quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Darkspirrit het volgende:
ik zal het art asap ff inscannen en hier neer planten voor de geinteresseerden
dit dus,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:45 schreef Kreator het volgende:
Ik vind persoonlijk 2 weken celstraf behoorlijk veel voor het stelen van een telefoon. Maar wel goed dus.
Wel raar dat je je telefoon niet terugkrijgt...
Nou ja, in de cel zitten is geen pretje, hoor... je hebt 'm toch mooi teruggepakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Darkspirrit het volgende:
De verdachte moet het geld betalen dat hij van de winkel heeft gekregen en heeft een celstraf van 2 weken gekregen
In ieder geval nog iets.. Maar wat een gedoe zeg, en dat het zo lang kon duren. Belachelijk de gehele situatie. En die telefoonwinkelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:08 schreef Darkspirrit het volgende:
sorry dagwaarde is 150 maar de boete voor hem is 200 euro die hij mij moet betalen
Nee, een winkel koopt een telefoon voor een redelijk bedrag in een redelijke setting. Dus geen 100 bijna nieuwe telefoons, en geen iFöhn voor 20 euro, maar gewoon 1 iemand die zich met 1 telefoon bij de balie heeft gemeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een winkel koopt de telefoon aan de balie en dat is dan gelijk geen heling meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |