SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, want echte stamgasten hebben we niet meer...
Voorstel meet!
Kom met een voorstel en ga in je eentje wat drinken...
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de Stats<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Morgequote:
je staat nu intiem samengepropt met mede studenten in het gangpad te FOK!en?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup. En nee niet gestand. Wel super kleine trein vet vol gepropt
Nee ik had nog een plaatsje gevonden en anderen staan samengeproptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je staat nu intiem samengepropt met mede studenten in het gangpad te FOK!en?
ohw, dus eigenlijk heb je gewoon niks te klagenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik had nog een plaatsje gevonden en anderen staan samengepropt
tot hoe laat mag je weer ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup. En nee niet gestand. Wel super kleine trein vet vol gepropt
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dus eigenlijk heb je gewoon niks te klagen
Lekker vroegquote:
Ah, lekker konten starenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik had nog een plaatsje gevonden en anderen staan samengepropt
waar je vrolijk van wordtquote:
Morge misterquote:
nog 2 dagen tot het weekendquote:
kan niet wachtenquote:
volgende week heb ik 3 dagen weekendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
kan niet wachten![]()
nog 3 weken en dan lekker lang weekend weg
zwaar leven heb je toch...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al in de trein mehehstom college eerder afgelopen
Ja wel hèquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zwaar leven heb je toch...
voor de 2e keer deze week van werkplek gewisseld...
jij bent ook niet snel tevreden met je werkplekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zwaar leven heb je toch...
voor de 2e keer deze week van werkplek gewisseld...
nope, maar denk dat ik hier weer voorlopig even zitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent ook niet snel tevreden met je werkplek![]()
je hebt een mooi uitzicht?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope, maar denk dat ik hier weer voorlopig even zit
Uitzicht is er op achteruit gegaan.... maar zit nu wel weer bij een raam dat open kanquote:
en is die geluktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede morgen,
Perfect tijdstip om cheesecake te maken
Oh hai, cheescake in de ovenquote:
looks goodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai, cheescake in de oven
[ afbeelding ]
Komt nog appeltaart bij, maar ik denk dat het handig is als ik die morgenmiddag ga maken
Dat klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:35 schreef tripack het volgende:
[..]
looks good
nog nooit zo'n taart gemaakt
laatst wel zelf mango yoghurt taart gemaaktwas goed te doen
Morgenavondquote:
Tegen eventueel lekken, het is nog niet gebeurd, maar die springvorm is niet echt waterdicht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef gianni61 het volgende:
waarom staat je springvorm in een ovenschaal en erachter nog een ovenschaal?
ik zou een 24kitchen programma beginnen als ik jou wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen eventueel lekken, het is nog niet gebeurd, maar die springvorm is niet echt waterdicht.
Die schaaltjes daarachter zijn gevuld met water.
Dat maakt de lucht wat vochtiger, zodat de oppervlakte van de cheesecake niet gaat barsten,
zoals dat hier wel is gebeurd:
[ afbeelding ]
Teveel eerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou een 24kitchen programma beginnen als ik jou was
ik wil jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel eer
Maar sowieso koken![]()
Er komen ook nog gefrituurde knoflook kipkluifjes met naar keuze sateh of chilisaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil jeWel even zorgen voor genoeg servetjes en plastic bordjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Zul je net zien dat niemand kipkluifjes lustBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
komen er negers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel even zorgen voor genoeg servetjes en plastic bordjes_!
Zul je net zien dat niemand kipkluifjes lust
Nee,quote:
je woont in den haag: kijk op straat zou ik zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee,
wel twee zwangere vrouwen![]()
Ik zou niet weten waar ik negers vandaan moet toveren
Hier voornamelijk blanke bejaarden, blanke babyboomers, turken en mocro'squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je woont in den haag: kijk op straat zou ik zeggen
en anders wil je wel helpen met die kluifjes
Goed in de keuken dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel eer
Maar sowieso koken![]()
Er komen ook nog gefrituurde knoflook kipkluifjes met naar keuze sateh of chilisaus
ok, geregeld danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgenavond
Cheesecake moet eerst minimaal 12 uur in de koelkast
sowieso als jij kooktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier voornamelijk blanke bejaarden, blanke babyboomers, turken en mocro's![]()
Negers meer in het centrum denk ikDie vinden het hier te saai en te stil.
Ja ik weet dat ik altijd wel op jou kan rekenen als ik die kipkluifjes niet kwijt raak
verkruimelde lange vingers en gesmolte boter. Taart hoefde ook niet in de ovenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt ook lekker![]()
Ben wel van de yoghurt met fruitsmaakjes
Waar heb je de bodem van gemaakt?
Ahhh lange vingersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
verkruimelde lange vingers en gesmolte boter. Taart hoefde ook niet in de oven
welke wijk dan in Den Haagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier voornamelijk blanke bejaarden, blanke babyboomers, turken en mocro's![]()
Negers meer in het centrum denk ikDie vinden het hier te saai en te stil.
Ja ik weet dat ik altijd wel op jou kan rekenen als ik die kipkluifjes niet kwijt raak
Hehe jij kwam ook uit DH ja?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
welke wijk dan in Den Haag
is en blijft mijn stadje
ik heb in transvaal gewoont en in rustenburg oostbroek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe jij kwam ook uit DH ja?
Welke wijk?
Ik woon dicht bij de Uithof
Oh wel een vrij normaal beeld hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb in transvaal gewoont en in rustenburg oostbroek.
haha ben benieuwd wat voor soort beeld je nu van me hebt![]()
ja parkeren was best lastig toen al. nu nog meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wel een vrij normaal beeld hoor
Transvaal hebben ze best leuke huizen btw
Lijkt me moeilijk met parkeren, of valt dat wel mee?
Transvaal is sowieso op zn kop gezet en ze hebben echt heel veel nieuwbouw..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
ja parkeren was best lastig toen al. nu nog meer.
bedoel je die nieuwe huizen die ze gebouwd hebben?
daar woont me pa nu ook, maar wel aan de andere kant denk ik. hij woont in de buurt van de zuiderparklaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Transvaal is sowieso op zn kop gezet en ze hebben echt heel veel nieuwbouw..
Sowieso de Kempstraat..
Ik woon eigenlijk ook wel vrij dicht bij het Zuiderpark
Ik woon meer aan de kant van de Leyweg richting Westlandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef tripack het volgende:
[..]
daar woont me pa nu ook, maar wel aan de andere kant denk ik. hij woont in de buurt van de zuiderparklaan
regio dordrechtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon meer aan de kant van de Leyweg richting Westland
In welke regio woon jij nu dan?
Ja dat zal welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef tripack het volgende:
[..]
regio dordrechtin de hoeksche waard
heeeel anders dan het drukke den haag
haha ja viel opzich wel meequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat zal wel
Al vind ik dat drukke wel meevallen
Ik woon ook gelukkig niet in het centrum.
Dat zou ik minder chill vinden
gewoon morgen is goed genoegquote:Op maandag 3 september 2012 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit topic wat minder
Goede morgen
ow, nog even dat schuifje op de kalender verschuiven...quote:
ja, ik moest 4 blaadjes afscheuren vanmorgen.quote:Op maandag 3 september 2012 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, nog even dat schuifje op de kalender verschuiven...
ai, ook nog een nieuwe maand, dat moet ook nog een hoop gescheur worden...
Ik hoefde er toch geen 5 te scheuren... collega had vorige maand teveel afgescheurd en dat schuifje bij het bovenste blaadje gedaan...quote:Op maandag 3 september 2012 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik moest 4 blaadjes afscheuren vanmorgen.
ben kapot
Kom jij me eten brengen ?quote:
heb zijn nummer nietquote:
hey jij daarquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:27 schreef tripack het volgende:
zow ik heb ook even een minuutje kunnen vinden om hier hallo te zeggen.hallo
dat zou zonde zijn denk ik, tenzij je al een baan hebt die je heel leuk vind.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef lynda het volgende:
Ik krijg eind oktober met mazzel 1/10 voorgeschoten.
Fijn aangezien ik dan al ruim 1200 heb betaald ipv fucking 300 euro.
Zal ik nu gewoon een half jaar voor afstuderen er nog mee kappen?
ik zal nu gewoon doorgaan, nog maar half jaartjequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef lynda het volgende:
Ik krijg eind oktober met mazzel 1/10 voorgeschoten.
Fijn aangezien ik dan al ruim 1200 heb betaald ipv fucking 300 euro.
Zal ik nu gewoon een half jaar voor afstuderen er nog mee kappen?
zeker van jullie geleerd ?quote:
Die is bij mij gistermiddag langsgeweestquote:Op woensdag 5 september 2012 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woensdag gehaktdag
Zaagmans die de week weer doormidden komt zagen.
Slipjequote:Op woensdag 5 september 2012 10:25 schreef lipjes het volgende:
Zo hier ben ik al lang niet meer geweest.
Goedemorgen Mevrouwquote:
ik dacht al, wat ruik ik tochquote:
uurtje of 6 tot een uurtje of 9.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dacht al, wat ruik ik toch
hoe laat ?
jupquote:
speesjequote:
oew, 2 hartjes nog welquote:
laat mij in die waanquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die ene is standaard, die telt niet mee he
ik ben niet stomquote:
heeft mevrouw weer eens vrij?quote:
dat zeg ik toch ook nietquote:
ohwja, vanmorgen was dat college waar je je te goed voor voelde he?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik ben laat. Moet om 11.30 weg
dat is het goedquote:
ziek thuisquote:
das minder. wat is er aan de hand?quote:
koppijn buikpijn keelpijn pijn in onderrug - twijfel aan nieren - kotsen diarree. ben nu de 2e dag thuis.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das minder. wat is er aan de hand?
klinkt goed, ik zal niet je buurt komenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
koppijn buikpijn keelpijn pijn in onderrug - twijfel aan nieren - kotsen diarree. ben nu de 2e dag thuis.
eensquote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt goed, ik zal niet je buurt komen
maar aan de positieve kant: je hoeft niet naar je werk
i know.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens
kan de hele dag fokken want afleiding is oke, behalve dan dat ik amper kan lezen... omdat mn ogen half dicht zitten![]()
maar me zo beroerd voelen is niet leuk
het komt mij tevaak voorquote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know.
gelukkig komt het niet vaak voor dat ik ziek ben
Nee dat is morgen pasquote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohwja, vanmorgen was dat college waar je je te goed voor voelde he?
was ik nog maar eens studentquote:Op woensdag 5 september 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat is morgen pasDus morgen vrij.
wat zoek je?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zoek werk maar het is steeds niks
Best klote
valt mee,quote:
ow das wel gaaf jahquote:Op woensdag 5 september 2012 10:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
uurtje of 6 tot een uurtje of 9.
in de voltage
ik heb ook nog ergens knikkers thuis..quote:
das jammerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee,
maar sommige posten er niet als andere er zijn.
[..]
ow das wel gaaf jah
maar zat je niet bij mij in de buurt in elk geval
grappigquote:Op woensdag 5 september 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook nog ergens knikkers thuis..
sex op zo'n fitnessbal?quote:
omg verkeerde SC XDDDDDDDDDquote:
ja, die mental image krijg je nu toch niet meer eruitquote:
ik al genoeg thee, nu aa nde choco deluxequote:Op donderdag 6 september 2012 08:36 schreef tripack het volgende:
heb er al twee opkan nog wel hele sloot op denk ik.
![]()
![]()
ja ja morgen heb je een feestjequote:Op donderdag 6 september 2012 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik al genoeg thee, nu aa nde choco deluxe
en had ik al verteld dat dit mn laatste werkdag van de week is ?
The Horrorquote:Op donderdag 6 september 2012 08:48 schreef gianni61 het volgende:
hier dag 3 van de kapotte koffie automaat
nja, de espresso machine van de baas werkt nog welquote:Op donderdag 6 september 2012 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
The Horror
net zo erg als een leeg apparaat
whehehequote:Op donderdag 6 september 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de espresso machine van de baas werkt nog wel
dat ding kan nu 24/7 bonen malenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehedie tapt de hele dag koffie voor iedereen?
whehehequote:Op donderdag 6 september 2012 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ding kan nu 24/7 bonen malen
de automaat in de kantine was ook niet verkeerd, maar deze is wel lekkerder jaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehewel betere koffie zeker?
morge avond pasquote:Op donderdag 6 september 2012 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ja morgen heb je een feestje
de cocolade is hier smerig
trouwfeest in Rotjeknor, dus thuis blijven zit er niet inquote:Op donderdag 6 september 2012 09:14 schreef gianni61 het volgende:
ik denk dat ik morgen avond eens thuis blijf
zaterdag een vijver storten, dus ik denk dat ik fit voor moet zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
trouwfeest in Rotjeknor, dus thuis blijven zit er niet in
ge zweet het er dan wel uit johquote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag een vijver storten, dus ik denk dat ik fit voor moet zijn
komend weekend wordt beterquote:
Wie noemde gij hier nu gek he !quote:
jouquote:
Mooiquote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef gianni61 het volgende:
de koffie automaat werkt weer
nu de printer nog
* Crazy-M duwt een progress taart in je gezicht.quote:
morgequote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi![]()
Meeer koffie !
Goedemorgen
lekker hoorquote:Op maandag 10 september 2012 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M duwt een progress taart in je gezicht.
Verrekte appertjoek
Naais, zolang ik maar niets in mijn gezicht krijgquote:Op maandag 10 september 2012 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge
gebak kun je bij Tripack ophalen
jah lekker langquote:
nee zo ben ik nietquote:Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, zolang ik maar niets in mijn gezicht krijg
haha rotterdam is toch wel beetje leukquote:Op maandag 10 september 2012 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lekker lang
zelfs nog in Rotjeknor geweest
[..]
nee zo ben ik niet
nee, absoluut niet mijn stad.quote:Op maandag 10 september 2012 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
haha rotterdam is toch wel beetje leuk
Gelukkig maarquote:
waar ergens was het feestje dan?quote:Op maandag 10 september 2012 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, absoluut niet mijn stad.
het feestje was wel gezellig, was trouwerij feest
Hotel de Stroomquote:Op maandag 10 september 2012 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
waar ergens was het feestje dan?
dat is een mooie lokatie hoorquote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hotel de Stroom
bij de maastunnel, we zijn daarna nog naar het centrum geweest, maar wat een aparte sfeer hangt daar
alleen al de toegangpoortjes voor je de kroeg in gaat.quote:Op maandag 10 september 2012 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is een mooie lokatie hoorlekker modern
stappen in rotterdam nog nooit gedaan. veel opgefokte mensen dan??
ja dat neemt wel wat gezelligheid weg. maar na 4 uur gewoon stiekem doorgaanquote:Op maandag 10 september 2012 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen al de toegangpoortjes voor je de kroeg in gaat.
Was inderdaad erg sjiek, ook daar geslapen.
Maar om 4:00 zoiets van kroegen zullen wel zo dicht gaan.
Niks minder waar, gewoon via de achteringang kun je naar binnen.
bedden slapen goedquote:Op maandag 10 september 2012 11:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ja dat neemt wel wat gezelligheid weg. maar na 4 uur gewoon stiekem doorgaanwhehe geweldig
het is dat het zo dichtbij is anders zou ik daar ook wel een x willen overnachten
nog steeds tochquote:
meh, maar gaat de goede kant opquote:Op maandag 10 september 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds toch
ben je weer beter?
danku, maar ik vrees niet dat het snel overgaat hur, ik heb al jaren bijna dagelijks koppijnquote:Op maandag 10 september 2012 12:21 schreef tripack het volgende:
beterschap dan voor de laatste loodjes
quote:Op maandag 10 september 2012 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
igg geen buikgriep meer. wel koppijn
quote:
katten die blazen zijn toch meestal boos?quote:
das waar...quote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
katten die blazen zijn toch meestal boos?
nou moet ik pissen...quote:
nou enquote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
katten die blazen zijn toch meestal boos?
eenden plassen niet zomaar.quote:
ben jij beaus dan?quote:
somsquote:
neuh, ik ben niet boos, ik voel me best goedquote:Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
soms![]()
tegenwoordig ben ik numb
en jij?
