Niet gelukt met je fietsquote:
Dik? Gast je was enorm. En wij maar beleefd niks zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef dreamzk het volgende:
Daar gaat mn zelfvertrouwen. Ik maar denken dat ik dun was maar ondertussen was ik gewoon al die tijd dik
Heerlijke film. Net zoals Machetequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:31 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gister gekeken... wtf
College vandaag?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je zegt, dadelijk whatsappt KK weer dat je aan het zemmelen bent
Ook wel mee vermaakt,die Hobo. Zo slecht dat het vermakelijk werdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heerlijke film. Net zoals Machete
Lekker dan. 12 uur koffie?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, kwart voor 1 en kwart voor 5
Jawel,ben half 3 klaar. Laat wel even wat weten dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wordt te krap, moet nog wat dingetjes doen. Tussendoor kan je zeker niet?
Ik wist op sommige momenten niet of ik moest lachen of me zorgen moest maken om hoe disturbed iemand moet zijn om zulke scenes te bedenkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook wel mee vermaakt,die Hobo. Zo slecht dat het vermakelijk werd
Ik heb eigenlijk vooral gelachenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik wist op sommige momenten niet of ik moest lachen of me zorgen moest maken om hoe disturbed iemand moet zijn om zulke scenes te bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |