LOL uhuquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:33 schreef Jahr00n het volgende:
voorschotje.nl
betrouwbaar en handig
Ach laten we vooral niet het meest logische doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Defecte onderdeel vervangen geen optie?
Maar dat is niet zo, TS kan w.s. de nieuwste spelletjes niet meer spelen, en wil dus NU een nieuwe PC hebben maar kan dat NU niet betalen en kan dat ook niet uitstaan, heeft -terwijl t ding al aan vervanging toe was- ook geen cent opzij gezet, en wil dus maar een leninkje aangaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef Allantois het volgende:
Als je perse een zware PC nodig hebt, dan ga ik er vanuit dat je het voor je werk of studie nodig hebt. Beide zou te financieren moeten zijn door jezelf of je opleiding.
Zoniet, dan gebruik je hem voor plezier en dan is het een beetje
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef Flurry het volgende:
Waarom heb je ineens ook een nieuwe monitor nodig dan? En waarom heb je zo'n zware pc nodig?
Eigenlijk is het defecte moederbord en de defecte processor (door een piekspanning) niet het grootste probleem, die zal wel worden vervangen. Maar, de pc staat bij mijn ouders, die gebruiken we allemaal en ik ga nu verhuizen, vandaar dat ik naast een nieuwe pc ook een nieuwe monitor nodig heb.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Defecte onderdeel vervangen geen optie?
Ik heb al 10 jaar niet gegamed op m'n pc en ik ben ook niet van plan dat in de toekomst te gaan doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo, TS kan w.s. de nieuwste spelletjes niet meer spelen, en wil dus NU een nieuwe PC hebben maar kan dat NU niet betalen en kan dat ook niet uitstaan, heeft -terwijl t ding al aan vervanging toe was- ook geen cent opzij gezet, en wil dus maar een leninkje aangaan.
Wat een domme mensen zijn er toch
Oh het verhaal wordt ineens heel anders. Maar dat neemt nog steeds niet weg waarom je geen geld opzij hebt gezet als je blijkbaar al wist dat de huidige PC aan vervanging toe was?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk is het defecte moederbord en de defecte processor (door een piekspanning) niet het grootste probleem, die zal wel worden vervangen. Maar, de pc staat bij mijn ouders, die gebruiken we allemaal en ik ga nu verhuizen, vandaar dat ik naast een nieuwe pc ook een nieuwe monitor nodig heb.
Ik heb een zware pc nodig omdat ik de pc ook gebruik voor video editing en converting.
Sommige programma's gebruiken soms wel tot 16GB aan werkgeheugen en vergen ook veel van de videokaart en processor.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:09 schreef CoolGuy het volgende:
Overigens, als je op de huidige machine (die nu stuk is) videobewerking deed, dan lijkt het mij dat een nieuwe pc in een wat minder dure categorie dan 1500 euro daar ook prima toe in staat is. Immers, de huidige PC is ouder dan het meeste spul wat nu voor een schappelijke prijs de deur uit gaat, dus een nieuwe PC in een goedkopere categorie zal net zo goed zijn als de defecte PC.
Waarom er dan per se een machine van ongeveer 1500 euro moet komen is me dan een raadsel, vooral omdat je dat geld ook niet hebt.
De pc was zo langzamerhand wel aan vervanging toe ja, en daar heb ik geen geld voor opzij gezet want als ik nog thuis had gewoond hadden mijn ouders die pc gewoon betaald omdat zij 'm dan zelf ook zouden gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh het verhaal wordt ineens heel anders. Maar dat neemt nog steeds niet weg waarom je geen geld opzij hebt gezet als je blijkbaar al wist dat de huidige PC aan vervanging toe was?
Dit, als je exact dezelfde machine zou kopen, kom je niet aan de 1500 Euro.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:09 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom er dan per se een machine van ongeveer 1500 euro moet komen is me dan een raadsel, vooral omdat je dat geld ook niet hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |