quote:
Sinds die uitzending eet ik bijna nooit meer auberginequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat was toch met die vleeshomp die op die aubergine ging zitten?
Die heb ik al eens eerder gezienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou er mee op hoor.
damnquote:
Deze is echt geweldig. Weet toch zeker dat als ik ooit nog rijk wordt, er een portret in deze trant van mij boven de schoorsteen hangt.quote:
Is dit die kat-achtige-tattoo-dude? (of photoshopje achteraf?)quote:
Op ieder potje past een dekseltje zeggen ze weleens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Is dit die kat-achtige-tattoo-dude? (of photoshopje achteraf?)
Tof voor 'm dat ie een vrouw gevonden heeft. Vind ik leuk, 'awww'.
En deze is gewoon heel erg tof. Het is dat ze dik en lelijk zijn ..quote:
Wauw dit is echt prachtigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
Terechte klacht, mensen die zoiets in hun huiskamer hebben hangen
[ afbeelding ]
Zegt Frank tegen een al toch goed 13 jaar in z'n eentje op zijn zolderkamertje rukkende Probeer ..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje zeggen ze weleens.
Als je die stelletjes hier ziet moet dat toch wel wat hoop geven zou je zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Zegt Frank tegen een al toch goed 13 jaar in z'n eentje op zijn zolderkamertje rukkende Probeer ..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou er mee op hoor.
Dat, en de subtiele verwijzing naar dit als fap-topicquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je die stelletjes hier ziet moet dat toch wel wat hoop geven zou je zeggen
Die onderste, die vader met dochter. Krijg beetje vies gevoel bijquote:
Dat Opa er gewoon mee komtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Roel en Eline mogen hier niet ontbreken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |