Ja gooi ze in de groepquote:
Te wild haarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
De toon is gezet![]()
[ afbeelding ]
Eeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnn doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sekshaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Te wild haar![]()
Wel schattig, die moedervlekjes
Das galahaar, sekshaar ziet er heel anders uitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sekshaar![]()
![]()
![]()
Ik hoor het alweer, ben blij dat 3FM hier niet opstaat
Vertel mij watquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Das galahaar, sekshaar ziet er heel anders uit
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Met je sekshaar in de tram stappen de volgende dag...
dan zie je mensen ook zo kijken zo van: hmmmmm....deze jongen heeft een leuke avond gehad![]()
Ik hou ervan
En dan nog ff je vingers onder de neus van een medepassagier douwen: "MOET JE RUIKEN!"
Ik luister niet naar 3FM, maar voor jou heb ik ook op box 2 gestemdquote:
Slijmbalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik luister niet naar 3FM, maar voor jou heb ik ook op box 2 gestemd
Fuck jou strontvlieg!quote:
Wat loop je me nou uit te dagen, ouwe graftakquote:
Tssss... Jong broekiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat loop je me nou uit te dagen, ouwe graftak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:06 schreef borisz het volgende:
She wins... GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Nou, als ik me niet vergis is dat Lolo Ferrari en die is dood. Dus jij wint.quote:
Dat was me nog niet eens opgevallen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, als ik me niet vergis is dat Lolo Ferrari en die is dood. Dus jij wint.
Ik kom net kijken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Tssss... Jong broekie![]()
Wat denk je wel helemaal niet? Je komt net kijken man!![]()
All along the watchtower
Om even een klassieker te citeren:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kom net kijken?![]()
Ik heb al meer gezien dan jijJij zit de hele tijd tegen die tieten van je aan te koekeloeren
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om even een klassieker te citeren:
Butthead: "If I had boobs, I'd never leave the house."
Beavis: "I would. I'd go out and buy a mirror."
TMIquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:35 schreef Evertjan het volgende:
holy moly hoogtepuntje van de week tijdens de lunch.
Ik ga voor de nieuwe Coldplay (quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:38 schreef alors het volgende:
Nou zo te zien worden het een kutMH volgende weekBart, Roos, Domien, Klaas, Annemiek, Giel....
Zal wel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga voor de nieuwe Coldplay ()
Heeft Miss Montreal geen nieuwe plaat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:38 schreef alors het volgende:
Nou zo te zien worden het een kutMH volgende weekBart, Roos, Domien, Klaas, Annemiek, Giel....
Maak dan een screencap verdommequote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:40 schreef Evertjan het volgende:
Annemieke heeft lekkere dikke tetten nu met die zwangerschap
Ik weet niet, er schijnt wel een opname te zijn van haar barensnood tijden het poepen met een muziekje eronder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Heeft Miss Montreal geen nieuwe plaat?
Die vorige was echt wel kansloosquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maak dan een screencap verdomme
En SC, mijn TT's zijn niet kansloos![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, er schijnt wel een opname te zijn van haar barensnood tijden het poepen met een muziekje eronder.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, er schijnt wel een opname te zijn van haar barensnood tijden het poepen met een muziekje eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |