er nu alle schijn van heeft dat Hank vanaf de volgende aflevering achter Walt aangaat.

Zou Walt die M60 kopen om wraak op Hank te nemen o.i.d.? :7
pi_116363830
Walt heeft al tig keer grotere fouten gemaakt, dit is echt niks. Hij heeft nog nooit iets van dit niveau proberen te verbergen. Hij heeft verdorie slyler etc lopen vertellen dat ie meth dealt destijds, niks vreemds, niks verrassends, niks. En hij is zich wss van geen kwaad bewust, en dat zou niemand zijn. Logische eindscene!

Maar ik hou op :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116364016
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef VacaLoca het volgende:
Als je dan je zwager beetje kent weet je dat ie type is dat gerust half uur over een grote boodschap doet en daarbij wat leest. Vooral dus zoiets voor het oprapen laten liggen in het huis waar de zwager die het DEA onderzoek runt regelmatig komt.
ja dat bedenk je echt allemaal van tevoren :')
pi_116364036
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:49 schreef Xrenity het volgende:

[..]

ja dat bedenk je echt allemaal van tevoren :')
Eh ja, zo moeilijk is dat niet.
pi_116364071
Ik zie Skyler er nog wel met al dat geld en de kinderen vandoor gaan waarna Walt compleet doordraait.
  maandag 3 september 2012 @ 22:01:31 #291
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_116364653
Prachtig hoeveel mensen hier alles wel perfect zouden oplossen.
pi_116365559
Wat een vette aflevering!
HAHAHA Hank time!
Zou de longkanker weer terug zijn en dat hij daar aan sterft?
Wie zal het zeggen!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  maandag 3 september 2012 @ 22:19:28 #293
379214 Yveske
Alléz Amai Awel
pi_116365568
Die "stiltes" in de dialogen van deze laatste aflevering waren ge-wel-dig! *O*

Ik denk trouwens dat Hank zijn ontdekking voorlopig nog even "voor zich houdt" en bewijzen gaat verzamelen. En Walt, als control-freak, krijgt uiteindelijk hoe dan ook Hank weer achter zich.

Ik hoop echt dat we nog meer te weten gaan krijgen over het verleden en het kartel achter Gus.
Uiteindelijk verwacht ik dat Walt zichzelf vergiftigd met Ricine, maar mijn theorie lijkt me iets te "voorspelbaar" aan de andere kant...

Hoe dan ook zonder twijfel de beste serie die ik ooit heb gezien! _O_
Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon
pi_116365729
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:19 schreef Yveske het volgende:
Die "stiltes" in de dialogen van deze laatste aflevering waren ge-wel-dig! *O*

Ik denk trouwens dat Hank zijn ontdekking voorlopig nog even "voor zich houdt" en bewijzen gaat verzamelen. En Walt, als control-freak, krijgt uiteindelijk hoe dan ook Hank weer achter zich.

Ik hoop echt dat we nog meer te weten gaan krijgen over het verleden en het kartel achter Gus.
Uiteindelijk verwacht ik dat Walt zichzelf vergiftigd met Ricine, maar mijn theorie lijkt me iets te "voorspelbaar" aan de andere kant...

Hoe dan ook zonder twijfel de beste serie die ik ooit heb gezien! _O_
Ik wil ook nog meer weten inderdaad. Daarom vind ik dat de serie door moet gaan, maar helaas.
If not now, then when.
pi_116365764
ik denk dat hank dood gaat door de rincine.
pi_116365907
Kan best dat ie precies op het eind als ze heel dichtbij komen hij aan de ziekte doodgaat :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 3 september 2012 @ 22:26:18 #297
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116365942
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

idd beetje jammer dit. Als goed is weet een overdenkend persoon als Walter precies waar ie dat boek gelaten heeft. Als je dan je zwager beetje kent weet je dat ie type is dat gerust half uur over een grote boodschap doet en daarbij wat leest. Vooral dus zoiets voor het oprapen laten liggen in het huis waar de zwager die het DEA onderzoek runt regelmatig komt.

Vond verder ook saaie aflevering.
Dat boek zal die allang vergeten zijn en Skyler kan hem zo tussen het wc-leesvoer hebben gestopt
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_116366009
In de flashforward is de kanker weer terug bij Walt. Dus die scan die in deze episode zat zal wel slecht nieuws brengen voor Walt.
pi_116366046
Lol ik dacht eerst echt dat Holly in het zwembad zou flikkeren,ook dacht ik dat in de tas bij Jessie het hoofd van Mike in zou zitten
Hank gaat niet dood,ben benieuwd of Walt gelijk opgepakt word
Ik zag Gus weer even voor me toen die oom van Tod opbelde dat het gebeurd was.
pi_116366230
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 22:27 schreef Wessell het volgende:
Lol ik dacht eerst echt dat Holly in het zwembad zou flikkeren,ook dacht ik dat in de tas bij Jessie het hoofd van Mike in zou zitten
Hank gaat niet dood,ben benieuwd of Walt gelijk opgepakt word
Ik zag Gus weer even voor me toen die oom van Tod opbelde dat het gebeurd was.
Haha ik dacht dus precies hetzelfde over Holly. :D
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')