quote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik ben niet boos, ik voel me best goed
wat een baas is het tochquote:
kak film vond ik hetquote:
de film is niet zo geweldig als dat veel mensen zeggen, maar ik vond hem toch best leukquote:
ik dacht dat ie liever zou zijnquote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de film is niet zo geweldig als dat veel mensen zeggen, maar ik vond hem toch best leuk
juist nietquote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht dat ie liever zou zijn
ik heb het toch zomaar gedaanquote:
das lef hebbenquote:
bluh vond het niet leuk.quote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
juist niet
ik dacht dat het echt een bad ass zou zijn
ik ben wel liefquote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bluh vond het niet leuk.
teddy's zijn lief normaal
jij bent geen tedquote:
op stagequote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
waar is de caviacupcakegooiert AKA 4EBE?
oooooooohquote:
Ja, soms moet je gewoon lef hebben in je leven, zoals zonder kaartje bij de paralympics proberen binnen te komenquote:
Mijn neus kriebeldequote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
waar is de caviacupcakegooiert AKA 4EBE?
voor het geval dat je gaat niesen... Gezondheidquote:
hai poepiequote:
OOOOOH STOUT!quote:Op maandag 10 september 2012 16:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, soms moet je gewoon lef hebben in je leven, zoals zonder kaartje bij de paralympics proberen binnen te komen![]()
Dank u wel, bijzonder attent van uquote:Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor het geval dat je gaat niesen... Gezondheid
Oh haiquote:
goed gekekenquote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u wel, bijzonder attent van u
[..]
Oh hai
Ik keek heel toevallig nog even terug in deze sc
Ja ik wilde dit niet missenquote:
ik wil jou niet missenquote:Op maandag 10 september 2012 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik wilde dit niet missen
Zullen wij eens even lekker gaan rellen hierzo ?quote:
JAquote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen wij eens even lekker gaan rellen hierzo ?
RIOT RIOTquote:
TV DOOR DE RAAME KANARIE'EN !!quote:Op maandag 10 september 2012 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
RIOT RIOT
GRTDOJW -stoelen, bankjes en tafels omver gooit
Zeg..quote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
TV DOOR DE RAAME KANARIE'EN !!
BAMRAMBAMDAMdam..bam
o fack ja sorryquote:Op maandag 10 september 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg..
Dat gaat wel een beetje ver hoor
Nu kunnen we geen tv meer kijken..
* gooit er wat muffins met spijkers en glasscherven achter aan, voor het geval dat er lelijke mensen buiten lopenquote:Op maandag 10 september 2012 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o fack ja sorrygelukkig hebben we mijn uitklapbarezaktv nog
* Moeraskat gooit een plant door het raam en roept 'In hiele protte plesier dêr oan'e oare kant fan'e wrâld!! ''
in friesland welquote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* gooit er wat muffins met spijkers en glasscherven achter aan, voor het geval dat er lelijke mensen buiten lopen
Ja, ik denk in Groningen misschien ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
en in de achterhoek ookquote:Op maandag 10 september 2012 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk in Groningen misschien ook wel
quote:Op maandag 10 september 2012 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
en alle lelijkerds vangen we en danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog wel wat kandidaten
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik wel, ik zat er 4 weken terug nogquote:Op maandag 10 september 2012 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
ik weet helemaal niet waar de achterhoek is
wat deed je daarquote:Op maandag 10 september 2012 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wel, ik zat er 4 weken terug nog![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog wel wat kandidaten
Lijstje zolang als een tapijtquote:
vliegend tapijt dit dat allesquote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijstje zolang als een tapijt
quote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vliegend tapijt dit dat alles
ik ga ff vetron. tot lators wellichtkus je op je kopcavia
daag boompje![]()
kom terugquote:
Ja baasquote:
hihi je zei baas, maar ik ben dat niet hurquote:
Oh nee dat was ook zoquote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hihi je zei baas, maar ik ben dat niet hur
maar ik wil wel in je legerquote:
Moet ik het leger in?quote:
in je cavia legerquote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik het leger in?
wat?
Mooi enquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
Your fingertips across my skin
The palm trees swaying in the wind, images
You sang me Spanish lullabies
The sweetest sadness in your eyes, clever trick
Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?