Vandaag toch?quote:
Grootste gemis van de iPhone inderdaad: één knop waarvan je maar moet gokken wat die doet. De ene keer ga je een scherm terug, de andere keer sluit hij je hele programma volledig af en de andere keer zie je een zoekvenster...quote:Op donderdag 6 september 2012 02:08 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dat kan ook met een iPhone
daarentegen heeft IOS geen TERUG knop en Android wel. Dat is een heel gemis als je dat gewend bent. Ook een settings knop mis je. Daarnaast kun je inderdaad veel meer met je telefoon door een simpele root te doen.
Waarschijnlijk gestolen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok haha![]()
Ik wacht er persoonlijk niet op, want ik wacht al een tijd op mijn Samsung Galaxy S3. Die is kwijt geraakt in het sorteercentrum van PostNL, dus dat gaat nog wel een tijdje duren voordat ik hem krijg.![]()
niet echtquote:Op donderdag 6 september 2012 06:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
als bezitter van beide systemen kan ik toch melden dan een jailbreak heel wat simpeler is dan een root:P
Het zit je echt niet mee he?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok haha![]()
Ik wacht er persoonlijk niet op, want ik wacht al een tijd op mijn Samsung Galaxy S3. Die is kwijt geraakt in het sorteercentrum van PostNL, dus dat gaat nog wel een tijdje duren voordat ik hem krijg.![]()
Bij mij. Geen idee wat ik eraan kan doenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
En zijn er nog mensen waarbij Mobiel standby dagelijks de batterij opslokt?
Wachten op Jelly Bean.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij mij. Geen idee wat ik eraan kan doen
Maar ik lees niets over een aanpassing aan de battery drain.quote:
quote:Nieuw menu
Gezichtsherkenning verbeterd
Nieuwe standaard widgets toegevoegd
Grootte van de widgets is nu aanpasbaar
Grafische snelheid geoptimaliseerd
Een slimmer toetsenbord
Gesture Mode toegevoegd
Android Beam toegevoegd
Een nieuw uiterlijk voor de Google Search-app
De naamloze browser die in voorgaande Android-versies beschikbaar was, is definitief verdwenen. Google Chrome is diens plaatsvervanger.
Misschien is het ijdele hoop dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar ik lees niets over een aanpassing aan de battery drain.
[..]
Ik ook. Eindelijke de hele lap tekst doorgenomen wat ik moet doen, stap voor stap om dan de bij de laatste regel "Of course, there is a possibility this process could lead to a voiding of the device's warranty." te lezen. Ja, dan laat maar.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Misschien is het ijdele hoop dan.
Wel heb ik her en der op het wwweb gelezen dat je die bug kunt verhelpen als je je toestel hebt geroot, maar ik ben een te grote newb om dat aan te durven.
Jeup. Dat komt natuurlijk vooral voort omdat ze niet wettelijk aansprakelijk willen zijn o.i.d. maar ondanks dat durf ik het nog niet aan. Scheisserei.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijke de hele lap tekst doorgenomen wat ik moet doen, stap voor stap om dan de bij de laatste regel "Of course, there is a possibility this process could lead to a voiding of the device's warranty." te lezen. Ja, dan laat maar.
Ik heb daarnet alles eraf gekiepert, heb nu alleen nog maar Facebook en Google Chrome over.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Battery drain wordt vrijwel altijd veroorzaakt door apps. Als het aan de firmware zou liggen, dan zou iedereen er last van hebben....
Daar ga ik ook wel vanuit jaquote:
Er zit wel meer niet echt mee de laatste tijd. Ach jaquote:
Of de HTC One S, Een heel mooi en goed toestel!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Das nog een paar weekjes extra, allemaal zo erg toch niet?
Als je niet wilt wachten koop je een s3 of One x of de 4s
Dit!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:23 schreef totalvamp het volgende:
Je garantie is trouwens niet weg al je telefoon is geroot.
Je kunt S3 Toolkit downloaden en daarmee dat regelen. Mocht je hem dan terug willen brengen kun je hem weer in originele status terug zetten.
Nieuwe app geinstalleerd?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef Klonk het volgende:
zucht, gisteren geen probleem, nu zonder wat dan ook te doen of iets te installeren loopt de batterij ineens als een gek leeg, haalde ik eerste makkelijk anderhalve dag op een accu, vandaag in eens na 12 uur accu zowat leeg...
die oplossing is alleen oplossing voor een betere weergave, niet van het drainprobleemquote:Op donderdag 6 september 2012 12:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Misschien is het ijdele hoop dan.
Wel heb ik her en der op het wwweb gelezen dat je die bug kunt verhelpen als je je toestel hebt geroot, maar ik ben een te grote newb om dat aan te durven.
Waar ben je die stroom aan kwijt volgens de baterijmeter?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
die oplossing is alleen oplossing voor een betere weergave, niet van het drainprobleem
hoe hard loopt jouw batterij leeg in een uurtje tijd, begin nu para te worden
systeem en scherm terwijl ie nauwelijks aanstaatquote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waar ben je die stroom aan kwijt volgens de baterijmeter?
Scherm is sowieso een aardige stroomvreter. Als je met systeem de mobiele standby bedoeld is dat inderdaad een bug. Die schijnt er met JB uit te gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 06:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
systeem en scherm terwijl ie nauwelijks aanstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |