Even krabben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mn deleteknopje begint te jeuken..
Het komt denk ik wel goed. Ik moet alleen hopen dat iemand mij gaat aannemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat de moed niet zakken als het niet meteen lukt
De meesten hier niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat terwijl ik eigenlijk geen puber ben.
Hij begon.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet haten op Fiets, grgr
13 Oktober lijkt me een goede datum.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
wanneer om 5 uur 's nachts filmpje kijken op je macbook?
Is goed, en nu niet meer op me springen en pakjes naar mn kop gooien danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
13 Oktober lijkt me een goede datum.
Als jij mij dan niet met water natspuit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is goed, en nu niet meer op me springen en pakjes naar mn kop gooien dan
Heb ik dat gedaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij mij dan niet met water natspuit.
Ja. Nadat ik je sigaretten had gegeven.quote:
Hoe dan? Ik had echt geen plaats voor dat ding met alle troep die ik bij mij had.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
Viel me wel een beetje tegen dat je je bose speakerzooi niet had meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |