quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds voor anarchie gewoon shit de fan laten hitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ach leuk allemaal dat Nederlandse politieke gebeuren. Uiteindelijk heeft de verkiezing in Amerika meer invloed.
Obama of Romney?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ach leuk allemaal dat Nederlandse politieke gebeuren. Uiteindelijk heeft de verkiezing in Amerika meer invloed.
Te makkelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens ongeveer elke stemwijzer die ik doe kom ik op die pauper PVV uit.
Dion Graus ftw!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens ongeveer elke stemwijzer die ik doe kom ik op die pauper PVV uit.
Slim, welke partij komt er als tweede uit?quote:
VVDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Slim, welke partij komt er als tweede uit?
Probeer anders deze: http://www.nupubliek.nl/stemtool/
Via stemwijzer kom ik ook op de PVV uit
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
VVD![]()
Maar die stemwijzers zijn gewoon pauper. Ik ga gewoon zelf het een en andere uitzoeken en kijk dan wel.
Fusie van de partij van Hero Brinkman en Trots op NL.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef badboynova het volgende:
WtF is DPK , kan ik mijzelf daar tegen voor laten inenten?
dakke pemis kankerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef badboynova het volgende:
WtF is DPK , kan ik mijzelf daar tegen voor laten inenten?
Kom morgen ff mn huis checken manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef dreamzk het volgende:
Waarom zit ik nooit in de whatsapp groepen en mis ik alle pret?
dat betekend dat iedereen het eens is met het huidige kabinetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zou er gebeuren als iedereen blanco zou stemmen XD?
Mi man, ik ben druk. Moet een gaatje in mijn agenda vinden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom morgen ff mn huis checken man
Sowieso weekend? Morgen en vrijdag ben ik pas laat weer onlinequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Cliffy het volgende:
Zeg Nickolous wanneer gaan we verder met Borderlands?
Zaterdag kan ik alleen laat en zondag ben ik waarschijnlijk wegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso weekend? Morgen en vrijdag ben ik pas laat weer online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |